Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 14:08

Ik heb hulp nodig! Ik heb een bestelling binnen van H&M en alles zit goed, op 1 broek na. Die wil ik dus kleiner hebben.
Doe ik de broek gewoon in de zak waar ik de bestelling in heb ontvangen of moet dit in een andere verpakking? Ik wil de broek verder wel hebben dus dan betaal ik volledige prijs + 1 euro retourkosten?
Kan ik die gewoon via PostNL versturen?

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 14:21

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 14:31

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 14:38

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 14:55

Heb je ook op andere sites gekeken die Only verkopen?

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 14:57

Ik ken daar alleen Zalando van :+.. En daar heb ik inderdaad al gekeken. Verder op Boohoo, Asos, Forever21, etc naar iets soortgelijks gezocht..

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 14:58

V&d, wehkamp, zeb verkopen geloof ik ook only

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 14:59

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 15:07

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 15:34

Oh dat geeft niet hoor, ik hou er zelf namelijk sowieso niet van, maar dit kwam voor nu wel het dichtst in de buurt

Sourire

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 16:03

TammyVN schreef:
Meisjes ;(. Ik was helemaal verliefd op een trenchcoat, maar, geen moneys. Nu heb ik ze wel, is mijn maat uitverkocht.. Waar o waar kan ik een soort gelijke vinden?

Het gaat om deze:
http://nl.only.com/only/jackets/onlnew- ... orceScope=

-O-

Mijn ervaring met Only is dat ze regelmatig weer aanvullen. :) Soms is bet er de volgende dag alweer, soms duurt het een week.

Imke1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 16:32

*valt ook weer even binnen*

Hoe combineren jullie een basic skater skirt het liefst?
Ik heb er namelijk eentje in mijn kast hangen, maar ik ben echt op zoek naar inspiratie. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 16:33

Ik draag skater skirts het liefst met een strakke crop top erboven, en dan met iets van een vest/oversized blouse/spijkerjas :)

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 16:35

DaisyDarling schreef:
Deze misschien Jespri? http://www.supertrash.com/nl/good-deals ... -sky/23483
Die is wel aan de nette kant :j

De kleur vind ik wel leuk, maar heb hem liever iets wijder uit lopen aan de onderkant.

xSwanHeart schreef:
Jespri schreef:
Als je het leuk vind mag je voor mij ook een jurk zoeken Laura haha. Alleen als je het leuk vind hoor.

Ik wil een baby/pastel blauwe. Is ook voor een bruiloft maar wil hem wel een beetje strak/netjes hebben. A lijnen vind ik het leukste.

Oke, ik heet geen Laura :')
Maar vind je zoiets niet wat?
https://www.zalando.de/mint-berry-bluse ... e-k11.html

Zo iets zoek ik inderdaad. :j Vind deze alleen niet heel mooi bij de borst en heb liever een recht hals. V-halzen staan mij over het algemeen niet zo goed.

[***] schreef:
Jespri schreef:
Als je het leuk vind mag je voor mij ook een jurk zoeken Laura haha. Alleen als je het leuk vind hoor.

Ik wil een baby/pastel blauwe. Is ook voor een bruiloft maar wil hem wel een beetje strak/netjes hebben. A lijnen vind ik het leukste.

https://www.zalando.nl/only-onldara-coc ... 9-m11.html
https://www.zalando.nl/kiomi-cocktailju ... p-k11.html
https://www.zalando.nl/mint-berry-blous ... e-k11.html

De eerste vind ik erg leuk, maar is niet helmaal de kleur die ik zoek.
Tweede is wel de goede kleur, maar vind ik wat te recht.
Derde is dezelfde als xSwanHeart liet zien. :)

Doubtless schreef:

Ik wil altijd het onmogelijke. :')
De eerste en de eerste van steps, vind ik iets te heavy voor mij.
Die van Bonprix, mango, esprit en 2e van steps zijn niet helemaal de kleur die ik zoek.

Zo klink ik wel heel kieskeurig. :')
Laatst bijgewerkt door Jespri op 29-04-15 17:02, in het totaal 1 keer bewerkt

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-15 16:58

TammyVN schreef:
Meisjes ;(. Ik was helemaal verliefd op een trenchcoat, maar, geen moneys. Nu heb ik ze wel, is mijn maat uitverkocht.. Waar o waar kan ik een soort gelijke vinden?

