Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 11:30

Ik kan m'n vriend elke keer wel door elkaar rammelen als ie voor de zooooveelste keer de hond van z'n ouders uit gaat laten. Daardoor gaan ze er altijd van uit dat hij het wel even doet en zijn ze zelfs geïrriteerd als hij niet kan omdat we op vakantie gaan. Maar wel boos worden als ze zelf niet weg kunnen omdat hij niet kan , Pff hallooo wie ze hond is het nou eigenlijk -O-

Zou me er zo graag een keer mee bemoeien, maar ik ben niet zo goed in confrontaties en ben bang dat ik compleet uit me panty ga. :+

Shivatjuh01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 11:48

Ik heb ook zo'n situatie waarbij ik verwacht compleet uit te flippen. Ik vermijd m dus tot nu toe nog altijd.

Mijn nieuwe onderbuurman maakt nogal veel herrie. En steeds als hij dat doet wil ik aan de deur, maar ik weet dat ik niet beleefd kan zeggen dat ik overlast heb. Weet zeker dat ik boos wordt.

En om nou te zeggen, hey buurman, leuk dat je hier woont maar je maakt nogal veel herrie en ik vind je je bij deze een eikel.. Zal vast niet in goede aarde vallen :')

winnie03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 13:20

Schuur_ schreef:
Er is een koppel op mijn Facebook waar ik compleet gek van wordt, de hele tijd verliefde foto's en hartjes en kusjes... Het stoort mij enorm maar de reden dat ik ze niet verwijder is omdat ik ook op de eerste rij wil zitten als het misgaat...

_O- _O- +:)+

Censureren jullie je confessies? Ik heb er een aantal die ik best zou willen plaatsen in het kader van karma zuiveren ed maar ik ben bang dat iemand uit mijn sociale kring ze leest en het op wat voor manier dan ook alsnog bij me terugkomt ( wat natuurlijk de exacte definitie is van karma bedenk ik me nu) :')
Laatst bijgewerkt door winnie03 op 17-09-15 13:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Selina

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 13:28

Ik stalk sommige mensen op Bokt :o

winnie03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 13:33

Definieer stalken? Je ligt hele nachten in de bosjes voor hun huis? Of je kijkt geregeld welke berichten ze gepost hebben? Dat laatste doe ik ook :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 13:34

Ik stalk heel bokt :j

Nee echt niet :') , lijkt me zo saai kijken wat een ander typt. Ik heb veel profielviews , misschien ook 'volgers'

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 13:35

winnie03 schreef:
Definieer stalken? Je ligt hele nachten in de bosjes voor hun huis? Of je kijkt geregeld welke berichten ze gepost hebben? Dat laatste doe ik ook :D

Nee dat laatste, 1x per week hun berichten bijlezen :o

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 13:49

Ik loop 1 keer in de zoveel tijd FB na van mn exen :o
Ook al heb ik de meeste niet als vrienden :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 13:59

Ik doe dat met de Instagram van m'n ex en zijn nieuwe vriendin :o Weet eigenlijk niet waarom, ben echt allang over hem heen maar toen het uitging tussen ons was zijn leven echt een grote puinzooi en ik wil een soort van weten hoe het nu gaat of zo :+ Hij heeft me verder overal geblokkeerd dus Instagram is m'n enige optie hahaha

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 14:29

Ja ikben ook al lang over ze heen... maar toch op de 1 of andere manier. Nu weet ik bijv dat mijn eerste vriendje verloofd is _O- Dat er toch iemand ingetrapt is O:)

PowerReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 14:31

Ik ga liever naar de sauna dan zwemmen.
Ik voel mij zekerder zonder bikini dan met :?

