Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Captain schreef:Misschien ook het soort water wat gebruikt is? Ik vind bijvoorbeeld spa blauw heel "dik" water en niet fijn om te drinken. Zit vast tussen m'n oren maar...
FrNo schreef:Ik heb er geen verstand van, maar denk ook eerder aan warmte (van water en boven water) en luchtvochtigheid. (en andere zwemmers zouden best invloed kunnen hebben, lijkt me)Spoiler:
als het héél koud wordt, zwemt dat lastiger, dan kun je beter schaatsen onder binden
dam over je spoiler had ik nog niet nagedacht 
Maar spa blauw vind ik gewoon echt niet lekker. Spa rood weer wel.
Captain schreef:Misschien ook het soort water wat gebruikt is? Ik vind bijvoorbeeld spa blauw heel "dik" water en niet fijn om te drinken. Zit vast tussen m'n oren maar...
wat voller ofzo. Overigens mijn lievelingswater. Chaudfontaine en Evian vind ik dan weer niet lekker, die vind ik droog smaken
Alou schreef:Captain schreef:Ik vind chaudfontaine bijvoorbeeld prima!Maar spa blauw vind ik gewoon echt niet lekker. Spa rood weer wel.
Ik herken dit wel. Spa blauw is echt niet lekker...![]()
Meliaforever schreef:Ik vind Spa blauw 'droog' water. Krijg er altijd droge mond van. Hier is het kraanwater gelukkig lekker.