Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pmarena schreef:Moestuin: Verwassen vind ik wel een lastige. Van bvb. die Zweedse eco merken kinderkleding kunnen er best snel verwassen uitzien, maar dan is er nog steeds veel animo voorZonde om weg te gooien dan denk ik zo
En eerlijk gezegd raak je er zo aan gewend dat het er snel zo uitziet, dat ik me kan voorstellen dat mensen dat vergeten specifiek te vermelden.... omdat het toch soort van normaal is dan.
corinep schreef:pmarena schreef:Moestuin: Verwassen vind ik wel een lastige. Van bvb. die Zweedse eco merken kinderkleding kunnen er best snel verwassen uitzien, maar dan is er nog steeds veel animo voorZonde om weg te gooien dan denk ik zo
En eerlijk gezegd raak je er zo aan gewend dat het er snel zo uitziet, dat ik me kan voorstellen dat mensen dat vergeten specifiek te vermelden.... omdat het toch soort van normaal is dan.
Ik vind het echt bizar dat zo snel verwassen gewoon geaccepteerd wordt door klanten van dat merk. Mooi niet dat ik dat mijn kind laat dragen ondanks dat het een "merk" is. Zag laatst in een kringloop iets van maxomorra, leuk printje, goede maat voor mn dochter maar toch wat verwassen. Het was maar 25 cent maar heb het niet meegenomen.
Zodra er iets van een vlekje, gaatje , iets pillig is gaat het bij mij de kledingcontainer in en niet op vinted.
AmyJamess schreef:Ook al gedaan
Ik heb Gstar, mango, guess en shein. De 2 shein jurkjes heb ik er voor €4 op staan. De guess jurk heb ik al verlaagt naar van 12.50 naar €10. De rest is ook allemaal €10 of €7.50.