Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Neonlight schreef:Exact dezelfde met het doorgestreepte adres of een nieuwe?
Hier komen ze ook binnen van de vorige bewoonster (2014 verhuisd). Ik doe er geen moeite meer voor, ze gaan linea recta naar het oud papier. We hebben er 2 ooit teruggestuurd, maar een incassoburo moet ook onderzoek doen of diegene inderdaad ingeschreven staat op dat adres.
Neonlight schreef:Maar daar kan postnl dan toch niets aan doen?
Een incassoburo mag niet aan de deur staan voordat ze hebben gechecked of die persoon daar nog inderdaad woonachtig is, in het GBA inderdaad.
Dreamy schreef:Mijn brievenbuspostpakketje blijft uitgesteld worden
Het was vrijdag, kreeg bericht dat bezorger onderweg was - uur later werd het uitgesteld naar zaterdag. Zaterdag precies hetzelfde, werd het uitgesteld naar dinsdag zelfs! En vandaag weer naar morgen.. tsjongejonge.
Yessy schreef:Hier gaat het eigenlijk altijd goed. Ik ben meestal thuis en anders wordt het achter gezet nadat ik een keer heb aangegeven dat dat kan. Maar nu door die extreme drukte helaas mis, en extreem onhandig ook. Vrij groot en zwaar pakket wat eerst gister zou komen, toen vandaag en over de dag heen ging ie van ‘komt later’ naar ‘komt op een ander moment’ naar ‘morgen ophalen bij het pakketpunt’. Ik weet nog niet goed hoe ze dat voor zich zien want je kan daar niet in de buurt parkeren (of komen met de auto) en het is te groot en zwaar om zo’n eind te sjouwen. Extra suf is dat het helemaal geen haast heeft dus ik had liever dat ze het over een paar dagen nog eens zouden proberen.