Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 13:25

Kairos schreef:
Helaas is dit dus echt overal zo. Vriendin studeert ook vpk in een andere regio en die heeft ook mensen in de klas dat je denkt van, wat doe je hier?

Dit kom je binnen je werk ook wel eens tegen :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 13:26

lenaa_tje schreef:
Kairos schreef:
Helaas is dit dus echt overal zo. Vriendin studeert ook vpk in een andere regio en die heeft ook mensen in de klas dat je denkt van, wat doe je hier?

Ik werk denk ik op een vrij unieke plek nu , iedereen is gemotiveerd en wil hard werken :j Vindt het daarom ook zo fijn om in dit team te werken er is werkelijk onderling nooit wat en dat werkt zo prettig. Heb ook genoeg plekken gezien waar dit anders is en dat had best veel invloed op mij.

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 13:29

lenaa_tje schreef:
Kairos schreef:

Fair point! :j .

@Zebrastreep: Ik denk wel dat het je echt moet liggen, voor als het je ligt lijkt het me wel een studie met een goed doorloopbaar programma, maar ik zie het mezelf niet echt gaan doen. Maar ik denk altijd zo, de mensen die het echt willen komen er wel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 13:41

Cijfers voor professionaliteit? :wow: Blij dat die bij ons nooit gegeven werden. :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 13:45

Mkango schreef:
Cijfers voor professionaliteit? :wow: Blij dat die bij ons nooit gegeven werden. :')

Nou niet letterlijk genomen natuurlijk haha maar je houding wordt in ieder geval op de stages wel beoordeeld. Op mijn vorige school werd houding op school ook meegerekend. ( was ook een mbo opleiding)

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 13:53

Bij mij op school word zelfs meegenomen hoe professioneel je bent buiten school :+

Nyaleti

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 14:03

Mensen die zo snel na het plots overlijden van hun hond / paard weer een nieuw beest hebben. Vind dat altijd een beetje respectloos := alsof je niet van het dier hield maar van het feit dat je een dier had om voor te zorgen.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 14:09

Ik zat heerlijk in het zonnetje buiten op een bankje op het station. Gaat er een vrouw op +/- 2 meter afstand naast mij zitten. Prima. Maar gooit ze zo de verpakking van haar Smullers-hamburger op de grond, en die waaide tegen mijn benen aan. Er kon geen sorry, zelfs geen blik, vanaf...

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 14:10

Nyaleti schreef:
Mensen die zo snel na het plots overlijden van hun hond / paard weer een nieuw beest hebben. Vind dat altijd een beetje respectloos := alsof je niet van het dier hield maar van het feit dat je een dier had om voor te zorgen.

Ik had een week of twee na het overlijden van mijn vorige paardje ook weer de behoefte om een ander paard. Dat betekent niet dat het verdriet en gemis er niet is, maar ik weet zeker dat als ik langer had gewacht met een nieuw paard aan te schaffen, ik erin was gebleven. Nu hielp het me het verlies te verwerken. Is gewoon heel persoonlijk. :)

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 14:11

Nyaleti schreef:

Als ik hier op mag reageren vanuit mijn ervaring. Ik ben heel nuchter opgegroeid en hou veel van de dieren. Misschien dat ik daarom juist graag weer een dier in huis haal. Tuurlijk heb ik verdriet, maar ik haal ook weer energie uit het verzorgen en een band opbouwen met een ander dier.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 14:13

Zebrastreep schreef:
Mkango schreef:

Nou niet letterlijk genomen natuurlijk haha maar je houding wordt in ieder geval op de stages wel beoordeeld. Op mijn vorige school werd houding op school ook meegerekend. ( was ook een mbo opleiding)
Op stage vind ik logisch, en werkhouding zou ik ook wel meenemen in de beoordeling als de aard van de opdracht ernaar is (groepsopdrachten bijvoorbeeld), maar verder zou ik denken: doe wat je niet laten kunt. :+

Kookaburra schreef:
Nyaleti schreef:

Als ik hier op mag reageren vanuit mijn ervaring. Ik ben heel nuchter opgegroeid en hou veel van de dieren. Misschien dat ik daarom juist graag weer een dier in huis haal. Tuurlijk heb ik verdriet, maar ik haal ook weer energie uit het verzorgen en een band opbouwen met een ander dier.
Same, wij zijn ook heel nuchter. Soms kan een ander dier juist ook helpen met de verwerking omdat je dan minder in een gat valt. Bovendien is rouwen ook zo persoonlijk: de een die huilt even een middagje flink uit en is dan klaar met verdrietig zijn, de ander blijft nog een half jaar ontroostbaar en moet niet denken aan een nieuw dier. Wat mij betreft is het allemaal oké.

