Zou me er zo graag een keer mee bemoeien, maar ik ben niet zo goed in confrontaties en ben bang dat ik compleet uit me panty ga.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Schuur_ schreef:Er is een koppel op mijn Facebook waar ik compleet gek van wordt, de hele tijd verliefde foto's en hartjes en kusjes... Het stoort mij enorm maar de reden dat ik ze niet verwijder is omdat ik ook op de eerste rij wil zitten als het misgaat...
, lijkt me zo saai kijken wat een ander typt. Ik heb veel profielviews , misschien ook 'volgers'
Weet eigenlijk niet waarom, ben echt allang over hem heen maar toen het uitging tussen ons was zijn leven echt een grote puinzooi en ik wil een soort van weten hoe het nu gaat of zo
Hij heeft me verder overal geblokkeerd dus Instagram is m'n enige optie hahaha
Dat er toch iemand ingetrapt is
Selina schreef:winnie03 schreef:Definieer stalken? Je ligt hele nachten in de bosjes voor hun huis? Of je kijkt geregeld welke berichten ze gepost hebben? Dat laatste doe ik ook
Nee dat laatste, 1x per week hun berichten bijlezen
Eulogy schreef:Ik doe dat met de Instagram van m'n ex en zijn nieuwe vriendinWeet eigenlijk niet waarom, ben echt allang over hem heen maar toen het uitging tussen ons was zijn leven echt een grote puinzooi en ik wil een soort van weten hoe het nu gaat of zo
Hij heeft me verder overal geblokkeerd dus Instagram is m'n enige optie hahaha
Eens in de zo veel tijd moet ik gewoon even kijken hoe het met hem en zijn nieuwe vriendin gaat, en wat ze allemaal doen
Dannon schreef:... ik check 1x in de zoveel tijd wanneer mijn ex voor het laatste ingelogd was op Bokt. Tot nu toe lijkt het er op dat ze zo 1x per half jaar eens komt kijken hier...
enge lui op bokt 
, heerlijk gewoon vrij zijn en geen gevoel van kleren aan je lichaam. Nu vind ik zwemmen al fijn omdat ik dan gewichtloos ben , met 115 kilo in het normale leven is dat zo heerlijk soms.
Dan ga ik gewoon puur uit niewsgierigheid een beetje op onderzoek uit en voor ik het weet zit ik op de facebook van het nichtje van de vriend van de tante van een vriendin van de moeder van een collega van een vage kennis
Yezzi schreef:Dannon schreef:... ik check 1x in de zoveel tijd wanneer mijn ex voor het laatste ingelogd was op Bokt. Tot nu toe lijkt het er op dat ze zo 1x per half jaar eens komt kijken hier...
Confession: Ik vind het leuk om dingen uit te zoeken, had je vrouw dan ook binnen twee minuten gevonden hier op bokt. Er zitten maar 4 maanden tussen het laatste bezoek en nu.
Eulogy schreef:Ik doe dat altijd op FacebookDan ga ik gewoon puur uit niewsgierigheid een beetje op onderzoek uit en voor ik het weet zit ik op de facebook van het nichtje van de vriend van de tante van een vriendin van de moeder van een collega van een vage kennis
Yezzi schreef:Dannon schreef:... ik check 1x in de zoveel tijd wanneer mijn ex voor het laatste ingelogd was op Bokt. Tot nu toe lijkt het er op dat ze zo 1x per half jaar eens komt kijken hier...
Confession: Ik vind het leuk om dingen uit te zoeken, had je vrouw dan ook binnen twee minuten gevonden hier op bokt. Er zitten maar 4 maanden tussen het laatste bezoek en nu.
Als dat hetzelfde zou zijn op Facebook zou ik echt een hobby verliezen joh.
Of als je per ongeluk iets liket of een vriendschapsverzoek stuurt...