Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Flowery

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-20 19:58

Dat de temperatuur hier buiten oploopt ipv dat het afkoelt >;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-20 20:04

Lestrange01 schreef:
Dat ik dus 24 uur niet mocht douchen en daarna direct naar werk moest vanuit het ziekenhuis (al had ik tot de avond vrij gevraagd...). Heb wel veel Deo en parfum opgedaan maar het mag niet echt baten

Men neme een kraan en een washandje met een lekker zeepje of douchegel?
Niet douchen met je kastje betekent niet dat je je niet mag wassen.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-20 21:36

DPD die zegt mijn pakket geleverd te hebben, maar ik heb niks gezien. Staat gewoon afgeleverd op mijn adres.

€70,- aan natvoer voor de katten even foetsie. Wordt gezellig aan de telefoon morgen -O-

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-20 21:39

xPabloBokt schreef:
DPD die zegt mijn pakket geleverd te hebben, maar ik heb niks gezien. Staat gewoon afgeleverd op mijn adres.

€70,- aan natvoer voor de katten even foetsie. Wordt gezellig aan de telefoon morgen -O-

Heb je neerzettoestemming gegeven?

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-20 21:48

Nayomie schreef:
xPabloBokt schreef:

Nee, zeker niet. Heb alleen de datum verplaatst omdat we gister niet thuis waren, dus ze zouden vandaag komen. Er is wel om half 4 een bel gegaan maar mijn vriend was net te laat bij de telefoon, maar het bezorgvak lag tussen 4 en 5. Uitlevertijd staat ook op 15.57. Geen briefje in de bus.

Ondertussen is het natvoer op en dit merk is niet te krijgen in de supermarkt -O-

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-20 22:30

Nayomie schreef:
xPabloBokt schreef:

Nee, zeker niet. Heb alleen de datum verplaatst omdat we gister niet thuis waren, dus ze zouden vandaag komen. Er is wel om half 4 een bel gegaan maar mijn vriend was net te laat bij de telefoon, maar het bezorgvak lag tussen 4 en 5. Uitlevertijd staat ook op 15.57. Geen briefje in de bus.

Ondertussen is het natvoer op en dit merk is niet te krijgen in de supermarkt -O-[/quote]

Vaak brengen ze het dan door naar een afhaalpunt. Zo had mijn vader de bel ook niet gehoord en brachten ze mijn pakketje direct door naar een afhaalpunt. Dit was dan wel van UPS maar bij DPD werken ook vrij luie mensen.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-20 22:32

Ja is idd door DHL vandaag wel gedaan, ander pakketje. Maar daar hebben we mail van gehad.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-20 23:05

Plakkerigheid %)
Tis hier wel iets afgekoeld nu maar ik sta de cavias te verschonen dus t helpt niet.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-20 23:20

LukieBradley schreef:
Plakkerigheid %)
Tis hier wel iets afgekoeld nu maar ik sta de cavias te verschonen dus t helpt niet.

Nu nog :') ik zweette vanmiddag door het gitaar spelen voelde net als een workout. Maar zelfs van de cavia's voeren krijg ik het al warm.

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-20 23:27

Mannen die in hun onderbroek buiten rond wandelen. Doe dat lekker in huis. |o

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-20 23:30

Reageren op een huur huis en vervolgens lang moeten wachten tot je iets hoort.

Mensen die constant oude koeien uit de sloot halen |o kom op het is iets van 100 jaar terug laat het gaan.

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-20 23:55

Muggen. Muggen. Muggen. Muggen. Muggen. Muggen. Muggen. Muggen. Muggen. Muggen. Muggen. Muggen. Muggen. Muggen. Muggen. Muggen. Muggen. Muggen. Muggen. Muggen. Muggen. Muggen. Muggen. Muggen. Muggen. Muggen. Muggen. Muggen. Muggen. Muggen.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 00:16

Dat DHL na 2,5 week nog steeds mijn pakket niet heeft bezorgd.... Ik ga aankomend weekend toevallig naar Amersfoort, wat ook de bestemming van het pakket is... Had m net zo goed zelf kunnen brengen :+

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 00:24

Dat mijn bovenbuurman nu aan het stofzuigen is :') ?

NNikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 00:45

Aan dat ik vanavond te enthousiast van een drempel af rende en ik toen viel en nu niet meer kan lopen doordat m’n enkel ontzettend dik en pijnlijk is. :+

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 02:27

Zebrastreep schreef:
LukieBradley schreef:
Plakkerigheid %)

Nu nog :') ik zweette vanmiddag door het gitaar spelen voelde net als een workout. Maar zelfs van de cavia's voeren krijg ik het al warm.

Ik was net om 2 uur pas klaar met 8 kooien, 2 kooien opgeschud. De helft van de kamer gestofzuigd en gedweild.
Ook ik deed dat dus om half 2 :')
Overdag kan het gewoon even niet door de hitte _O-

Heb mijn konijn nog een schop onder zijn reet gegeven die weer naar binnen wou door hek en al heen.
Nadat ie eerder op de avond de koelkast kabel door beet waardoor ik nu geen koelkast meer kan gebruiken, kon ik dat even niet hebben :))

Vliegen zijn nog steeds een ergernis, met de regen en onweer die er even was kwamen ze spontaan binnen. Heb er 60 van het plafond gezogen minimaal. Mijn huis is echt niet vies ofzo dus waarom ik

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 05:51

Dat ik zo al alles dicht moeten, omdat ik moet werken. Heb medelijden met mijn katten, maar rond 13.00 uur zon op het balkon dus kan gewoon niks open laten.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 06:16

Dat de wekker alweer ging :')

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 06:16

Dat ik nu al 3 nachten te weinig geslapen heb.
Eigen schuld dikke bult. Vanavond toch echt wel vroeg op bed.

En ik houd ontiegelijk veel vocht vast met dit weer dat de huid rondom mijn enkels en voeten al stuk gaat

Isabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 06:18

Dat het reservoir van de airco vol zat midden in de nacht en ik slecht geslapen heb door de hitte

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 07:35

Aan de knalapparaten van de boeren hier. Hond is al weken over de zeik en met de warmte heb ik schrik dat hij er in blijft.
Het gaat ook de hele dag door en komt van alle kanten dus er zit niks anders op dan hem in de auto te zetren en een eind te rijden om te wandelen. Maar het is warm en dan komen we thuis en gaat het nog door.
Kon ik hem maar uitleggen dat er niks aan de hand is

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 07:39

Schuur_ schreef:
Aan de knalapparaten van de boeren hier. Hond is al weken over de zeik en met de warmte heb ik schrik dat hij er in blijft.
Het gaat ook de hele dag door en komt van alle kanten dus er zit niks anders op dan hem in de auto te zetren en een eind te rijden om te wandelen. Maar het is warm en dan komen we thuis en gaat het nog door.
Kon ik hem maar uitleggen dat er niks aan de hand is

Heb je Bach rescue druppels geprobeerd? Dat kan wellicht de scherpe randjes eraf halen voor je hond.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 07:56

Mijn zoon stond vannacht klaarwakker om 3 uur in mijn kamer: is het al ochtend mama. Nee ga maar lekker verder slapen schatje. En toen kwam ik niet meer in slaap. Ik ben moe. :Z

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 08:57

De gaarheid in mn hele lijf, geen energie, hoofdpijn, gevoel van verkouden te zijn maar dat ben ik niet (komt van t slapen met de ventilator aan).

En de buurvrouw die al de hele week de hele dag wierrook in der tuin aan heeft staan. Volgens haar werkt dat goed tegen de vliegen.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 09:16

Boompje1985 schreef:
De gaarheid in mn hele lijf, geen energie, hoofdpijn, gevoel van verkouden te zijn maar dat ben ik niet (komt van t slapen met de ventilator aan).

En de buurvrouw die al de hele week de hele dag wierrook in der tuin aan heeft staan. Volgens haar werkt dat goed tegen de vliegen.

Oh herkenbaar. Ben ook aan het snotteren en oorpijn van de airco en de ventilator.