Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dees_daan schreef:ProudHorse schreef:Dat de maten van kinderkleding (140, 158, 176 etc.) geen random getallen zijn maar samenhangen met de lengte van het kind
Echt? Dan zou 176 nog steeds te groot moeten zijn voor mij
elenaMM77 schreef:lol ik weet dat een hoop mensen denken dat het om het busje voor verstandelijk gehandicapten gaat..
maar de optie lijnbus is toch wel nieuw voor mij haha.
maar dat verstandelijk gehandicapten komt misschien door de manier waarop sommigen het zingen..
Citaat:Ik moet poepen,
ik moet poepen!
musiqolog schreef:O, nog een goeie: in Dat heeft zo'n jongen toch niet nodig, een show van Herman Finkers, draagt Herman zogenaamd voor uit een gedichtenbundel van zijn broer Wilfried. Eén gedicht heet "Ik moet poepen":Citaat:Ik moet poepen,
ik moet poepen!
Na die twee regels "zijn er een paar bladzijden tussenuit gescheurd".
Het heeft serieus jaren geduurd voor ik die grap snapte...
SindyKaya schreef:ProudHorse schreef:Dat de maten van kinderkleding (140, 158, 176 etc.) geen random getallen zijn maar samenhangen met de lengte van het kind
Maar ik ben 176, maar die maat is mij veelste kort, of begrijp ik het nou verkeerd ?
musiqolog schreef:O, nog een goeie: in Dat heeft zo'n jongen toch niet nodig, een show van Herman Finkers, draagt Herman zogenaamd voor uit een gedichtenbundel van zijn broer Wilfried. Eén gedicht heet "Ik moet poepen":Citaat:Ik moet poepen,
ik moet poepen!
its_daantjee schreef:musiqolog schreef:O, nog een goeie: in Dat heeft zo'n jongen toch niet nodig, een show van Herman Finkers, draagt Herman zogenaamd voor uit een gedichtenbundel van zijn broer Wilfried. Eén gedicht heet "Ik moet poepen":
Ik moet poepen,
ik moet poepen!
waar blijft mijn muntje?
ik volg hem niet