Anoniem schreef:Ik snap eigenlijk de ballerina aversie niet.
Heb zelf twee paar, gewoon zwart en bruin leer zonder tenen decolleté...
Imo weinig mis mee?
Ik vind ze truttig en bij maten groter dan 37/38 worden het van die platte lompe schuiten.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Hele lichte kleuren maken wel groot, maar ik heb ze over het algemeen in het zwart. En felroze
Ligt er ook heel erg aan wat voor outfit je er boven hebt. Ik vind ze ook prima voor in de zomer. Dicht is te warm, en sandalen heb ik ook niet altijd zin in. Voor m'n werk wordt enigszins net schoeisel ook wel gewaardeerd. En met werkdagen van 12 uur met veel uren in de auto zijn pumps/hakken ook niet altijd even lekker
Mavelle schreef:Shanna schreef:Ik vind juist bandjes erg schattig staan bij ballerina's. Ik heb ze zelf niet, maar mijn dochtertje van bijna 6 wel!.
Inderdaad, bij een kind van 6 zijn ballerina's schattig. Zelf gewoon niet doen. Koop dan TOMS of andere schoenen die net wat verder naar voren uitgesneden zijn.

Jans schreef:TOMS.. ik zie hier mannen ook dat model dragen. Vind ik niet mooi
Dit model:
http://media03.toms.com/static/www/imag ... 0x1015.jpg
En zulk soort pumps vind ik persoonlijk ook niks:
[ Afbeelding ]

laetitia schreef:Die pumps met lage hak en riempje vind ik ook lelijk.
Voor welke doelgroep worden die überhaupt gemaakt?
Toms vind ik leuk als je casual gekleed gaat. Bij elk paar dat verkocht wordt krijgt iemand uit ontwikkelingsland ook een paar schoenen, zit wel een mooie visie achter.
En als de stijl bij jou past kun je er in zóveel dingen leuk uit zien. Als het maar een mooie pasvorm voor je heeft. En je aars bedekt is