Whut die windmolen??? hier achter mijn huis staat er ook een en ik heb daar ooit de bliksem op zien gaan. Maar dat gaf een sliert in de lucht die snel weer weg was, deze is gewoon helemaal kapot staan er geen bliksemafleiders op die dingen?
Gaaf zeg die time laps van die tornado! Ik zag gister twee wolken boven elkaar, en vanaf de 'bovenste' leek het te regenen tot aan de wolk eronder. Snapt iemand wat ik bedoel ? En zo ja, wat is dat ?
Hahahahaha die twister zie ik overigens wel graag hier komen hoor
Hemelsbreed woon ik 2-3 km vanaf Medemblik, geen knal niks gehoord.
Vorig jaar is die hier wel in de kerk ingeslagen. Nou pfffff dat was toen echt een mega dreun. Binnen waren er een heleboel stopcontacten eruit geknald.
Ja is weer helemaal gerenoveerd, zijn ze wel even mee zoet geweest.
Als ik nu terug denk aan die knal moet ik toch wel heel erg lachen hoor. Kijk normaal word je wel eens wakker van de onweer maar dan is vaak de knal al voorbij, maar toen dus niet. Maar mijn man schrok ook wakker ervan en deed uit een reflex z'n handen over z'n hoofd
Die windmolen was vlakbij een vriendin van me, ze werd er 's nachts wakker van haha. Ik had hier in de buurt vanmiddag ook een mooie lucht, zal zo eens kijken of ik m via mn mobiel kan uploaden!
Hier komt net een hele gave onweersbui over! Heel snel met telefoon en Ipad fotootjes geschoten, en toen ik naar binnen ben gehold voor de spiegelreflex, was het mooiste helaas voorbij.. Maar ondanks dat ze dacht ik niet allemaal even scherp zijn, zijn het volgens mij hele geslaagde foto's! Ik ben ze op de computer aan het zetten, zal ze zo uploaden!
miezelke
Geplaatst: 19-05-15 21:23
Hier een stille meelezer vanaf het begin. Geniet enorm van de prachtige foto's in dit topic, en ben me sindsdien ook aan het verdiepen in de verschillende benamingen van wolken. Echt zo boeiend!! En superleuk als je iets kan herkennen en kan zeggen "ah dat is die of die wolk!" . Genoot vroeger ook van onweer, maar sinds vorig jaar in oktober de bliksem in ons huis is ingeslagen, ben ik toch altijd blij als het doortrekt. We waren thuis toen, tijdens de inslag. En ik zweer je, hadden we een luster gehad, ik hing erin... Zo'n vreselijke slag, niet normaal. Hoop ik nooit meer mee te maken.
Joyce_R
Geplaatst: 19-05-15 21:48
Hier zijn ze dan! Ik baal heel erg dat ik niet direct spiegelreflex bij de hand had en enkel met de Ipad foto's heb gemaakt, waardoor de kwaliteit niet optimaal is.. Maar ondanks dat vind ik ze stiekem toch wel heel erg gaaf gelukt!
Foto's staan op volgorde van tijd. Locatie: Aalburg
Mijn favoriet
Achterkant van de bui
Anoniem
Geplaatst: 19-05-15 21:49
Ok ik ga niks zeggen, jullie mogen raden wat voor wolk die van Joyce is Shanna, jij niet!