Baby en kinderkleding #2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xMayo

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 17:30

Hoi hoi, ik ben ook weer boven water. Weinig op m'n telefoon gezeten op de wintersport dus was vooral in de meeleesmodus. Ik hoop weer actief te zijn vanaf nu :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 17:37

MizzMontana schreef:
Ook leuk als het een verassing blijft :) heb je veel uni items mocht het een meisje zijn?

Pmarena dat is dit jurkje van Molo.
[ [url=m/5ZFZSH.jpg]Afbeelding[/url] ]

Jep. Vorige zwangerschap was ook een verrassing, veel wit en grijs met mintgroen.

Nu wat rompers en pakjes van MR en dat vind ik veel uni.

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 17:41

pmarena schreef:
Ah toch een jurkje, ik vroeg het me al af :)
Héél erg leuk gevonden zeg :+:

De print is uit de AW18 collectie en er is echt van alles van te vinden nog in de sale. Rompers, truien, shirts, mutsjes, badjas, schooltas. Vind het ook echt meer een zomerse print dus snap wel dat daar nog het eea van over is.

miisshOrseJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 21:22

_lautje_ schreef:
Die jassen van MR blijven echt zo top. Juul draagt iedere dag haar teckels. Speelt ermee buiten in het zand en alles. Keertje vochtige doek er over en als nieuw.
Echt geweldig.

Deze is net binnen voor Sophie. Ik ben gek op die eenhoorn print.
[ [url=m/QQtAUH.jpg]Afbeelding[/url] ]

En deze voor Julia voor het voorjaar.
[ [url=m/A6jACY.jpg]Afbeelding[/url] ]

De rest zal wel komen met de pakketpost of morgen.

Mocht je de eenhoorn nog in 68-74 willen.. ik heb hem tweedehands gekocht maar vind m voor n ventje kantje boord.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 21:25

Oh deze vind ik toch wel heel leuk van CarlijnQ.... :)

Afbeelding

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 21:45

Afbeelding

Mijn 2-handjes
Trui heb ik ook vorige week in 4Y gekocht maar vind de stof niet zo fijn weinig elastisch

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 21:51

Ah die legging heb ik heel veel plezier van gehad! Topper is dat.

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 21:53

Van dat broekje heb ik het shirtje Tita, zit fijn en staat zo leuk.

Pmarena die is ook heel leuk! Ik twijfel nog tussen t-shirt en longsleeve met deze print.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 22:01

tita schreef:
[ [url=m/VBnr9D.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mijn 2-handjes
Trui heb ik ook vorige week in 4Y gekocht maar vind de stof niet zo fijn weinig elastisch

Lijkt me makkelijk te combineren, heb rode,blauwe,groene, gele truien.
Wel dunner stofje maar wellicht wil ik ook maat groter

Begin ook te wennen aan de bobo collectie en is toch wel mijn favo merk...merk ik iig voor Sam.
Jurken heb ik liever van soft gallery, gro company, en klassiekers zoals tocoto en co

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 23:31

Gro Company is inderdaad heel leuk! Ik denk dat ik dit jaar ook nog wat ga kopen van gardner and the gang, Bandy button weet ik nog niet.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 23:57

lieveli schreef:
Ik ben nu in juni uitgerekend en vorige keer in augustus bevallen. Maar mijn smaak is veranderd en ik heb ook een beter idee van wat ik handig vind om een baby aan te trekken. Overslagrompers en kruippakjes <3

Gefeliciteerd Britt met nog een jongen. Hier wordt het een verrassing *D

Lang leve overslagrompers!!

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 09:11

9/2 Little Hedonist bij Vente trouwens.

En inderdaad, overslagrompers <3

Mijn eierstokken klapperen zo hard, als ik met een bakje over de markt loop haal ik wel een paar euro op denk ik.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 09:17

Ik vind zowaar de overslag rompers ook wel fijn, de lange mouwen van claesens zijn overslag.

Hier gelukkig geen klapperende eierstokken. Geniet teveel van Synne. Waar ik eerst zei dat ik liefst vrij snel voor 2e zou willen proberen ivm mijn leeftijd, heb ik nu zoiets van. Boeiend, of ik nou 38, 39 of 40 ben, dat maakt ook niet meer uit. Liever nu echt genieten en straks ook weer gewoon rust in mn lijf hebben.

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 09:33

Ik vond de overslagrompers ook heel fijn.

En ik vond de pakjes fijn die je helemaal met drukkers open kon doen met verschonen. Die had ik van z8 en nog wat merken. Zag er niet uit als pyjama zoals sommige andere maar super makkelijk en heerlijk comfy.

Als ik genoeg geld zou hebben om niet te werken dan had ik wel een 3e gewild. Ik kom gewoon tijd tekort. Zelfs nu al.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 09:37

Als ze klein zijn vind ik overslag heel fijn. Als ze wat groter worden en meer gaan friemelen en draaien op het kussen niet meer.
Inmiddels gebruiken we al een tijdje hemdjes en boxers en vraag me af waarom we dat niet eerder zijn gaan doen. In eerste instantie was het handig met het potje, maar ook met grote poepbroeken vind ik het handig dat je niet meer alles hoeft te verschonen (mits het niet oooveral zit), maar alleen de onderkant.

