Oh ja hoor, motorman heeft mijn vraag 'Gaat vanavond nog door?' wel gelezen, maar reageert niet Nou, het is wel goed. Straks nog van 7 tot 8 een afspraak voor m'n werk, daarna trek ik m'n pyjama aan, schenk ik een glas wijn in en doe ik NIKS meer.
Ooohhh ja die gebruiksaanwijzing mannen begrijpen moet toch is uitgevonden worden! Ik hoef ze in mn profiel niet te waarschuwen voor mn paard, die heb ik vorige week verkocht
Nou zeg Berdien!!! Dus meneer reageert niet. Stom!!!
__laura
Geplaatst: 05-02-16 20:49
Mannen en app... Twijfelman appt ook niet
Auto man wil me bellen
DMZSniper
Geplaatst: 05-02-16 21:03
AronenLoutje schreef:
Ooohhh ja die gebruiksaanwijzing mannen begrijpen moet toch is uitgevonden worden! Ik hoef ze in mn profiel niet te waarschuwen voor mn paard, die heb ik vorige week verkocht
Als jij er een voor vrouwen schrijft, schrijf ik er een voor mannen.
Destination
Geplaatst: 06-02-16 00:14
Queelens schreef:
Nou dat appen is hier ook nogsteeds niet gebeurd
Daar heb ik met mijn Tindervriend nou helemaal geen last van Als hij 's ochtends eerder wakker is dan stuurt hij altijd appjes van goedemorgen e.d.
KellyR
Geplaatst: 06-02-16 00:37
Mri, al een keuze gemaakt? MorganeR haha, arme mannen (en arme jij misschien ook...?) Tamara, mooie, Rumag had het geloof ik net een stukje grover... of hij was het zelfde. Wel helemaal waar haha Vond deze trouwens wel mooi, voor elke date die je de hand schud, denk je er nog een x over na https://www.facebook.com/RUMAGNL/photos/a.202693546546151.1073741825.110215679127272/638872619594906/?type=3 Berdien hoe is het uit eindelijk afgelopen met je motormuis? Is de afspraak nog geweest of kan ie lekker in de stront zakken? Queleens, wanneer ging jij beginnen? Morgen toch, of na het weekend? Ben benieuwd wat hij te zeggen heeft haha. DMZSniper, ik denk dat wij vrouwen ons zelf heel vaak nog niet eens snappen, laat staan het uit leggen aan mannen.... haha
Iemand nog tips voor een date om op zaterdag avond te doen? Ik vond zelf schaatsen wel leuk, maar alles gaat redelijk vroeg dicht en tinderman moet werken... Verder kwam ik niet heel veel verder dan een rare site waarbij een tripje naar de ikea ook op de date lijst stond Verder vandaag nog een redelijk serieus gesprek gehad.. weet nu in ieder geval zeker dat hij echt serieus is en niet wil flierefluiten. Maar man o man, wat was dat even een benauwend gesprek.. echt zo een, kan ik nog weg rennen van verantwoordelijkheden gesprek.. Hopen dat ie daar wat relaxter is in het echt.
Spoiler: waarschijnlijk stel ik me aan en is het mijn bindingsangst die een noodkreet maakt
Edit: Voor de niet reagerende mannen
DMZSniper
Geplaatst: 06-02-16 01:05
KellyR schreef:
DMZSniper, ik denk dat wij vrouwen ons zelf heel vaak nog niet eens snappen, laat staan het uit leggen aan mannen.... haha
Probeer een relaxte date als 'samen een wandeling maken, dan thuis eten en filmpje/serie kijken of een spelletje doen. Klinkt heel kinderachtig en dat is precies de bedoeling.
Overigens, mannen zijn vrij simpel te begrijpen. Het zijn logische wezens.
Vanavond geweldige Date loze avond gehad. Wel 3 mannen (collega's ) over de vloer. Meteen afgesproken voor dinsdag, dan komen er 2 of 3 eten en blijven ze ook slapen. Gaat hilarisch worden
Zo zaten wij vanavond op de bank film te kijken, inclusief dekentjes
Wat stom dat die mannen niet reageren Haha, die rumag is leuk :p Oeh, spannend queelens! Haha, gezellig mri Ik heb inmiddels de derde date gehad met mijn tinder jongen en ik moet zeggen dat ik hem stiekem toch wel een klein beetje leuk ga vinden. Nu maar hopen dat het wederzijds is, haha
Gisteravond zonder opgaaf van reden geblokkeerd door motorman, overal van verwijderd. What. The. fiets. Geen idee waarom, wat ik heb misdaan of wat. Ben er even heel erg klaar mee.
Wauw Berdien, wat zijn mannen rare wezens zeg... Be a fúcking man en wees eerlijk
Mijn laatste date/relatie (niet via Tinder) ook zo, van de ene op andere dag niks meer laten weten of ergens op reageren. Erge is dat ik hem regelmatig (bijna elke week) tegen kom en hij nog steeds niks zegt (en ik vertik het nu). Mag je raden hoe oud meneer was
Issueman vindt het vooral heel erg verdrietig, maakt zich helemaal zorgen etc. Lief hoor, maar ik had het meer kunnen waarderen als hij had gezegd 'Wow, kút voor je. Maar he, beter voor mij '. Dat hele lieve, tamme... nah. Aan de andere kant, híj komt gewoon opdagen op een date
Lougino
Geplaatst: 06-02-16 11:41
En Queelens wat is t geworden?? Nou Mri jij pakt t gelijk goed aan, 3 tegelijk whaha. Naahhh Berdien hoe kinderachtig is dat dan! Idd gewoon k.ut voor jou! Mijn ene man overlaad met carnavalsfoto's en de ander is al meer dan 24 u niet online geweest, verschil moet er wezen he
Mijn tinderdate en ik zijn het erover eens dat het toch maar meer is dan enkel een tinderdate. Duuus. Mijn tinderdagen zijn voorbij. En zo lang was ik niet bezig . Kan dus toch zomaar zeer goed uitpakken