Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 16:12

Wat een hond!!

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 17:57

Klinkt goed Peelie, benieuwd hoe dit verder verloopt. :D Waarom vind hij het een probleem als hij verliefd zou worden? Dat hij thuis woont is toch geen groot issue?

Sjintoo schreef:
Bij deze heb ik Tinder verwijderd. 3e date was heel erg leuk en eerste kus is een feit <3

Gefeliciteerd!! *\o/*

Margoooo schreef:
Zo he... (...) Nu vallen er allemaal puzzel stukjes op zijn plek...

Wat een ongelooflijke banketstaaf!!! Had je al wel een onderbuikgevoel steeds?

_mexx_lady_ schreef:
Jeetje wat een zak!

Oke hier is het allemaal kei leuk en gezellig :o Hij heeft zijn Tinder al verwijderd, gisteren weer bij elkaar geweest. 3de keer op een week tijd haha

Nog een succesverhaal dus! *\o/*

MarlindeRooz hoe is het met jou?

Laurahh schreef:
Ik heb morgen een date, terrasje pakken. Spannend! *\%/*

En??? :D

Maanlicht schreef:
Ik ben een beetje terughoudender geworden in het daten. Heb afgelopen donderdag echt een vreselijke date gehad en heb ook niet durven aangeven dat ik het niets vond. Daardoor ging ik eigenlijk heel erg over m’n eigen grenzen en dat nare gevoel heeft me toch best wel geraakt eigenlijk.

(...)

Dus nu vind ik het dus een beetje spannend om weer met iemand af te spreken. Nu is er een man die hier vanmiddag in de buurt is die graag wat wil drinken. Ik heb eerst gezegd dat ik er even over na wil denken, maar nu ik een nachtje heb geslapen erover vind ik het toch wel heel leuk. Ik ga wel echt duidelijk zijn als ik me niet op m’n gemak voel.

Hmmmm klinkt inderdaad als een mislukte date maar niet opgeven! Er zitten ook echt leuke mannen tussen!

Neverland schreef:
Nou, hij is niet komen opdagen... Heb 20 minuten lang in de brandende zon gewacht. Ga nu weer terug naar huis... 2 uur auto gereden voor niks dadelijk. Voel me zwaar poedersuiker.

Wat een klootzak!!!!!

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 18:04

Ik denk dat hij bang is om gekwetst te worden. De voorgaande relaties waren zeer bijzonder en zelfs gewelddadig te noemen (vanuit de vrouwen trouwens, niet vanuit hem)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 19:21

Neee wat een ontzettende lamlul Neverland! Heb je ondertussen nog wat gehoord?

Klinkt inderdaad als een hele nare date Maanlicht -O- Maar moed houden! Er zijn ook echt genoeg leuke dates die wel leuk verlopen :j

Laurahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 20:52

Jemig Neverland, wat ontzettend respectloos van hem.. :(

Mijn date was gezellig! Leuk gekletst, viel niet stil. Voelde geen vonk ofzo, maar wellicht komt dat nog? We zien het wel, in ieder geval een gezellige middag gehad :)

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 21:29

Neverland schreef:
Nou, hij is niet komen opdagen... Heb 20 minuten lang in de brandende zon gewacht. Ga nu weer terug naar huis... 2 uur auto gereden voor niks dadelijk. Voel me zwaar poedersuiker.

holy oliebol dat maak je toch niet -O- -O-

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 21:32

Neverland schreef:

WAT. WAT EEN banketstaaf!

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 22:28

Ah nee wat een idioot.. Hoe ben jij er nu onder?

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 22:29

Ahh Neverland, dat is zuur zeg

Ricie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 22:33

Wat een banketstaaf....ik vind dat zo stijlloos he...

Hoeveel moeite is het nou om ff te laten weten dat je er vanaf ziet of verhindert ben? Hoe zou hij het zelf vinden als hij voor niks komt? Sommige mensen begrijp ik echt niet _O-

Er zijn vast andere leuke kerels Neverland!

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 22:38

Nummus schreef:
Mja vaak als je zoiets brengt katten ze jóu af ipv dat ze je geloven hoor... dus gewoon beter voor jezelf kiezen hier, je hebt het geprobeerd en als je haar echt niet kan vinden is 't klaar en moet ze er helaas zelf achter komen. :(

Maar wat een eikel zeg...

Eens... Ik heb ook besloten om het te laten rusten. Ik heb een lange reactie gestuurd naar hem, en daar reageerde hij eigenlijk vooral met smoesjes op... Dat hij de intimiteit in zijn relatie mist enzo.. Daarmee praat je het gewoon niet goed...Ik wil eigenlijk liever geen energie verspillen aan zo'n droeftoeter.

Peelie schreef:
Margo. Wtf.... -O- en je zag die gast regelmatig? Ik zou zo verbaast zijn als iemand met zoiets komt. En zo boos ook... #dikkecyberknuffel :(:)

Oke. Mijn clubganger er ik zijn gsiteren op date geweest, het was heeeeeeel bijzonder. Hij heeft daarnet naar mij uitgesproken dat hij mij ook niet los kan en wil laten omwille van de connectie. Toen kwamen we er ook samen mee dat de connectie misschien nog wel veel belangrijker is als verliefd zijn. Maar ik denk dat dat niet lang meer duurt voordat ik mischien wel verliefd ben. Het is mij in ieder geval overduidelijk dat hij wel echt verliefd is op mij. Het is echt mega cute. Stuurt hij ook naar me "kom jij even mn leven in gestormd". Ik smelt.

Ja zag hem zeker wel 1x per week... Ik was inderdaad ook erg verbaasd maar vooral heel erg boos...

