Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kookaburra

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 12:44

Mooi berichtje pablo. Ik duim nu al voor de volgende keer.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 12:49

Oh dat is ook raar pablo

Ik ben de eerste keer gezakt omdat ik als eerste die dag na heftige sneeuwval weer mocht. Examens voor mij waren afgezegd.
De grotere wegen waren gestrooid, maar in de stad met de weggetjes van rechts niet.
Ik had nog nooit in sneeuw gereden dus benaderde die weggetjes inderdaad voorzichtig.
Kreeg ik te horen dat ik wel meer door kon rijden.
Dus oke dat dan gedaan.

Gezakt, want ik benaderde de kruisingen te hard met sneeuw.....

Gelukkig de 2e keer wel geslaagd terwijl ik toen best zenuwachtig was. Maar hele fijne examinator en voelde me meteen op mijn gemak. Ook dat scheelt zoveel.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 12:55

Heb bij de 4de keer ook faalangstexamen gedaan om aan het einde te horen krijgen dat hij niet snapte waarom ik het de vorige keer niet gehaald heb.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 12:56

Kookaburra schreef:
Mooi berichtje pablo. Ik duim nu al voor de volgende keer.

Ik ook ! Uiteindelijk valt het kwartje echt een keer jouw kant op. Maar het is gewoon ruk dat je geluk moet hebben met de examinator, de omstandigheden en noem maar op en de consequenties van zakken zo groot zijn (financieel en qua wachten).

Ik raakte volledig in dissociatie tijdens mijn rij-examens. Kwam ik terug bij het CBR, geen idee wat ik gedaan had :') Op een gegeven moment kreeg ik de opmerking dat de examinator al 3x had gezegd dat ik rechts af moest slaan en ik gewoon rechtdoor bleef reden. Oprecht geen actieve herinnering aan. Wel dat ik dacht "jeetje wat duur dit examen lang :D "

Faalangst examen vond ik helemaal vreselijk :') Kom je daar in je eentje met zo'n ruimte met zo'n "special treatment". Voor een praatje. Nou ik zat mezelf alleen maar meer op te naaien. Toen was mijn feedback dat ik in therapie moest en dat EMDR de oplossing zou zijn. Nou ben ik bekend met EMDR, maar niet voor rij-angst :D . Staatsexamen waarbij je gewoon een bakkie pleur bij een wegrestaurant ging drinken met je examinator en het oprecht gezellig was ging een stuk beter :+ .

Uiteindelijk deed een pilletje propranolol de trick, en ik heb inmiddels alweer 8 of 9 jaar mijn rijbewijs en een auto en *afkloppen* vooralsnog weinig issues gehad op de weg.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-22 13:00

Marcella schreef:
Heb bij de 4de keer ook faalangstexamen gedaan om aan het einde te horen krijgen dat hij niet snapte waarom ik het de vorige keer niet gehaald heb.

Dit had ik dus ook precies zo.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 13:10

Had wel de mazzel dat ik woensdag examen had en zondag ging ik mijn eerste paard halen. Kan je misschien wel raden waar ik zenuwachtiger voor was. :=

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 13:35

Maddy_Paola schreef:
oomens schreef:

Ik ken dus via via iemand die dus op een autodeur is geklapt met de fiets dankzij iemand die m zo open gooide, die kwam met dr gezicht op de punt van de deur en is nu blind aan een oog of mist m zelfs, dus ja ook uitstap techniek is best belangrijk...

liever een keer teveel kijken dan zoiets veroorzaken, ik kijk zelfs met auto op onze oprit nog veel te goed

Zo ken ik iemand die op die manier een grote volvo total loss heeft gefietst.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 13:46

oomens schreef:

Arme Volvo ;(.

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 13:47

Marcella schreef:
Had wel de mazzel dat ik woensdag examen had en zondag ging ik mijn eerste paard halen. Kan je misschien wel raden waar ik zenuwachtiger voor was. :=

Ik had vandaag ook examen en krijg vandaag te horen of m’n shettie drachtig is (wat betekend dat we haar op mogen halen).

Voor de een ben ik zeker ook meer zenuwachtig :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 13:53

oomens schreef:
Maddy_Paola schreef:

Ik ken dus via via iemand die dus op een autodeur is geklapt met de fiets dankzij iemand die m zo open gooide, die kwam met dr gezicht op de punt van de deur en is nu blind aan een oog of mist m zelfs, dus ja ook uitstap techniek is best belangrijk...

liever een keer teveel kijken dan zoiets veroorzaken, ik kijk zelfs met auto op onze oprit nog veel te goed

Ja snap de urgentie nu. Maar zou toch zeggen dat goed kijken ook goed helpt. Ik heb dit ook nooit zo geleerd. Wel dat je goed moet kijken.

