Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kookaburra schreef:Mooi berichtje pablo. Ik duim nu al voor de volgende keer.
Maddy_Paola schreef:oomens schreef:
Ik ken dus via via iemand die dus op een autodeur is geklapt met de fiets dankzij iemand die m zo open gooide, die kwam met dr gezicht op de punt van de deur en is nu blind aan een oog of mist m zelfs, dus ja ook uitstap techniek is best belangrijk...
liever een keer teveel kijken dan zoiets veroorzaken, ik kijk zelfs met auto op onze oprit nog veel te goed
Marcella schreef:Had wel de mazzel dat ik woensdag examen had en zondag ging ik mijn eerste paard halen. Kan je misschien wel raden waar ik zenuwachtiger voor was.
oomens schreef:Maddy_Paola schreef:
Ik ken dus via via iemand die dus op een autodeur is geklapt met de fiets dankzij iemand die m zo open gooide, die kwam met dr gezicht op de punt van de deur en is nu blind aan een oog of mist m zelfs, dus ja ook uitstap techniek is best belangrijk...
liever een keer teveel kijken dan zoiets veroorzaken, ik kijk zelfs met auto op onze oprit nog veel te goed
Zo ken ik iemand die op die manier een grote volvo total loss heeft gefietst.
Flying_Angel schreef:Mensen die niet verder kijken dan hun neus lang. Die de scooter middenin de fietsenstalling zetten en niet kijken of er boven een fiets staat.
[ [url=m/BmaaXJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Menino schreef:Ik erger me aan het feit dat ik eigenlijk gewoon niet zo'n leuke familie heb. Mijn vriend en ik moeten nu kijken wat contractueel het handigst is met samenwonen ivm gezamenlijke hypotheek En trouwen lijkt me best romantisch enzo. Maar dan besef ik me dat ik alleen 3 vriendinnen (en dat zijn niet eens besties ofzo. Alth. ik niet van hun)en een moeder heb en dan wordt het toch een beetje treurig
![]()
De rest is dood of zit in een langslepende rechtszaak met elkaar en haat elkaar. En goede collega's heb ik ook niet, want ik werk thuis.
Ik heb ookal voorgesteld om stiekem op een mooi eiland te trouwen en het aan niemand te vertellen. Maar mijn vriend zei dat zijn moeder dan waarschijnlijk een zenuwinzinking krijgt.
Dus laat maar.....
We gaan wel gewoon in een spijkerbroek naar de gemeente voor geregistreerd partnerschapIn theorie verschilt het toch amper.