Wat klinkt jouw date echt ontzettend fijn en goed! Ik kan echt blij worden van succes verhalen :D

Resistance schreef:
Ik wil wel even voor je zoeken? Ik vind alles. :j Heb enkel een voornaam en een woonplaats en wat hobby's/werk nodig.

Bedankt, maar zoals gezegd ik heb geen naam van haar.. Wel van hem maar kan nergens iets vinden over zijn vriendin...

Neverland schreef:

Nee joh... Wat een banketstaaf... Hoe voel je je nu?

Captain schreef:
Wat een ongelooflijke banketstaaf!!! Had je al wel een onderbuikgevoel steeds?

Hmm ja achteraf waren er dus wel signalen, maar ik had er niet veel achter gezocht. Ik vond het bv wel raar dat ik nooit bij hem thuis was geweest, vond zijn reden beetje gek maar ik vertrouw mensen wel snel (nu dus niet meer...). Dacht eerder dat hij nog bij zijn ouders woonde ofzo en zich daar voor schaamde..

Dank voor alle knuffels!

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 07:58

Jeetje Neverland wat vervelend... hoe voel je je nu?

Mijn date was gister erg leuk, hij heeft me netjes opgehaald thuis en we zijn hier in de stad wat gaan drinken en eten op terras. We hebben over van alles gepraat en hebben al een goede klik. Hij was ook erg begripvol over het feit dat ik herstellende ben van een burn-out en we hebben over van alles kunnen praten. Ik kreeg bij afscheid niet het gevoel dat er iets moest, drie kussen gekregen en kreeg gelijk een appje met dat hij de avond veel te snel voorbij vond en een nieuwe afspraak wilde maken. Donderdag word ik om 11:00 opgehaald en het is een verrassing wat we gaan doen, ik moet de hele dag m’n agenda leeg houden. Ben heel nieuwsgierig :D

white_flame

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 11:01

Zooooo die gozer met thuis een meid...
Die had ik toch even in de zelfde 5 minuten de waarheid vertelt. Daar was ik echt nog niet klaar mee geweest.
Wat een ******.

Neverland, wat naar dat hij je laat staan... Vind ik altijd zo vervelend en banketstaaf. Al komen ze met nog zn goed excuus ik zou er helemaal klaar mee zijn.

Ik heb 2 dates gehad afgelopen 2 weken, met de zelfde gozer.
Ik vind hem lastig in te schatten. Hij appt ook bijna niet en heeft het erg druk.

Ik vind dat best lastig omdat ik echt het gevoel heb dat ik er achteraan moet vangen zegmaar. Ik heb toevallig vanmorgen wel x geappt... maar verder niet.

Ik weet ook niet zo goed wat ik er mee moet, want ik vind hem in RL best interessant maar ik raak afgeleid en minder aangetrokken omdat ik hem gewoon eigenlijk zelden spreek.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 11:16

Ik hou daar helemaal niet van white_flame! Ik wil dat ze achter míj aan zitten... :=

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 11:21

Mannen die niet appen/communiceren zijn zooooo irritant. := Ik nam daar vroegah ook wel gewoon teveel initiatief in maar daar ben ik mee gestopt. Als een man geïnteresseerd is dan doet hij echt wel moeite voor je. Anders.. He's just not that into you!

white_flame

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 11:30

Ja hij werd boos op mij.
Hij vroeg dus om een 2e date. Dus ik reageerde met: oke is goed. En toen was die boos dat ik niet enthousiast genoeg was.

Ik had al zoiets van... ja jongen voor mij houd het zo een beetje op. Maar heb hem die 2e date gegund en het was zeker gezellig.

Maar ja hij weet hoe hij er uit ziet. En is best arrogant (heb ik ook tegen hem gezegd ;) ) ik kreeg terug dat hij dat ook van mij vond

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 11:59

Nou klinkt als een pareltje. :')

white_flame

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 12:00

Captain schreef:
Nou klinkt als een pareltje. :')

Hahahaha echt super dom ook ik, maar ik ben meteen best gehecht aan mensen. Ookal zeg ik tegen mezelf van niet :')

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 12:42

Nou, heb hem uiteindelijk nog gezien. Ik wou hem echt vermoorden.

Maar goed, het gaat hem toch niet worden. Vanuit zijn kant. Het gaat ook nooit eens hoe ik het wil. En dat al anderhalf jaar zucht. Denk dat ik Tinder even ga verwijderen. Even op iets anders richten.

Luca03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 12:54

Eventjes bij gelezen na 4 dagen graspop :D
Niet de energie om op iedereen te reageren nu.
Maar jeetje Neverland wat een *****

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 12:55

Toch nog wel afgesproken?

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 13:01

Heel lang verhaal. Maar net toen ik vertrokken was naar huis belde hij me. Had de keuze om weer een uur naar huis te rijden. Of ik kon me om draaien en kijken wat hij te zeggen had want ik was behoorlijk pissig. Ik had me dus omgedraaid en uiteindelijk hebben we nog een lange tijd gepraat. Hij is echt de knapste man die ik ooit heb gezien. :o En ik gok dat ik niet knap genoeg voor hem ben. Dus ja... Dat was dat.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 13:11

Hmmmmm, knap van je dat je alsnog wel gegaan bent! Ik had hem die kans niet meer gegeven. En uiterlijke schoonheid zegt niets he! Mooi zijn van binnen is veel belangrijker. Cliché maar waar. :D

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 13:14

Jij krijgt van mij een award van de meest geduldige en respectvolle tinderaar! Dat je zo'n ontmoeting nog ziet zitten: Chapeau dit zegt heel veel over je persoonlijkheid en die is sowieso bloedmooi :D

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 13:54

Nou inderdaad, je verdient een prijs Neverland! Want hoe knap ie dan ook is, hij klinkt wel als een eikel. En innerlijk heb je OOK nodig...