Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

terrabeertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-17 20:06

natuurlijk vinden de ouders er iets van, dat begrijpt iedereen. maar toch liever dat ze een goed gevoel hebben bij de persoon dan dat ze een goed gevoel hebben bij de leeftijd van de persoon.

LizMD

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-17 20:14

Ik kan me niet voorstellen dat je als ouder warme gevoelens krijgt van de 10 jaar oudere vriend van je puberdochter...

Ook hier een stukje beroepsdeformatie. Ik werk ook (oa) met pubers.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-17 20:46

Dat je als 25jarige eens een keer verliefd wordt op een 15jarige (ga er voor gemak even vanuit dat ze ouder oogt) kan gebeuren. Maar dat je ze omruilt zodra ze "te oud" worden voor een vers jong exemplaar. Dat is gewoon walgelijk..

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-17 21:34

idinn schreef:
Dat je als 25jarige eens een keer verliefd wordt op een 15jarige (ga er voor gemak even vanuit dat ze ouder oogt) kan gebeuren. Maar dat je ze omruilt zodra ze "te oud" worden voor een vers jong exemplaar. Dat is gewoon walgelijk..

Tja en dan heb je ook nog meiden die oefenen voor stucadoor met make-up waardoor je het verschil al helemaal niet meer ziet.. gelukkig is het vaak wel snel genoeg te merken :P

Essia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-17 22:01

Ik word zelf structureel jonger geschat (25, maar schijnbaar zie ik eruit als hooguit 18 :')), waardoor ik regelmatig versierd word door jongens van een jaar of 16-20. Ze schrikken meestal wel af als ze eenmaal mijn leeftijd horen, thank god.
En andersom... Mijn ex was 13 jaar ouder, maar ik denk voortaan wel een keer extra na voor ik aan zulke leeftijdsverschillen begin hoor. Hij had er inderdaad ook een handje van om te verklaren dat hij de wijsheid in pacht had, want hij was nu eenmaal ouder.

LizMD schreef:
Ik kan me niet voorstellen dat je als ouder warme gevoelens krijgt van de 10 jaar oudere vriend van je puberdochter...

Ook hier een stukje beroepsdeformatie. Ik werk ook (oa) met pubers.

Ja inderdaad. Ik sta voor de klas (draai alle jaarlagen van het VMBO) en zodra ik een leeftijdsverschil van 3 jaar of ouder hoor, dan probeer ik wel extra alert te zijn. Hoeft natuurlijk niks slechts te betekenen maar even opletten kan nooit kwaad.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-17 22:24

Goof schreef:
Weet je wat het ook is? Ik werk met pubers. Ik moet er niet aan denken dat ik als volwassen vrouw met zo'n kind in bed lig.

Precies. Ik werk in het onderwijs (middelbare). Moet er niet aan denken dat ik iets zou doen met een jongen van 16...

Mijn ex wil alleen maar jonge meisjes en dat vind ik ziek. Als die nu een leuke meid van 16 ontmoet en over 4 jaar er nog mee is vind ik het anders.

xchey schreef:
Een vriendin van mij is dik 10 jaar ouder maar dat vind ik toch weer heel wat anders dan een relatie.. Kan super gezellig met haar kletsen over wat er allemaal speelt in ons leven ook al zijn dat hele verschillende dingen. Maar ik zou echt geen relatie nemen met iemand van die leeftijd

Dat heb ik ook. Maar dat is anders. Bepaalde punten hou je afstand van elkaar etc.

hyppolyte schreef:
Wat ik me indd afvraag, hebben jullie dan ook vrienden van je eigen leeftijd, of hebben jullie daar wel variatie in?

Mwah, dan nog vind ik het inbreuk, tenzij je echt een hele zorgwekkende situatie treft. Dus in een specifiek geval misschien wel, maar niet standaard omdat er een leeftijdsverschil is wat jij te groot vindt

Dat dit gedaan wordt is van essentieel belang! Die meiden worden regelmatig misbruikt voor prostitutie! Het zal je verbazen hoe vaak die meiden zich laten verleiden door de verkeerde mensen. Ze komen ook meer in aanraking met verkeerde gasten als leerlingen die op een gewone mavo of havo opleiding zitten.

