Kentaro schreef:5,00 vind ik een prima bod! Een vijfde van het totaalbedrag staat in mijn ogen in verhouding met het tafeltje.
Het is niet handig hem vergeten mee te geven, maar hij was er toch ook zelf bij en om er dan een week later op terug te komen is ook wel weer apart.
Dat vind ik zelf ook. En natuurlijk is het niet handig, maar een foutje is menselijk.. hij had het zelf ook kunnen zien. Een week later vond ik zelf ook wel raar. Ik heb het kastje expres een paar dagen laten staan om te kijken of hij nog zou reageren.
Sammie schreef:Hahaha, laat het hem lekker terug brengen dan. Het is niet gezegd dat hij dan z'n geld terug krijgt. Wat een gezeur over een kastje. Dat heen en weer rijden kost nog meer!
Ja... ik ben alleen zo bang dat hij dan vervelend gaat doen ofzo.. ik zit helemaal niet te wachten op ruzie ofzo. Ja helaas, voor mij is het alleen wel echt veel geld momenteel. En ik denk inderdaad dat het heen en weer rijden hem meer kost (hij kwam in een hele dikke BMW, die niet zo zuinig rijdt, het bed ophalen