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 14:44

PowerReiner schreef:

Naakt heb je ook geen last van ongelukkige hobbels door bandjes :D

Dannon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 14:52

Selina schreef:
winnie03 schreef:

Nee dat laatste, 1x per week hun berichten bijlezen :o

... ik check 1x in de zoveel tijd wanneer mijn ex voor het laatste ingelogd was op Bokt. Tot nu toe lijkt het er op dat ze zo 1x per half jaar eens komt kijken hier... :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 14:56

Selina schreef:
Ik stalk sommige mensen op Bokt :o

... Schuldig -O-

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 16:52

PowerReiner schreef:

Heb ik ook :)) Bij bikinis kan er van alles uitfloepen.. Als je al naakt bent valt er niks te floepen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 17:13

Eulogy schreef:
Ik doe dat met de Instagram van m'n ex en zijn nieuwe vriendin :o Weet eigenlijk niet waarom, ben echt allang over hem heen maar toen het uitging tussen ons was zijn leven echt een grote puinzooi en ik wil een soort van weten hoe het nu gaat of zo :+ Hij heeft me verder overal geblokkeerd dus Instagram is m'n enige optie hahaha

Ik doe precies hetzelfde _O- Eens in de zo veel tijd moet ik gewoon even kijken hoe het met hem en zijn nieuwe vriendin gaat, en wat ze allemaal doen :')

Tiffany

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 17:34

Dannon schreef:
... ik check 1x in de zoveel tijd wanneer mijn ex voor het laatste ingelogd was op Bokt. Tot nu toe lijkt het er op dat ze zo 1x per half jaar eens komt kijken hier... :')

Ik lees wel veel berichten van jou over je ex.. kun je niet beter confessen dat je er nog niet overheen bent? :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 17:39

Dannon schreef:

Confession: Ik vind het leuk om dingen uit te zoeken, had je vrouw dan ook binnen twee minuten gevonden hier op bokt. Er zitten maar 4 maanden tussen het laatste bezoek en nu. :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 17:41

:= enge lui op bokt :oo

Ik wil ook eens naakt zwemmen := , heerlijk gewoon vrij zijn en geen gevoel van kleren aan je lichaam. Nu vind ik zwemmen al fijn omdat ik dan gewichtloos ben , met 115 kilo in het normale leven is dat zo heerlijk soms.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 17:41

Ik doe dat altijd op Facebook :') Dan ga ik gewoon puur uit niewsgierigheid een beetje op onderzoek uit en voor ik het weet zit ik op de facebook van het nichtje van de vriend van de tante van een vriendin van de moeder van een collega van een vage kennis :')
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 17-09-15 17:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Tiffany

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 17:42

Yezzi schreef:
Dannon schreef:

Confession: Ik vind het leuk om dingen uit te zoeken, had je vrouw dan ook binnen twee minuten gevonden hier op bokt. Er zitten maar 4 maanden tussen het laatste bezoek en nu. :Y)

Confession: Ik heb hetzelfde gedaan :+ :D

En dan maar meteen een confession van mij: Ik zoek mijn exen ook nog regelmatig op internet :D :+

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 17:42

Eulogy schreef:
Ik doe dat altijd op Facebook :') Dan ga ik gewoon puur uit niewsgierigheid een beetje op onderzoek uit en voor ik het weet zit ik op de facebook van het nichtje van de vriend van de tante van een vriendin van de moeder van een collega van een vage kennis :')

Ik ben zo blij dat Facebook niet net als LinkedIn een mailtje stuurt 'Die en die hebben je profiel bekeken.' :+

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 17:43

Yezzi schreef:
Dannon schreef:

Door jou heb ik dat ook gedaan :')
Ken een paar mensen op bokt waarvan ik de posts 1 keer in de zoveel tijd eens doorkijk :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 17:45

Ja ik vind het serieus jammer dat stalken op LinkedIn niet kan :') Als dat hetzelfde zou zijn op Facebook zou ik echt een hobby verliezen joh.

Het is vooral genant als ik dan iets aan m'n vriend laat zien en hij vraagt wie dat dan is. Ehhh ja gewoon... geen idee :') Of als je per ongeluk iets liket of een vriendschapsverzoek stuurt...

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 17:50

Help, zie je dat op linkedin serieus? :')
Dat wist ik niet :=

Ik trek ook vaak mensen na. En ruzie's gaan lezen op FB en Bokt is ook erg vermakelijk..