Minimus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-17 22:50

hyppolyte schreef:
Berdien schreef:
Dat :j Met iemand een hele nacht slapen vind ik trouwens veel intiemer van een leuke, eenmalige, horizontale avond met iemand. Die tweede ziet me namelijk niet als ik net wakker ben enzo :')

Was ik net helemaal flink in m'n pizza&wijn&mezelf avond, belt de vreselijk sexy motormilitairman. Damn damn damn. We hebben zowaar een half uur over hele beschaafde dingen gekletst. Ik gedraag me al bijna naar mijn aankomende leeftijd _O-

Oh mjam, dat klinkt nu al leuk :):)

Haha nu ben ik benieuwd :)) Ik ken namelijk ook een vreselijk sexy motormilitairman :=

Leuk hoor! Lekker van genieten :D

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-17 23:02

Wat leuk. Allemaal mensen die in het middelbaar onderwijs werken. :D

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-17 23:30

Nou wat een hoop idd!

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-17 23:58

Even een verslagje van mijn allereerste tinderdate.. het was niet heel succesvol! Op de app super gezellig maar eenmaal irl was het toch best wel awkward. Er vielen geregeld stiltes en ik vond hem ook gewoon helemaal niet aantrekkelijk, dus om nou te zeggen van nou dan praten we niet maar gaan we alleen voor de benefits dat was ook niet echt een optie :o Hij vroeg ook tot 2 of 3 keer toe (om een stilte te vullen denk) of het gezellig was en dat we best nog een keer konden afspreken en of ik dat wilde... ja wat ga je dan zeggen? Uiteindelijk gezegd dat ik moe was (dat was ook wel echt zo) en dat ik het niet te laat wilde maken. Toen ik bij de auto kwam had ik ook nog een bon -:(- In de zenuwen helemaal vergeten een kaartje te kopen helaas.
Nu dus de vraag.. hoe ga ik hier vanaf komen? Ik loop net me huis nog niet in en krijg alweer een appje, hoe moet ik dit nu aanpakken?

Guess_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 00:00

Eerlijk tegen hem zijn.

xTiffani

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 00:02

Ik ben 18 maar wordt regelmatig tussen de 20 en de 25 jaar geschat :') tsja, leeftijd schatten is gewoon moeilijk.. en ik val wel op oudere jongens, maar niet ouder dan 25/26.

Ik loop stage op middelbaar onderwijs :)

Callisto04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 00:06

Wat is er mis met gewoon eerlijk zeggen dat hij jouw smaak niet is en je het hierbij wil laten? Beter eerlijk dan om de pot draaien of excuses verzinnen denk ik.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 00:08

''Ik heb een leuke avond gehad maar ik wil het hierbij laten. Heel veel succes verder!''

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 00:12

Ja ik weet ook wel dat ik dat gewoon moet zeggen maar ik vind het zo banketstaaf.. maar goed dat is denk het hele idee achter tinder dat je makkelijk afspreekt en daar niet per se iets uit voort hoeft te komen. Ik moet waarschijnlijk gewoon nog even wennen! Vond het al zo'n grote stap om na 8 jaar ineens weer te gaan daten :o jammer dat zo'n eerste dat dan een beetje tegen valt!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 00:16

Ja het is ook wel banketstaaf, maar stel je voor dat je het niet zegt. Dan ben je volgend jaar getrouwd en zwanger van 'm. Ook niet de bedoeling!

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-17 00:43

Beter gewoon straight forward zijn en zeggen waar het op staat :j. Negeren is juist banketstaaf, gewoon eerlijk zeggen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 00:55

Tjah zo ken ik iemand die het met de moeder van z'n vriendin deed. Sjieke actie!

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-17 01:05

Wait whut?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 01:06

Daar ging het toch niet om? :=

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-17 01:13

De moeder van je vriendin naaien vind ik wel wat apart ja, of was het een vriendin? Dan nog is het een bijzondere situatie, maar ik de opmerking vond ik nogal random

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 01:17

Meer om even in te haken op het leeftijdsverschil. Hebben een hele affaire gehad. Ik kan daar met m'n hoofd niet bij (gelukkig)!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 01:22

Oh.

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-17 01:23

Ok, random opmerking dus, moeten ze lekker zelf weten toch? Alleen voor die vriendin erg awkward/banketstaaf

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 01:29

Nou ja. Pascalle, gaat 't een beetje?