Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eilleen333 schreef:Hoe ik erachter kan komen wat het kost als ik mijn vliegticket van KLM wil wijzigen. Via mijn reis kan ik wel inloggen, maar de boekingscode geeft steeds een foutmelding.
Ik ben naar Canada gegaan voor een cursus, maar door de heftige rookontwikkeling door de bosbranden komt de persoon die de cursus af zou sluiten later, en dan ben ik waarschijnlijk al wegvandaar dat ik evt wil omboeken
SavannahNx schreef:Mijn opslagruimte op mn telefoon geeft aan vol te zijn. Maar heb net zoveel foto's erin als toen ie het gewoon deed. Wat kan het nog meer zijn? Heb een Iphone 7. Met 5GB opslagruimte en die is helemaal vol... wat kan ik nog meer verwijderen uit de telefoon?
Confession schreef:SavannahNx schreef:Ik heb iedere avond hoofdpijn. Komt ongeveer na het eten opzetten, drinken doe ik genoeg, wat kan het zijn?
Wat voor hoofdpijn is het, kun je het een beetje omschrijven? Ik weet dat dit altijd een erg lastige vraag is.![]()
Sommige voedingsstoffen kunnen voor hoofdpijn zorgen, misschien eet of drink je iets bij de maaltijd waar je niet goed tegen kan? Maar het kan ook een andere oorzaak hebben, vermoeidheid bijvoorbeeld na een drukke dag.
Kenyada schreef:SavannahNx schreef:Mijn opslagruimte op mn telefoon geeft aan vol te zijn. Maar heb net zoveel foto's erin als toen ie het gewoon deed. Wat kan het nog meer zijn? Heb een Iphone 7. Met 5GB opslagruimte en die is helemaal vol... wat kan ik nog meer verwijderen uit de telefoon?
Kijk eens bij je whatsapp gesprekken of je daar wat van kunt wissen...
Vooral groepswhatsapp kan snel n hoop geheugen nodig hebben!
Froukje schreef:eilleen333 schreef:Hoe ik erachter kan komen wat het kost als ik mijn vliegticket van KLM wil wijzigen. Via mijn reis kan ik wel inloggen, maar de boekingscode geeft steeds een foutmelding.
Ik ben naar Canada gegaan voor een cursus, maar door de heftige rookontwikkeling door de bosbranden komt de persoon die de cursus af zou sluiten later, en dan ben ik waarschijnlijk al wegvandaar dat ik evt wil omboeken
Even de KLM bellen of mailen lijkt me het snelst.
SavannahNx schreef:Confession schreef:Wat voor hoofdpijn is het, kun je het een beetje omschrijven? Ik weet dat dit altijd een erg lastige vraag is.![]()
Sommige voedingsstoffen kunnen voor hoofdpijn zorgen, misschien eet of drink je iets bij de maaltijd waar je niet goed tegen kan? Maar het kan ook een andere oorzaak hebben, vermoeidheid bijvoorbeeld na een drukke dag.
In mn achterhoofd gewoon een constante hoofdpijn niet echt bonkend gewoon maar vooral beetje zwaar hoofd gevoel maar wel echt pijn. Lekker duidelijk