LIJM

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 14:47

Muggen. Hallo, jullie zijn een paar maanden te vroeg. Rot op. -O-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 14:51

Dacht even leuk zal de kuikens even laten spelen in het halletje hebben ze even meer ruimte dan het hok. Kon daarna vloer gaan soppen. :')

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 15:08

LIJM schreef:

Ja hier ook al!

StellaMay

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 15:13

MarlindeRooz schreef:
Ik erger me aan de combinatie misselijkheid en honger. (Maar niet misselijk van de honger trouwens). Zo hinderlijk om dan te bedenken waar je zin in hebt. :+

Tip; koop een pakje okugest. En dan 2 innemen bij acute klachten. Misselijkheid is enorm snel weg. En als dat niet helpt; nux vomica druppels/pilletjes.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 15:17

Stinkend huis van de onderbuurvrouw terwijl ik aan het luchten ben. Laat maar.

En het bedrag wat ik uitgekeerd krijg voor mijn auto ;( ;(. Inclusief praktisch nieuwe (goed merk) banden en een 5 dagen oude werkende accu; €850. Ik ga even in een hoekje huilen.

Tova

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 15:20

Dat ik mijn rooster van april heb gezien. Hoop dat dit niet klopt en anders volgende week even met de planner in overleg. 3 weekenden achter elkaar werken en daarvan het laatste weekend 3 nachtdiensten word ik niet blij van -O- max 2 nachtdiensten graag, en over de hele maand april maar 3 dagdiensten en de rest avond, niet handig met mijn opleiding gezien je het meeste leert in de dagdienst. -O-

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 15:24

Benthhh schreef:
LIJM schreef:

Ja hier ook al!

Hier helaas al de hele winter last van. -O-

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 15:28

Loeky01 schreef:

En het bedrag wat ik uitgekeerd krijg voor mijn auto ;( ;(. Inclusief praktisch nieuwe (goed merk) banden en een 5 dagen oude werkende accu; €850. Ik ga even in een hoekje huilen.

Je kunt je auto terugkrijgen toch, en ook die die €850? Dan zou je nog wat onderdelen los kunnen verkopen, zoals de banden ed....
Scheelt toch weer :-)!

Freyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 15:41

Gisteravond een bestelling bij de Paardendrogist geplaatst, maar nog geen berichtje dat de bestelling verzonden is. Ongeduldig, ookal weet ik dat ze het druk hebben

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 15:42

Sodera schreef:
Loeky01 schreef:

Je kunt je auto terugkrijgen toch, en ook die die €850? Dan zou je nog wat onderdelen los kunnen verkopen, zoals de banden ed....
Scheelt toch weer :-)!

Nop. Omdat hij totalloss is (10 cm korter aan de voorkant) kan ik hem zelf niet vervoeren. Opkopers willen 'm in deze staat hebben, anders krijg ik slechts €300/€350 voor de auto. Die €500 ga ik niet uit de banden/accu kunnen halen helaas. Het is wat het is, maar wel even een flinke teleurstelling. Al was de boodschap totalloss natuurlijk al een teleurstelling (niet allrisk verzekerd dus ik krijg geen dagwaarde terug helaas).

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 15:47

marley93 schreef:
Dat mijn bril steeds vlekken heeft. Hoe dan. Ik kom er met mijn handen niet eens bij in de buurt, en ik ben al dagen niet op stal geweest.

Drink je veel frisdrank?

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 16:03

Dat de buren schuin aan de overkant al anderhalf jaar aan het verbouwen zijn!
Nu zijn ze al dagen buien voor de deur iets van ijzer aan het zagen _-:(

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 16:04

Het nieuwe raam wat er in is gezet wat ruikt naar terpetine en nu heb ik hoofdpijn

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 17:03

Dat ik me zo onwijs onveilig voel wanneer de huisbaas weer eens onaangekondigd in huis staat. Zo geen zin in confrontatie.