Ze zeggen trouwens dat ze het volledige assortiment van bridgewater hebben

Kwam gisteren op de site van GC trouwens tegen dat ze eigenlijk enkel in elektrische branders mogen branden.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DeMolenhoek schreef:Verdorie, mijn GC bestelling zit er niet bij! Sukkelaars zijn het bij de post...
waxmeltsenzo schreef:DeMolenhoek schreef:Verdorie, mijn GC bestelling zit er niet bij! Sukkelaars zijn het bij de post...
Heel irri hé zit je te wachten.
Ik hoop dat mijn bestelling uit de vs er voor Zaterdag is. We gaan een weekend weg en ik heb zo,n voorgevoel dat ze dan Zaterdag voor de deur staan dan zal mijn schoonmoeder open doen. Echter moet er inklaringskosten etc aan de bezorger betyaald worden en er is alleen maar een indicatie te berekenen dus precies weten we het niet en het moet contant afgerekend worden en ze kunnen niet wisseelen.
Laatst met fedex was wel fijn kreeg achteraf de injklaringsrekening. Maar die ging nu via Usps en dat worden over gedragen aan post.nl
Cerastes schreef:waxmeltsenzo schreef:
Heel irri hé zit je te wachten.
Ik hoop dat mijn bestelling uit de vs er voor Zaterdag is. We gaan een weekend weg en ik heb zo,n voorgevoel dat ze dan Zaterdag voor de deur staan dan zal mijn schoonmoeder open doen. Echter moet er inklaringskosten etc aan de bezorger betyaald worden en er is alleen maar een indicatie te berekenen dus precies weten we het niet en het moet contant afgerekend worden en ze kunnen niet wisseelen.
Laatst met fedex was wel fijn kreeg achteraf de injklaringsrekening. Maar die ging nu via Usps en dat worden over gedragen aan post.nl
Lekker dan. Contant afrekenen maar geen wisselgeld? ?
Wat is dat nou weer voor vaags?