Nee vond ik ook! Het is ook echt leer. Op de website staat; voor 17;00 besteld dezelfde dag verstuurd. Ik was later dus hij zal dan wel zaterdag of dinsdag arriveren denk ik
die layered skirts van McQueen bij the outnet zijn echt zo tof
Furrow
Geplaatst: 13-08-15 20:56
Wendy1978 schreef:
De slippers zijn echt heel plat Maar ik vind ze heerlijk lopen (moest er alleen ff aan wennen de eerste dag)
Gave tas Vind de bovenste ook leuker persoonlijk
Was te denken dat jij ze had!
Ik vind de tas ook best gaaf!
Ik ben trouwens echt benieuwd naar mijn missoni jurkje! Het gaat mooi zijn of tegenvallen!
Wendy1978
Geplaatst: 13-08-15 21:26
ik heb alleen de iets andere versie (en dan de goudkleur en blauwe versie) die met een bandje achter je voet langs maar heb deze ook gepast en scheelde niets met die strik
Ik zag net een superkick jurkje van Alexander McQueen Ongelofelijk net hadden ze hem nog in mijn maat en nu gewoon al niet meer (en de prijs.... 3.495,-) Ongelofelijk gewoon
miesie
Geplaatst: 13-08-15 22:07
Ik kom even inbreken, heb alles gelezen afgelopen dagen en app met Wendy over mooie spullen, voel me nu net een stalker als ik niet reageer
Ik ben altijd van het heel veel, zo goedkoop mogeijk kopen geweest, maar probeer de laatste tijd, enkele stuks te kopen van betere kwaliteit. Nog wel in de sale natuurlijk Weet niet of ik helemaal thuis hoor hier, ik koop meestal in de klasse iets onder designer (josh v, supertrah, liu jo, maison scotch)
Heb zelf volgens mij niet heel veel designer dingen... Een D&G zonnebril, die is alweer best oud inmiddels. Volgens mij was mn badpak m'n duurste aankoop dit jaar van Je Suis Rachel Pappo, daarnaast ook nog een MK gescoord, van de Zalando Lounge sale, die hier ook werd genoemd. En qua schoenen denk ik mijn Kennel & Schmenger sneakers, maar die waren heel erg afgeprijsd Ik heb verder een VS collectie, denk zo'n 8 bh's, 2 bikini's, sportbh.
Op m'n wishlist staan momenteel Jimmy Choo sneakers (lage a la miami modellen). Verder zou ik nog wel een mooie nieuwe tas willen, nog geen idee welke.
Ik ben altijd mega trots op superkoopjes. Als items van €250/300 naar >60 gaan! Zo heb ik een Patricia Pepe jurk gescoord voor €30, leren Amy Gee van €300 naar €60 en nog wel meer!
probeer al 2 dagen Mies hier mee te laten kletsen hahaha
Jij hoort hier nog meer als ik hoor mies ik kom voorlopig niet veel verder dan mijn MK verslaving Whahahaha
miesie
Geplaatst: 13-08-15 22:16
Mijn zussen hebben trouwens wel meer designer items, die hebben geen paard Dus voor een special occasion pik ik nog wel eens een jurk van mn zus. Heb dan eigenlijk geen idee, wat ik aan trek, hoor dan alleen dat ik voorzichtig moet zijn, omdat hij duur was