Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mag schreef:Wij ook net afspraak gemaakt om kind te laten testen (7 jaar) ze zeiden dat t de kindvriendelijke test is. Van de ene hoor ik dat dat alleen neustest is van een ander weer neus en keel maar dan niet via de auto maar in een aparte ruimte.
We gaan het zien.
Kind mocht zelf kiezen testen en weer buiten spelen en naar school of nog 5 dagen thuisblijven...
SusanH schreef:Hopelijk valt het mee voor haar. Mijn dochter ziet er nu al tegenop als ze zou moeten. Maar ja, 10 dagen binnen zitten is ook niks. Hebben we bovendien in dec al gedaan toen we echt ziek waren. Hoop dat jouw dochter weer snel lekker naar school kan Vayo.
mag schreef:Wij ook net afspraak gemaakt om kind te laten testen (7 jaar) ze zeiden dat t de kindvriendelijke test is. Van de ene hoor ik dat dat alleen neustest is van een ander weer neus en keel maar dan niet via de auto maar in een aparte ruimte.
We gaan het zien.
Kind mocht zelf kiezen testen en weer buiten spelen en naar school of nog 5 dagen thuisblijven...
Pandora2 schreef:Italië gaat het paasweekend in lockdown omdat de cijfers weer de verkeerde kant uitgaan.
Maar we zijn nog maar 12 maart...
mag schreef:Vayo moesten jullie lang wachten op de uitslag? Dochter heeft nog geen digid dus we moeten gebeld worden, begreep dat dat extra lang duurde?
MyWishMax schreef:Hier heeft jongste neefje wel digid en die uitslag duurder langer als oudste neefje zonder digid. Die kreeg vanmiddag de uitslag na vanochtend getest te zijn. De jongste werd dinsdagochtend getest en kreeg donderdagmiddag de uitslag. Zijn 4 en 7, maar worden beide gewoon getest als het nodig is. De jongste is een enorme bangerd, maar die test boeide hem niet eensde oudste was vorige keer jaloers dat hij geen cadeautje kreeg maar hij was niet getest. Die was dus bijna blij dat die mocht testen want dat betekende cadeautje
Maar Vayo, als je kon kiezen had je haar niet alleen gelaten, maar dat moet je wel kunnen he? Jammer dat de andere kinderen niet thuis zijn gebleven en dat dus niet snapten, maar je moet iets he? Het is gewoon vreselijk ingewikkeld, dat zei ik vorige keer al bij de positieve gevallen bij mijn jongste neefje in de klas.
Edit, dat nodig bij testen is ook vanwege risicogroepen in gezin en niet thuis kunnen werken, maar ondertussen ook al heel veel zorgverlof opgenomen en ziek thuis geweest omdat zij met klachten absoluut niet mogen komen, zelfs niet met negatieve uitslag