Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Lous schreef:Neonlight schreef:En de wens is echte boeken en geen ebooks? Heb zelf veel op de ereader staan, ideaal bij met name vakanties, scheelt nogal wat kilo's bagage.
Ik vind een e-reader echt 10 keer niks.Dat echte papier blijft toch het lekkerst!
Lavitabella schreef:Ik heb ook niks met Blond. Een leuke mok kan nooit kwaad ! Ik ben ook niet van de panterprint. Heel subtiel (binnenkant tas) dan weer wel maar je zult niks opvallends bij mij vinden.
Ik ben ook geen boeken fan. Sta er wel voor open maar ik lees boeken heel moeilijk. Ik kom er totaal niet in... enigste boek wat ik kon lezen was Harry Potter and the cursed child. Maar dat kwam omdat het een musical boek was, dat leest lekker makkelijk voor mij haha. Engelstalig is dan weer geen probleem voor mij.
Roosch schreef:Ja, ik ben echt van de chicklit, Chantal van Gastel, Wendy Brokers, Lucinda Riley, Jill Mansell, Gaby Rasters dat soort dingen.
Kan mezelf echt helemaal verliezen een middagje dan. Ik lees ook echt BELACHELIJK snel.
Lavitabella schreef:Ik hou dus wel van Harry Potter, Fantastic Beasts en de Hobbit Wel de films! Ik ben daar geen spullen verzamelaar van.
Neonlight schreef:Nog een vraagje, zie dat nu diverse keren voorbij komen van de theedrinkers, grote mok....nu ben ik geen theedrinker maar een koffieleut, maar koffie hoort niet in grote koppen (nee, die amerikanen snappen er geen bal van). Wat is nu een grote mok, aan wat voor formaat moet ik dan denken?