Kairos schreef:Helaas is dit dus echt overal zo. Vriendin studeert ook vpk in een andere regio en die heeft ook mensen in de klas dat je denkt van, wat doe je hier?
Dit kom je binnen je werk ook wel eens tegen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lenaa_tje schreef:Kairos schreef:Helaas is dit dus echt overal zo. Vriendin studeert ook vpk in een andere regio en die heeft ook mensen in de klas dat je denkt van, wat doe je hier?
lenaa_tje schreef:Kairos schreef:Helaas is dit dus echt overal zo. Vriendin studeert ook vpk in een andere regio en die heeft ook mensen in de klas dat je denkt van, wat doe je hier?
Nyaleti schreef:Mensen die zo snel na het plots overlijden van hun hond / paard weer een nieuw beest hebben. Vind dat altijd een beetje respectloosalsof je niet van het dier hield maar van het feit dat je een dier had om voor te zorgen.
Nyaleti schreef:Mensen die zo snel na het plots overlijden van hun hond / paard weer een nieuw beest hebben. Vind dat altijd een beetje respectloosalsof je niet van het dier hield maar van het feit dat je een dier had om voor te zorgen.
Zebrastreep schreef:Op stage vind ik logisch, en werkhouding zou ik ook wel meenemen in de beoordeling als de aard van de opdracht ernaar is (groepsopdrachten bijvoorbeeld), maar verder zou ik denken: doe wat je niet laten kunt.Mkango schreef:Cijfers voor professionaliteit?Blij dat die bij ons nooit gegeven werden.
Nou niet letterlijk genomen natuurlijk haha maar je houding wordt in ieder geval op de stages wel beoordeeld. Op mijn vorige school werd houding op school ook meegerekend. ( was ook een mbo opleiding)
Kookaburra schreef:Same, wij zijn ook heel nuchter. Soms kan een ander dier juist ook helpen met de verwerking omdat je dan minder in een gat valt. Bovendien is rouwen ook zo persoonlijk: de een die huilt even een middagje flink uit en is dan klaar met verdrietig zijn, de ander blijft nog een half jaar ontroostbaar en moet niet denken aan een nieuw dier. Wat mij betreft is het allemaal oké.Nyaleti schreef:Mensen die zo snel na het plots overlijden van hun hond / paard weer een nieuw beest hebben. Vind dat altijd een beetje respectloosalsof je niet van het dier hield maar van het feit dat je een dier had om voor te zorgen.
Als ik hier op mag reageren vanuit mijn ervaring. Ik ben heel nuchter opgegroeid en hou veel van de dieren. Misschien dat ik daarom juist graag weer een dier in huis haal. Tuurlijk heb ik verdriet, maar ik haal ook weer energie uit het verzorgen en een band opbouwen met een ander dier.
MarlindeRooz schreef:Ik erger me aan de combinatie misselijkheid en honger. (Maar niet misselijk van de honger trouwens). Zo hinderlijk om dan te bedenken waar je zin in hebt.
Loeky01 schreef:Stinkend huis van de onderbuurvrouw terwijl ik aan het luchten ben. Laat maar.
En het bedrag wat ik uitgekeerd krijg voor mijn auto![]()
. Inclusief praktisch nieuwe (goed merk) banden en een 5 dagen oude werkende accu; €850. Ik ga even in een hoekje huilen.
Sodera schreef:Loeky01 schreef:Stinkend huis van de onderbuurvrouw terwijl ik aan het luchten ben. Laat maar.
En het bedrag wat ik uitgekeerd krijg voor mijn auto![]()
. Inclusief praktisch nieuwe (goed merk) banden en een 5 dagen oude werkende accu; €850. Ik ga even in een hoekje huilen.
Je kunt je auto terugkrijgen toch, en ook die die €850? Dan zou je nog wat onderdelen los kunnen verkopen, zoals de banden ed....
Scheelt toch weer!