Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MizzMontana schreef:Ook leuk als het een verassing blijftheb je veel uni items mocht het een meisje zijn?
Pmarena dat is dit jurkje van Molo.
[ [url=m/5ZFZSH.jpg]Afbeelding[/url] ]
pmarena schreef:Ah toch een jurkje, ik vroeg het me al af
Héél erg leuk gevonden zeg
_lautje_ schreef:Die jassen van MR blijven echt zo top. Juul draagt iedere dag haar teckels. Speelt ermee buiten in het zand en alles. Keertje vochtige doek er over en als nieuw.
Echt geweldig.
Deze is net binnen voor Sophie. Ik ben gek op die eenhoorn print.
[ [url=m/QQtAUH.jpg]Afbeelding[/url] ]
En deze voor Julia voor het voorjaar.
[ [url=m/A6jACY.jpg]Afbeelding[/url] ]
De rest zal wel komen met de pakketpost of morgen.
tita schreef:[ [url=m/VBnr9D.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn 2-handjes
Trui heb ik ook vorige week in 4Y gekocht maar vind de stof niet zo fijn weinig elastisch
lieveli schreef:Ik ben nu in juni uitgerekend en vorige keer in augustus bevallen. Maar mijn smaak is veranderd en ik heb ook een beter idee van wat ik handig vind om een baby aan te trekken. Overslagrompers en kruippakjes![]()
Gefeliciteerd Britt met nog een jongen. Hier wordt het een verrassing
dromertje2 schreef:Hier altijd gewone body's, vond dat handiger dan die overslag. Is denk ik ook gewoonte.
Bij Xander ook overgegaan op hemdje en boxers vanaf hij regelmatig op t potje ging in de crèche, denk dat hem dan rond 20 maanden was toen. Body s waren te klein dus moest er nieuw kopen en ineens dan boxers gekocht. Vond dat ook wel stoer staan.
pmarena schreef:Het staat zeker een stuk stoerder inderdaad![]()
Alleen zo'n romper zit wel lekkerder vind ik, dat zit altijd lekker mooi "dicht"...ik vind het echt een gedoe met shirtjes (wij gebruiken geen hemden) die je steeds weer terug moet stoppen in die broek
simongek schreef:dromertje2 schreef:Hier altijd gewone body's, vond dat handiger dan die overslag. Is denk ik ook gewoonte.
Bij [naam] ook overgegaan op hemdje en boxers vanaf hij regelmatig op t potje ging in de crèche, denk dat hem dan rond 20 maanden was toen. Body s waren te klein dus moest er nieuw kopen en ineens dan boxers gekocht. Vond dat ook wel stoer staan.
Staan ook stoer en moet zeggen dat ik het makkelijker vind. Helemaal als ze eenmaal staan en lopen en op een gegeven moment zijn het ook echte knullen en geen babies meer.
Ik gebruik witte t shirts als hemd en boxers van vingino.
Onze mannen vandaag voordat ze naar school gingen.
[ [url=m/iHBCr2.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WJF7HK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/fWAIRr.jpg]Afbeelding[/url] ]