Wat mooi! Een deken met sterretjes! Mijn meisje heeft een simpele bruine, maar hij werkt en daar gaat het om. Had overigens bijna de fleece regendeken op gedaan, maar daar wachten we nog maar even mee.
Vanmorgen in het zonnetje en best lekker weer knol kunnen doen, wel veel wind maar verder fijn. Onderweg naar huis werd het al aardig zwart. Thuis begon het even kort te storten, nu weer droog dat wel maar erg winderig en donker buiten.
Ik zit nu in de trein.. Kijk ik naar links zie ik stukjes blauwe lucht tussen de lichtgrijze wolken. Kijk ik rechts zie ik van die grauwe wolken.. Niks aan dit weer!
Anoniem
Geplaatst: 18-08-14 12:23
gohya schreef:
Ben wel blij dat het buien zijn,zo kan ja tussen de buien door nog wat doen. Stel dat dit al die dagen heel de dag aan 1 stuk door zou zijn.
Eerlijk... Hier dus iemand die echt helemaal gek is op de winter en die kan niet snel genoeg komen wat mij betreft.
Maarrrr... dit vind ik niet leuk. Dan heb ik liever iets zonniger weer met minder wind en regen. Op deze manier hebben we toch wel een hele korte zomer gehad. Het is net half augustus geweest. Normaal zou je rond eind september denken "de zomer mag nu wel voorbij zijn", maar ik heb het idee dat we nu echt in de herfst zitten en de zomer niet meer terug komt. Veel te vroeg... Is mijn mening.
Ik had van het weekend de regendekens al aangedaan, de ponys hadden het koud. Maar nu vond ik ze vanmorgen alsnog bibberend in de wei, dus heb er maar een onderdeken onder gedaan. Als de zon schijnt gaat het wel, maar tijdens de vele buien koelt het erg af. Ik ben nog nooit zo vroeg begonnen met dekens Maar ja, zieke ponys zitten we ook niet op te wachten.
Mondy
Geplaatst: 18-08-14 13:27
Het is hier nu 28° (om half acht)
Agossie
Geplaatst: 18-08-14 13:31
Hier ook, tine. Ik heb mijn paard op het land een regendeken op, maar had echt de neiging om de fleece gevoerde (die is warmer) op te doen. Paardjes bij ons op het land stonden er vanochtend zonder deken niet blij bij. We hebben geen schuilmogelijkheid en mijn paard gaat nu graag mee naar binnen met dit weer. Op stal heb ik geen deken op.
Het schijnt voorlopig ook nog eens dit weer te blijven...
Mondy, daar moet ik dus ook echt NIET aan denken! Zo warm. Ik vind de temperatuur hier nu prima, alleen de combi met wind en regen is minder.