Die HLT trui vind ik ook zo leuk, komt helaas nooit in B’s maat online :=

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 09:39

Ik vind vooral de kleuren van deze trui zo leuk :+: Maar moet zeggen dat die met die 3 brede strepen ook wel leuk is :)

Past wel aardig bij de shirtjes die ik al een poosje heb liggen :D
Rechts een simpel bedrukt shirtje voor buitenspelen ofzo, links daar zitten echt lapjes en 3D stiksel op, vond ik zo'n leuk shirtje! Mooie zeegroenblauwe petrol kleur ook :)

Afbeelding

Overslag rompers leken me heel erg fijn maar ik vond het erg gepruts met het vastmaken van dat eerste lapje zeg maar, met een beweeglijke baby...dat wilde dan ook niet echt lekker glad liggen....maar een romper over dat slappe nekje aantrekken vond ik ook niks, en die kleine ook niet :(:) Dus kwamen al snel uit op eigenlijk alleen maar gebruiken van pakjes uit 1 stuk dat eerste jaar.

Nu ik wol/zijde (katoen) ken zou ik gerust weer rompers gebruiken bij een mini (veel soepeler) maar hier houden we het er lekker bij 1 :j

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 09:44

Hier altijd gewone body's, vond dat handiger dan die overslag. Is denk ik ook gewoonte.

Bij [naam] ook overgegaan op hemdje en boxers vanaf hij regelmatig op t potje ging in de crèche, denk dat hem dan rond 20 maanden was toen. Body s waren te klein dus moest er nieuw kopen en ineens dan boxers gekocht. Vond dat ook wel stoer staan.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 09:49

Het staat zeker een stuk stoerder inderdaad :j

Alleen zo'n romper zit wel lekkerder vind ik, dat zit altijd lekker mooi "dicht"...ik vind het echt een gedoe met shirtjes (wij gebruiken geen hemden) die je steeds weer terug moet stoppen in die broek :P

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 09:57

Slofjes vraag, Synne heeft lodger katoenen slofjes met soort anti slip. Alleen werkt het anti slip niet fijn, ze glijdt er alsnog mee uit.

Ze loopt ook op blote voetjes, maar als ze een maillot aanheeft is het echt glad.

Zijn leren slofjes stroef genoeg om niet uit te glijden? Ik zie leren slofjes van Mockies, Boumy etc maar zit geen antislip onder.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 09:59

Hobea heeft loopslofjes, dan hebben ze onder het leer 2 stukken antislip gelijmd. Ik vind de gewone slofjes voldoende grip geven, tot ze de suède laag er af hebben gesleten, als het glad leer wordt gaan ze glijden..
https://www.hobea.net/babyslofjes-suede ... strik.html

Bij slofjes/sokjes kun je met een lijmpistool antislip puntjes er onder plakken, dat zal met die leren slofjes ook wel werken denk ik?

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 10:02

dromertje2 schreef:
Hier altijd gewone body's, vond dat handiger dan die overslag. Is denk ik ook gewoonte.

Bij Xander ook overgegaan op hemdje en boxers vanaf hij regelmatig op t potje ging in de crèche, denk dat hem dan rond 20 maanden was toen. Body s waren te klein dus moest er nieuw kopen en ineens dan boxers gekocht. Vond dat ook wel stoer staan.

Staan ook stoer en moet zeggen dat ik het makkelijker vind. Helemaal als ze eenmaal staan en lopen en op een gegeven moment zijn het ook echte knullen en geen babies meer.

Ik gebruik witte t shirts als hemd en boxers van vingino.

Onze mannen vandaag voordat ze naar school gingen.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 10:04

Michelle wij hadden oxxy slofjes. Geen antislip maar ze waren evengoed stroef genoeg op laminaat en plavuizen.

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 10:04

pmarena schreef:
Het staat zeker een stuk stoerder inderdaad :j

Alleen zo'n romper zit wel lekkerder vind ik, dat zit altijd lekker mooi "dicht"...ik vind het echt een gedoe met shirtjes (wij gebruiken geen hemden) die je steeds weer terug moet stoppen in die broek :P

Ik heb onderhemdjes die vrij lang zijn en goed aansluiten. Blijven goed zitten, dus nooit geen blote rug.

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 10:05

simongek schreef:
dromertje2 schreef:

Bij [naam] ook overgegaan op hemdje en boxers vanaf hij regelmatig op t potje ging in de crèche, denk dat hem dan rond 20 maanden was toen. Body s waren te klein dus moest er nieuw kopen en ineens dan boxers gekocht. Vond dat ook wel stoer staan.

Staan ook stoer en moet zeggen dat ik het makkelijker vind. Helemaal als ze eenmaal staan en lopen en op een gegeven moment zijn het ook echte knullen en geen babies meer.

Ik gebruik witte t shirts als hemd en boxers van vingino.

Onze mannen vandaag voordat ze naar school gingen.
[ [url=m/iHBCr2.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/WJF7HK.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/fWAIRr.jpg]Afbeelding[/url] ]

Stoere gastjes!!

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 10:06

Ik deed er sokjes met noppen overheen Michelle.

Hemdjes en broekjes waren hier niet handig. Omdat ze zo slank was trok het broekje de luier mee omlaag.