Gister/vannacht gewerkt van 21-03.30 (werd gebeld of ik eerder kon komen en liep uit daarna). Zo ontbijten en naar stal. Hoefsmid komt voor m'n moeders paard, dan naar m'n kleine pony (ook hoefsmid) en vervolgens door naar mijn paard. Dan naar huis, douchen en wat eten en dan weer aan het werk van 20-00.30.
En tussendoor nog wat wasjes draaien en vast m'n tas inpakken voor komende week.
Vanmorgen paard al gelongeerd en daarna gedoucht. Net gebeld en nu een aanmeldformulier invullen voor een mogelijke nieuwe stage en straks naar school. Vanavond rustig aan met school bezig en verder niks.
Net gewerkt, koken, kattenvoer halen, de kruiwagen maken en de kachel schoonmaken
Aranel
Geplaatst: 19-02-15 13:30
Ik heb vanmorgen een paar uurtjes gewerkt en ben net terug van paardjelief. Zo nog even wat opruimen en stofzuigen thuis en dan weer werken van 3 tot +- kwart over 6. Dan om half 7 in de auto voor de jurycursus die tot 10 uur duurt. Ben dus blij als ik om kwart over 11 in bed lig vanavond
Zometeen eerst naar paard, hopelijk even rijden. Daarna naar huis, even kort hardlopen en met school bezig. Dan naar de sportschool met mijn vriend en dan lekker niks meer.
Zo even mn schoenen ophalen bij de schoenmaker, dan werken, dan even een uutje pauze, dan om hakf 12 weer in de auto naar mn volgende werkt tot 16.00, boodschappen doen, eten koken en even niks meer