Toch even terug te komen op mondkapjes. Indien het mondkapjes zijn die goed over de neus gaan, ben ik er toch wel heel blij mee. Op mijn werk moeten we sinds 1,5 week verplicht mondkapje dragen. Ik heb nu 2 stoffen, maar 1 is maar geschikt om te dragen op mijn werk.
Wat een leuke inrichtingen komen er voorbij. Durf die van mij haast niet te laten zien, zo saai haha. Mijn vriend houd van rust en heeft dit ook echt nodig, dus heb weinig extra's staan of hangen.
Banjer
Lid Nieuwsredactie
Mondkapjes hoeven hier niet, heb er genoeg en zou juist een leuk pakket willen waarbij ik niet aan Corona hoef te denken Het komt echt mijn neus uit.
Hangplanten hebben wij (nog) niet in huis, maar van die mini dingen zouden wel echt heel tof zijn Proberen sowieso langzaamaan het huis steeds 'groener' te laten worden
Volgens mij kan je ook lastig weten van te voren of een mondkapje goed zit bij iemand. Ik heb er een aantal via dezelfde dame maar de pasvorm verschilt toch per mondkapje een heel klein beetje. En bij mij zit dan de ene beter, en bij iemand anders de andere. Kreeg wel bij balletpakjes die ik had besteld een mondkapje erbij (in dezelfde stof) die je zelf kon vastknopen. Dat vind ik wel ideaal want die kan dus helemaal achter m'n nek langs nu. Dus een mondkapje met elastieken die je zelf op maat vast kan knopen kan ik van harte aanraden aan mensen die er nog eentje zoeken. Zelf heb ik er meer dan genoeg.
Spannend carineken! Ik hoop dat je die goedkeuring krijgt en mag starten!
_KiMbErLeY_
Geplaatst: 15-10-20 11:13
Bam? Buitengewoon ambtenaar mondkapjes? N
marleen_88
Geplaatst: 15-10-20 11:17
Bewust alleenstaande moeder lijkt mij.
Spannend hoor carineken!
_KiMbErLeY_
Geplaatst: 15-10-20 16:33
Oow die afkorting kende ik niet Succes met de "goedkeuring" T
Carinken, spannend! Vriendin van mij is bam moeder. Leuke dochter heeft ze gekregen,nu inmiddels puber..
Ik heb vandaag een prachtdag gehad
M'n jonkie loopt een stuk beter dan voorheen dus de behandelingen werpen zeker hun vruchten af en zo komt het doel van beleren en rijpaard ervan maken toch iets dichterbij.
En ik heb een stel leuke sss cadeautje binnen gekregen
Een leuk mondkapje is hier welkom, sinds gisteren hebben we ook een kitten dus mocht mijn ss het leuk vinden om kattenspeeltjes te shoppen daar is ze vast erg blij mee
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 15-10-20 20:14
Mijn mondkapjes, die ik 30 september besteld had, zouden vandaag komen maar helaas, "Shipment delayed in transit Recovery actions underway. TNT is working to resolve this and will contact you shortly if needed." Had ze graag morgen uitgeprobeerd bij mijn wekelijks bezoek aan de supermarkt.
Verder werk ik vanaf 11 maart dus al thuis. Leuke dingetjes voor op buro zijn welkom. Leuke muismat ook. Dingetjes mogen niet te groot zijn, buro is vrij ondiep. Staat altijd wel een klein vaasje met bloemetjes op.
Mondkapjes zijn voor mij wel een top, tijdens werk draag ik ze continue (wegwerp) en die gebruik ik in de supermarkt bijv ook. Ik heb nog helemaal geen stoffen mondkapjes eigenlijk.
Wij moeten ze op het werk nu ook dragen als we ons door het gebouw begeven. Dus stoffen mondkapjes met leuke print zijn zeker welkom.
Chantaliiejj
Geplaatst: 15-10-20 21:46
Wat komen er weer mooie foto’s voorbij van verschillende huizen, zo leuk om te zien. Hier grote fan van stekjes, planten en bloemen, ben grote van fan kleine plantjes en cactussen.
Heb wel een dingetje met glitters, glitters en kleuren zijn heel leuk en hou er van maar weet niet of ik heel vrolijk word als de grond straks onder de glitters zit na het uitpakken van het pakket