Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sjintoo schreef:Bij deze heb ik Tinder verwijderd. 3e date was heel erg leuk en eerste kus is een feit
Margoooo schreef:Zo he... (...) Nu vallen er allemaal puzzel stukjes op zijn plek...
_mexx_lady_ schreef:Jeetje wat een zak!
Oke hier is het allemaal kei leuk en gezelligHij heeft zijn Tinder al verwijderd, gisteren weer bij elkaar geweest. 3de keer op een week tijd haha
Laurahh schreef:Ik heb morgen een date, terrasje pakken. Spannend!
Maanlicht schreef:Ik ben een beetje terughoudender geworden in het daten. Heb afgelopen donderdag echt een vreselijke date gehad en heb ook niet durven aangeven dat ik het niets vond. Daardoor ging ik eigenlijk heel erg over m’n eigen grenzen en dat nare gevoel heeft me toch best wel geraakt eigenlijk.
(...)
Dus nu vind ik het dus een beetje spannend om weer met iemand af te spreken. Nu is er een man die hier vanmiddag in de buurt is die graag wat wil drinken. Ik heb eerst gezegd dat ik er even over na wil denken, maar nu ik een nachtje heb geslapen erover vind ik het toch wel heel leuk. Ik ga wel echt duidelijk zijn als ik me niet op m’n gemak voel.
Neverland schreef:Nou, hij is niet komen opdagen... Heb 20 minuten lang in de brandende zon gewacht. Ga nu weer terug naar huis... 2 uur auto gereden voor niks dadelijk. Voel me zwaar poedersuiker.
Nummus schreef:Mja vaak als je zoiets brengt katten ze jóu af ipv dat ze je geloven hoor... dus gewoon beter voor jezelf kiezen hier, je hebt het geprobeerd en als je haar echt niet kan vinden is 't klaar en moet ze er helaas zelf achter komen.
Maar wat een eikel zeg...
Peelie schreef:Margo. Wtf....en je zag die gast regelmatig? Ik zou zo verbaast zijn als iemand met zoiets komt. En zo boos ook... #dikkecyberknuffel
![]()
Oke. Mijn clubganger er ik zijn gsiteren op date geweest, het was heeeeeeel bijzonder. Hij heeft daarnet naar mij uitgesproken dat hij mij ook niet los kan en wil laten omwille van de connectie. Toen kwamen we er ook samen mee dat de connectie misschien nog wel veel belangrijker is als verliefd zijn. Maar ik denk dat dat niet lang meer duurt voordat ik mischien wel verliefd ben. Het is mij in ieder geval overduidelijk dat hij wel echt verliefd is op mij. Het is echt mega cute. Stuurt hij ook naar me "kom jij even mn leven in gestormd". Ik smelt.
Resistance schreef:Ik wil wel even voor je zoeken? Ik vind alles.Heb enkel een voornaam en een woonplaats en wat hobby's/werk nodig.
Neverland schreef:Nou, hij is niet komen opdagen... Heb 20 minuten lang in de brandende zon gewacht. Ga nu weer terug naar huis... 2 uur auto gereden voor niks dadelijk. Voel me zwaar poedersuiker.
Captain schreef:Wat een ongelooflijke banketstaaf!!! Had je al wel een onderbuikgevoel steeds?