Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 22:47

Hhilde schreef:
Natuurlijk kan dat, afhankelijk van jouw leeftijd. Als je 20 bent zou ik het niet doen, maar alles boven de 30 kan het ook qua fase in je leven prima :)

Ik heb een relatie gehad met 27 jaar verschil (die was behoorlijk toxic en echt beschadigend) en nu een relatie met 13 jaar (hij is ouder). Dat gaat echt meer dan fijn samen en ik merk er eigenlijk niets van :)

Haha, helaas al een tijdje geen 20 meer.
Vooralsnog merk ik er ook niks van dat hij jonger is. We zien wel waar het heen gaat.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 10:02

Denk dat breeze klinkt wel leuk, maar geen mensen in de buurt die t hebben blijkbaar.

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 10:04

Ik ga het hier niet eens proberen :') Dat soort apps zijn leuk als je in de randstad woont. Kennisje van me heeft er al een aantal dates mee gehad, maar die woont in Amsterdam.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 10:06

Vriendin van mij date wel eens via Breeze want heeft een hekel aan 'chatten' vooraf. Maar ik vind dat het wel gekkies aantrekt hoor. Of althans, je kan de gekken er niet van tevoren uitfilteren door een gesprek.

Eentje had bijvoorbeeld nogal rare ideeën en meningen, zo zou kanker meer een 'state of mind' zijn. Die raarheid was er in een chatgesprek denk ik al wel uitgekomen.

Zij heeft trouwens ook het tegenovergestelde type (jong, blond, bal) van mijn type, dus ik heb me nooit geroepen gevoeld om die app te proberen :))

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 17:27

Ik ga morgen op date met m'n 6 jaar jongere man :):) gaan eerst karten en daarna eten.. ( ik heb het kartcentrum uitgekozen dus nu als het goed is geen rare fratsen :=

PepperrrJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 18:25

Oeeeh leuk! Have fun!

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-22 00:45

Zit zo in twijfel. Ben nu blijven hangen op een Bumble profiel van een collega (ander team dus ken hem niet persoonlijk maar kom hem wel af en toe tegen). Leuke jongen, maar liken lijkt me dan weer zo gênant als je elkaar tegenkomt? Zouden jullie dat wel of niet doen?
Denk dan altijd, oke goede info hij is dus vrijgezel, maaaar die move maak ik wel in real life (wat dan vervolgens niet gebeurd :') ).
Z'n beroep is in ieder geval een pre. :D

Edit: nevermind. Ben hem al kwijt en niet geliked dus die vind ik op Bumble nooit meer terug.

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 12:39

Hoe staat het hier met de dates? Nog leuke / spannende verhalen ?

Ik swipe nog maar weer even vrolijk verder. Date was leuk maar verder niks geworden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 12:46

In mijn sauna is een opgieter waar ik altijd wel een goede klik mee had, vaak leuk gekletst, maar hij had een vriendin die ook wel eens mee was. Van de week kwam ik m tegen op Happn <<) Maar weer wat vaker naar de sauna en eens kijken hoe dat zit :')

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 12:50

Relaxed schreef:
In mijn sauna is een opgieter waar ik altijd wel een goede klik mee had, vaak leuk gekletst, maar hij had een vriendin die ook wel eens mee was. Van de week kwam ik m tegen op Happn <<) Maar weer wat vaker naar de sauna en eens kijken hoe dat zit :')

Ach alles kan kapot toch :=

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 12:52

Jammer dat het niks is geworden.

Vanavond date waar ik vorig jaar eens was geweest. Hij kreeg een relatie dus dan trek ik me terug.

En morgen weer mijn allereerste Tindermatch, dat blijft leuk *\o/*

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 12:59

Marocje schreef:
Jammer dat het niks is geworden.

Vanavond date waar ik vorig jaar eens was geweest. Hij kreeg een relatie dus dan trek ik me terug.

En morgen weer mijn allereerste Tindermatch, dat blijft leuk *\o/*

Indd jammer, het was erg leuk en gezellig maar zaten toch niet op één lijn.