Ik erger me aan het feit dat ik eigenlijk gewoon niet zo'n leuke familie heb. Mijn vriend en ik moeten nu kijken wat contractueel het handigst is met samenwonen ivm gezamenlijke hypotheek En trouwen lijkt me best romantisch enzo. Maar dan besef ik me dat ik alleen 3 vriendinnen (en dat zijn niet eens besties ofzo. Alth. ik niet van hun :') )en een moeder heb en dan wordt het toch een beetje treurig :')
De rest is dood of zit in een langslepende rechtszaak met elkaar en haat elkaar. En goede collega's heb ik ook niet, want ik werk thuis.

Ik heb ookal voorgesteld om stiekem op een mooi eiland te trouwen en het aan niemand te vertellen. Maar mijn vriend zei dat zijn moeder dan waarschijnlijk een zenuwinzinking krijgt.
Dus laat maar.....
We gaan wel gewoon in een spijkerbroek naar de gemeente voor geregistreerd partnerschap :+ In theorie verschilt het toch amper.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 14:49

Trein die praktisch leeg is en er komt een vrouw bijna op schoot zitten. Ze eet een appel, laat hem vallen op mijn been, mijn been plakt en de appel valt op de grond. Ze veegt hem af en eet hem op :x

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 15:01

Dat we een heel leuk idee hebben om ons balkon cat-proof te maken en dat we bezig zijn met alles bestellen enz, maar ik heb met zulke dingen altijd van; liever gisteren dan vandaag affff want ik wil het in gebruik nemen en zien hoe de katjes er op reageren.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 15:02

Mijn lievelingsbroek wordt te groot ;(

Gelukkig zometeen pizza eten. :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 15:10

Trein kapot.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 15:12

Vandaag booster gehaald, waar ik de eerste 2 niet gevoeld heb, prikte deze precies verkeerd. Au!

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 16:42

Mensen die niet verder kijken dan hun neus lang. Die de scooter middenin de fietsenstalling zetten en niet kijken of er boven een fiets staat.

Afbeelding

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 16:43

Bestelling die ik maandag heb gedaan (omdat ik het volgende week vrijdag nodig heb), is nog steeds niet verzonden. Terwijl de verwachte levertijd 3 werkdagen was...

Nou hoef ik echt niet mijn bestellingen binnen 24u te ontvangen. Maar na 5 werkdagen mag het toch op zn minst verzonden zijn...

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 16:49

Het is al bijna 5 uur dus ik begin 'm langzaam te knijpen of Nirvana drachtig gescand is. :):)

Verder ben ik niet ongeduldig ofzo :D

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 17:15

Flying_Angel schreef:
Mensen die niet verder kijken dan hun neus lang. Die de scooter middenin de fietsenstalling zetten en niet kijken of er boven een fiets staat.

[ [url=m/BmaaXJ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Jammer dat je een scooter niet gemakkelijk kunt verplaatsen. Ik deed nog wel eens heel flauw als iemand mijn fiets had klem geparkeerd diegene zijn fiets totaal ergens anders neerzetten.

Al zal het 9 van de 10 keer wel een haast dingetje zijn waarom mensen dat zo doen.

--

Mijn oog... Ik zit nog flink met krentenbaard , eczeem en jeuk / zwellingen. Nu is mijn rechteroog begonnen het prikt jeuk en doet af en toe zeer.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 17:29

Helaas verplaats je dat niet even idd, anders had ik hem heel ergens anders neergezet.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 17:53

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 18:17

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 18:18

Ik heb heel erg honger maar duurt nog minstens 20 minuten tot ik thuis ben..

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 18:31

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 18:42

Menino schreef:
Ik erger me aan het feit dat ik eigenlijk gewoon niet zo'n leuke familie heb. Mijn vriend en ik moeten nu kijken wat contractueel het handigst is met samenwonen ivm gezamenlijke hypotheek En trouwen lijkt me best romantisch enzo. Maar dan besef ik me dat ik alleen 3 vriendinnen (en dat zijn niet eens besties ofzo. Alth. ik niet van hun :') )en een moeder heb en dan wordt het toch een beetje treurig :')
De rest is dood of zit in een langslepende rechtszaak met elkaar en haat elkaar. En goede collega's heb ik ook niet, want ik werk thuis.

Ik heb ookal voorgesteld om stiekem op een mooi eiland te trouwen en het aan niemand te vertellen. Maar mijn vriend zei dat zijn moeder dan waarschijnlijk een zenuwinzinking krijgt.
Dus laat maar.....
We gaan wel gewoon in een spijkerbroek naar de gemeente voor geregistreerd partnerschap :+ In theorie verschilt het toch amper.

Ben je mij ofzo :')

Ik heb gelukkig niet zo'n behoefte aan huwelijk maar begrijp je ergernis verder wel, echt kansloos hoe sommige families in elkaar steken -O- en in je eentje kun je er niets aan doen.

Stiekem in het buitenland trouwen klinkt wel als een top idee! Gewoon doen :j