Het gaat om deze:

-O-

In DTC hingen ze er nog volop :D

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 17:06

Sourire schreef:
TammyVN schreef:

Het gaat om deze:

-O-

Mijn ervaring met Only is dat ze regelmatig weer aanvullen. :) Soms is bet er de volgende dag alweer, soms duurt het een week.

Had via de chat op de website hiernaar gevraagd maar daar gaven ze aan dat hij niet meer word aangevuld -O-.

eenitraM schreef:
TammyVN schreef:

Het gaat om deze:

-O-

In DTC hingen ze er nog volop :D

DTC? Ken ik niet?

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 17:10

SAKKIA schreef:
Jespri schreef:
Leuke jurkjes komen er langs. Lief dat jullie allemaal helpen. Zal vanavond even wat beter kijken en reageren zit nu op mijn mobiel haha.

De reden van de kleur is dat mijn zoontje een baby blauw colbertje aan heeft en mijn vriend een baby blauwe blouse. Vind het leuk om dan een zelfde kleur jurkje te hebben. :)

Maar past Babyblauw ook echt bij jou als persoon en bij je haar en huid bijvoorbeeld?

Ik heb afgelopen vrijdag een kleurenanalyse gehad en het was verbluffend hoe slecht ik er uit zie als ik bepaalde kleuren aantrek.

Ik vind van wel. :j Ik heb van mij zelf vrij lichte huidskleur en heel donker haar en ogen. Ik vind harde kleuren mij helmaal niet staan, maar pastelkleuren wel.

[***] schreef:
[ Afbeelding ]
Wat vinden jullie hier van?

Mooi jurkje! Maak je een foto als je het binnen hebt? Ben benieuwd. :)

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 17:14

Waah, ze hebben zulke leuke dingen bij modemusthaves.com. Eigenlijk moet ik op het moment even mijn geld in mijn zak houden, maar het zou ook zonde zijn als het er straks niet meer is.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 17:20

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 17:39

Weet hier toevallig iemand waar je leuke, kleine en betaalbare rugzakjes kunt vinden ? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 18:24

Ik zit nog een beetje over de maat te twijfelen, Zal ik dan voor maat 8 of toch voor 10 gaan? Ik weet namelijk niet hoe dat precies met terug verzenden zit, ik ben het nu wel aan het opzoeken, maar ik vraag me dus af hoe dat dan weer met de verzendkosten zit.
Edit: ik zie net op de site staan: free returns for the Netherlands, limited only. Dus ik kan er gewoon 2 kopen, die dan gratis hierheen gestuurd worden, en degene die te groot/klein is gratis terug sturen als het goed is?
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 02-02-22 22:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 19:08

Bestel je bij Asos? Daar kan je nu tijdelijk gratis retourneren, dus zou dan gewoon beide maten bestellen en kijken welke het beste zit. Ik vind de jurkjes altijd net iets te kort vallen bij Asos en op de modellen, dus heb zelf sowieso altijd een maat groter

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 19:12

Emmaa_ schreef:
Bestel je bij Asos? Daar kan je nu tijdelijk gratis retourneren, dus zou dan gewoon beide maten bestellen en kijken welke het beste zit. Ik vind de jurkjes altijd net iets te kort vallen bij Asos en op de modellen, dus heb zelf sowieso altijd een maat groter

Ja klopt, ik ga dan denk ik gewoon 8 en 10 bestellen en dan kijken welke er beter zit. Maar vind je ze bij de modellen kort vallen, of korter vallen dan dat ze op de modellen lijken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 19:14

Nee ik vind ze bij de modellen vaak erg kort vallen. Valt niet zo op als je er vluchtig naar kijkt maar denk dat als 9 van de 10 meisjes zouden bukken in de lengtes die ze aan hebben dat iedereen de goodies zou kunnen bekijken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 19:19

Emmaa_ schreef:
Nee ik vind ze bij de modellen vaak erg kort vallen. Valt niet zo op als je er vluchtig naar kijkt maar denk dat als 9 van de 10 meisjes zouden bukken in de lengtes die ze aan hebben dat iedereen de goodies zou kunnen bekijken

Ah, nou dan hoop ik dat die van mij wat langer valt :')Gelukkig heb ik niet extreem lange benen. Ik ga hem in ieder geval zo bestellen, ben heel benieuwd.