Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
idinn schreef:Dat je als 25jarige eens een keer verliefd wordt op een 15jarige (ga er voor gemak even vanuit dat ze ouder oogt) kan gebeuren. Maar dat je ze omruilt zodra ze "te oud" worden voor een vers jong exemplaar. Dat is gewoon walgelijk..
LizMD schreef:Ik kan me niet voorstellen dat je als ouder warme gevoelens krijgt van de 10 jaar oudere vriend van je puberdochter...
Ook hier een stukje beroepsdeformatie. Ik werk ook (oa) met pubers.
Goof schreef:Weet je wat het ook is? Ik werk met pubers. Ik moet er niet aan denken dat ik als volwassen vrouw met zo'n kind in bed lig.
xchey schreef:Een vriendin van mij is dik 10 jaar ouder maar dat vind ik toch weer heel wat anders dan een relatie.. Kan super gezellig met haar kletsen over wat er allemaal speelt in ons leven ook al zijn dat hele verschillende dingen. Maar ik zou echt geen relatie nemen met iemand van die leeftijd
hyppolyte schreef:Wat ik me indd afvraag, hebben jullie dan ook vrienden van je eigen leeftijd, of hebben jullie daar wel variatie in?
Mwah, dan nog vind ik het inbreuk, tenzij je echt een hele zorgwekkende situatie treft. Dus in een specifiek geval misschien wel, maar niet standaard omdat er een leeftijdsverschil is wat jij te groot vindt
hyppolyte schreef:Berdien schreef:DatMet iemand een hele nacht slapen vind ik trouwens veel intiemer van een leuke, eenmalige, horizontale avond met iemand. Die tweede ziet me namelijk niet als ik net wakker ben enzo
![]()
Was ik net helemaal flink in m'n pizza&wijn&mezelf avond, belt de vreselijk sexy motormilitairman. Damn damn damn. We hebben zowaar een half uur over hele beschaafde dingen gekletst. Ik gedraag me al bijna naar mijn aankomende leeftijd
Oh mjam, dat klinkt nu al leuk