Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
996981 schreef:Spenk schreef:Maargoed dat geldt natuurlijk ook voor mensen die thuiswerken en zijn behoorlijk wat mensen die het veel beter doen op een kantoor. Ik denk dat het roeien is met de riemen die er zijnen niet dat de ene categorie ''meer recht'' heeft dan de andere.
Met als verschil dat je voor thuiswerken betaald wordt en voor thuis studeren moet betalen
Spenk schreef:Maargoed dat geldt natuurlijk ook voor mensen die thuiswerken en zijn behoorlijk wat mensen die het veel beter doen op een kantoor. Ik denk dat het roeien is met de riemen die er zijnen niet dat de ene categorie ''meer recht'' heeft dan de andere.
tokedri schreef:Rare vraag mss… ik ben nog niet gevaccineerd omdat het lichamelijk niet hoed genoeg gaat wb mijn ziekte dus ik ben heel voorzichtig
Vandaag maakte ik kennis met nieuwe staleigenaar en die man gaf me een hand en zonder nadenken deed ik t. Daarna dacht ik .. dommmm
Ik moest een paar keer mn haar wat in mn gezicht waaide opzij doen , verder daarna ontsmet
Is de kans op besmetting groot nu?
Klinkt superstom dit denk ik maar maak me wel zorgen vooral omdat mn arts zei als je het krijgt heb je ws een groot probleem
Spenk schreef:Gewoon interesse maar wat mis je dan in oefenen met de kennis? Ik werk gewoon in groepjes waarmee je dan samen gaat oefenen. Dan wordt de grote groep opgedeeld in subgroepjes en ga je samen uit elkaar. Ik ervaar nu eigenlijk geen verschil daarin met de 2 HBO studies waar ik al een diploma voor gehaald heb op school. Maar dat kan natuurlijk ook per richting verschillen.
bigone schreef:Denk dat je niet zo bang hoeft te zijn, wanneer je niet meteen je hand in je mond, ogen of neus hebt gestoken.
Wel opletten want wanneer die man dus handen schud is het de vraag of dat ook per ongeluk ging of dat hij zich niet aan de basisregels houd. En contact met je arts blijven houden zodat je wel geprikt kunt worden.
bigone schreef:Wat betreft zelftesten, eerst krijg je een brief, dan kun je ze aanvragen en dan, met een beetje mazzel heb je ze twee weken later thuis. Wanneer de meesten al weer naar school en/of werk zijn. Wederom mosterd na de maaltijd. Die testen had iedereen al in huis moeten hebben.
Morrie schreef:Needje schreef:Hoezo kom je het gebouw niet meer in??
Ik heb mijn toegangspasje en sleutels ingeleverd. Zonder pasje kom je niet binnen. Nu helemaal niet.