Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Apple schreef:Ik ben ook niet zo van de luchtjes, ik ruik ook gewoon naar paard![]()
Streekproducten zijn echt leukIk ben niet zo van de kaas, maar de wederhelft wel. Een droge worst of een locale jam of honing ofzo zijn altijd leuk
![]()
Als Bienotje op 2 oktober hutspot aan het stampen is dan woont ze in (de buurt van) Leiden denk ik zomaar(en anders is het erg toevallig
)
CastaMickey schreef:Talen vind ik superleuk!! Ik heb een duolingo streak van bijna een jaar inmiddelsDoe nu alleen Italiaans, maar als ik dat af heb wil ik verder met Hongaars. Wilde ook m'n Duits opkrikken maar daarvoor is het niveau van duolingo echt te laag, heb ooit een B2 diploma gehaald dus daarvoor moet ik iets anders verzinnen haha. Grieks is suuuperhandig, ik heb vroeger Latijn en Grieks gehad op school en daardoor kan ik echt supermakkelijk talen begrijpen. Met Hongaars heb je er weinig aan maar met heel veel talen is het zo handig!
Saul schreef:Streekproducten altijd leukook gelijk leuk als hint.
Mocht mijn Santa kinderen leuk vinden. Dan is een leuk rompertje altijd welkom voor de nieuwe spruit. (56-62-68)
Mocht mijn Santa niet van kinderen houden of zelfs anti kind zijn. Even goede vrienden
pimaude schreef:Ik kan echt niet aan stamppotten denken nu.het is 42 graden, niet te doen hier!
![]()
Al is dat wel een heerlijk winters maaltje hierboven !
Ik ben nog duizelig van het rondjes lopen voor geluk in Luxor hahaha.