Ow maar dan zit jij goed vh weekend , of lig goed :P

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 13:10

Ik heb nu 2,5 date gehad met iemand waarmee ik al eerder gematcht had k
op tinder (en die ik op breeze links had laten liggen), en dat is echt heel erg leuk :o . Tot nu toe matchen we goed, hoewel we wel mega verschillend zijn, dus ik geniet ervan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 13:13

charootje schreef:
Relaxed schreef:

Ach alles kan kapot toch :=

Het feit dat ie op Happn staat zegt volgens mij dat dat al het geval is ;) Ik ben niet van het kapotmaken, hoe je eraan komt, kom je er ook vanaf..

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 13:25

Relaxed dat ben je met je eens hoor!
Ik ga ook niet ergens tussen zitten, like ook zoiezo geen mannen in een relatie. Ik denk dan altijd ... ik zou ook niet willen dat er iemand tussen mij en m'n man zou komen

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 13:43

Het zegt niet altijd iets dat ze vrijgezel zijn als ze ergens op staan, momenteel tinder en date ik niet maar ik heb een aantrekkingskracht voor mannen die liegen/bedriegen en niet single blijken te zijn. Ik wil mezelf niet meer in tinderland begeven maar ja hoe kom je er dan aan? Ik heb nog een speeddatekortingscode staan van toen ik net ging daten met mijn laatste relatie. Maar speeddaten is ook geen garantie op een ja en een ja -> date. Ook daar zeggen ze dan ja en vervolgens haken ze af en laten ze niks meer horen. Zo vreemd.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 13:52

Vjestagirl schreef:
Ik heb nu 2,5 date gehad met iemand waarmee ik al eerder gematcht had k
op tinder (en die ik op breeze links had laten liggen), en dat is echt heel erg leuk :o . Tot nu toe matchen we goed, hoewel we wel mega verschillend zijn, dus ik geniet ervan

<3 Leuk!

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 13:52

Zonnetje81 schreef:
Het zegt niet altijd iets dat ze vrijgezel zijn als ze ergens op staan, momenteel tinder en date ik niet maar ik heb een aantrekkingskracht voor mannen die liegen/bedriegen en niet single blijken te zijn. Ik wil mezelf niet meer in tinderland begeven maar ja hoe kom je er dan aan? Ik heb nog een speeddatekortingscode staan van toen ik net ging daten met mijn laatste relatie. Maar speeddaten is ook geen garantie op een ja en een ja -> date. Ook daar zeggen ze dan ja en vervolgens haken ze af en laten ze niks meer horen. Zo vreemd.

Ja, lastig hè. Heb ook geen zin meer in de datingapps. Maar speeddaten lijkt me echt de hel, haha :') Jij hebt dat dus al eerder gedaan? Wat voor type man zaten daar?

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 14:06

Leuke updates :D

Hier alweer bijna 2 jaar samen en over 3 maanden samenwonen, Lord oh Lord :')

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 14:13

Ailill schreef:

Wat leuk! Trekt je bij hem in of andersom? Of echt een nieuwe plek?

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 14:19

BaileyMix schreef:
Zonnetje81 schreef:

Ja, lastig hè. Heb ook geen zin meer in de datingapps. Maar speeddaten lijkt me echt de hel, haha :') Jij hebt dat dus al eerder gedaan? Wat voor type man zaten daar?

Ja dat is toch al wat jaartjes terug en ik zat toen wel in de 'jongere' leeftijdsgroep. De ene keer waren het leuke kerels en erna allemaal van die ict/autisten maaaaaar wel in eindhoven dus dat zegt genoeg. Maar opzich is het niet vervelend maar je komt na een paar keer dezelfde kerels tegen.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 14:49

Marocje schreef:
Ailill schreef:

Wat leuk! Trekt je bij hem in of andersom? Of echt een nieuwe plek?
Ik vertrek naar hem. Ik heb het leukste huis van Nederland, maar het is wel een onpraktisch huis en nogal klein. Daarnaast werk ik veel vanuit huis, dus dan zou hij veel moeten reizen (eigen zaak in zijn woonplaats). Daarnaast is het huis van zijn moeder, dus fin. erg aantrekkelijk.

Wel willen we over 1 of 2 jaar samen iets nieuws kopen, ik hoop ergens in zuid Europa, maar daar onderhandelen we nog over :)

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 15:01

Spannend Ailill! En fijn dat het zo goed gaat <3

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 15:40

Oh, gave plannen Ailil!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 15:41

Wat leuk Ailill!