Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lestrange01 schreef:Dat ik dus 24 uur niet mocht douchen en daarna direct naar werk moest vanuit het ziekenhuis (al had ik tot de avond vrij gevraagd...). Heb wel veel Deo en parfum opgedaan maar het mag niet echt baten
Nayomie schreef:xPabloBokt schreef:DPD die zegt mijn pakket geleverd te hebben, maar ik heb niks gezien. Staat gewoon afgeleverd op mijn adres.
€70,- aan natvoer voor de katten even foetsie. Wordt gezellig aan de telefoon morgen
Heb je neerzettoestemming gegeven?
Nayomie schreef:xPabloBokt schreef:
€70,- aan natvoer voor de katten even foetsie. Wordt gezellig aan de telefoon morgen
Heb je neerzettoestemming gegeven?
Zebrastreep schreef:LukieBradley schreef:Plakkerigheid![]()
Tis hier wel iets afgekoeld nu maar ik sta de cavias te verschonen dus t helpt niet.
Nu nogik zweette vanmiddag door het gitaar spelen voelde net als een workout. Maar zelfs van de cavia's voeren krijg ik het al warm.
Schuur_ schreef:Aan de knalapparaten van de boeren hier. Hond is al weken over de zeik en met de warmte heb ik schrik dat hij er in blijft.
Het gaat ook de hele dag door en komt van alle kanten dus er zit niks anders op dan hem in de auto te zetren en een eind te rijden om te wandelen. Maar het is warm en dan komen we thuis en gaat het nog door.
Kon ik hem maar uitleggen dat er niks aan de hand is
Boompje1985 schreef:De gaarheid in mn hele lijf, geen energie, hoofdpijn, gevoel van verkouden te zijn maar dat ben ik niet (komt van t slapen met de ventilator aan).
En de buurvrouw die al de hele week de hele dag wierrook in der tuin aan heeft staan. Volgens haar werkt dat goed tegen de vliegen.