Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 11:31

Ashleydk schreef:
Ben zo benieuwd!!!!! <3<3

jij ~~}> :')

Flynn00

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 11:32

GEFELICITEEERD!!!!!!

super lief hoe hij je gevraagd heeft. dat hij al die moeite doet. maar ik moet zeggen dit was toch wel een heeel mooi aanzoek.

lotlot2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 11:54

GEGELICITEERD BEIDE !!! *\o/*

Maaaarr..... Wat zit er nou in de doosjes? Of heb ik daar overheen gelezen?

Lailaa

Re: Mysterieuze post van een aanbidder...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 11:58

Wauw heeeel mooi! Heb met tranen in mn ogen gelezen!

Van harte gefeliciteerd!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 12:11

Daks schreef:
Ashleydk schreef:
Ben zo benieuwd!!!!! <3<3

jij ~~}> :')

Hahahahahahahahhahahaha :):) :):) :):)

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 12:19

Wauw! <3 van harte gefeliciteerd!!! Heel veel geluk samen

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 12:32

Van harte gefeliciteerd met deze prachtige aanzoek. Kan niet wachten tot de bruiloft, want ik durf te wedden dat die net zo mooi wordt.
Heel veel plezier samen.
Ben benieuwd naar de foto's (komen deze in een speciaal topic, of heb ik daar al helemaal overheen gelezen?)

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 12:34

gefeliciteerd!!

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 12:45

Gefeliciteerd!!!!

APCIII

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 12:53

Seb8iaan schreef:
Dank jullie allemaal voor de overweldigende woorden. Het is fijn om te zien dat er zoveel mensen met ons mee denken.
Ook ik wil graag mijn verhaal doen, maar voordat ik dat doe nemen we eerst de tijd in Wenen om van alles en vooral elkaar te genieten. Ik hoop dat jullie dit begrijpen en nog even geduld hebben. :)

Dat beetje extra geduld kan er nu ok nog wel bij. Wat maakt een weekje extra wachten op dat halve jaar nu nog uit :P

NoorW

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 13:14

GEFELICITEERD! *\%/* ik heb dit topic vandaag pas gezien, het bijna helemaal gelezen, en ik vind dit zo leuk! Ik wens jullie onwijs veel geluk en liefde toe!

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 13:20

Wat ontzettend leuk!!! Van harte jullie beiden! Wat een moeite heeft Sebas gedaan hiervoor, petje af hoor!! Ik heb je topic vanaf het begin meegelezen en wat een mooie ontknoping.
Veel geluk samen!

elselianta

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 14:59

jaaaa! Gefeliciteerd!
Ontzettend romantisch <3

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 15:15

Gefeliciteerd met jullie verloving, en dat dankzij een meer dan geslaagde 1 aprilgrap van bokt en tweakers. <3

Tess_C

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 15:17

Gefeliciteerd!!

yvje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 15:20

Van harte gefeliciteerd!!!!
En geniet nog van Wenen!

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 16:19

Van harte gefeliciteerd en geniet nog even van de dagen in Wenen :)

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-14 17:19

Lieve mensen! Vanmorgen zijn we vroeg opgestaan om bij de ochtendoefening van de Spaanse Rijschool te kunnen zijn. We hebben de show in Nederland natuurlijk al gezien en nu kregen we een blik achter de schermen /3 Dat was echt super leuk! Daarna zijn we in het Sissi museum en de keizerlijke appartementen in het Hofburg paleis geweest. In het Sissi museum vertelden ze over het grote verschil tussen de film en de realiteit, heel interessant. Ik heb ook de dagboeken en een aantal jurken in het echt kunnen zien! :D De appartementen van het paar (alles gescheiden overigens) waren echt enorm mooi. Het zag er allemaal zo groots en luxe uit! Ik heb er echt van genoten! :D

Ik ben nog steeds helemaal in de wolken! Sebas vraagt telkens "waar denk je toch aan?" omdat ik zo afwezig lijk. Maar ik moet alsmaar denken aan dat prachtige moment van gister! <3 Ik blijf ook maar naar mijn ring kijken, hij zit er gewoon echt! Ik ben écht verloofd! <3 Ik ben zo ontzettend gelukkig! :):)

We zijn nu net terug in het hotel, even bijkomen. Heb ik mooi een moment om op wat posts te reageren. Ik wil eigenlijk iedereen wel persoonlijk bedanken, maar ik ben bang dat mijn bericht nu al lang zat is. Iedereen ontzettend bedankt voor de felicitaties en gelukswensen! Het raakt me echt dat er zoveel mensen zo blij voor ons zijn! <3

Amy77 schreef:
Oeeeeeeeeh *\o/* ik ben mee zenuwachtig....net het zien van een goede film, je zou t liefste vast het einde bekijken, whahaha.

Meid, genietse..tot nu toe is alles al zooooo geslaagd, dus niks kan meer tegenvallen ;)

(even he, die knuffels, heeft hij die meegenomen, <3 of zijn dat andermans smoezige knuffels???)

Die knuffels zijn van mij ja! Die had hij meegenomen met de auto, maar daar wist ik wel van :j

mOamm schreef:
Gefeliciteerd!!! :) *\o/* Echt super romantisch!! <3

Mocht je verloofde ooit een cursus gaan geven over hoe je zo romantisch kunt zijn/worden geef ik mijn vriend bij deze vast op :P

Ik geloof dat een heleboel vrouwen hier daar wel wat in zien! Maar... wil je ook 6 maanden wachten op een verrassing? :=

Anniekskie schreef:
Van harte gefeliciteerd beide! En wat superdat dit moment ook is vastgelegd, anders zullen er vele je vast niet geloven, het klinkt echt als een sprookje <3
Geniet nog van jullie kerstdagen in het romantische Wenen!

Het was ook echt een sprookje! :+: Ik ben nog helemaal in de wolken!

jabbie schreef:
Al heel lang een stille meelezer..eindelijk de ontknoping en hoe! Gefeliciteerd en alvast veel plezier met de huwelijks voorbereidingen!

Ik heb er nu al zo'n zin in! Vooral natuurlijk het jurken passen <3

Anoniem schreef:
Wauw..... Tot in de details geregeld dus, top gedaan!
Van harte gefeliciteerd en heel veel geluk saampjes!

Zeker, hij heeft overal aan gedacht. Laat dat maar aan Sebas over :D

Lolacabana schreef:
Gefeliciteerd jullie allebei! Mark en ik dachten het al :). Geniet nog even van her prachtige Wenen, en vooral van elkaar!

Dank jullie wel! :D Zijn we zo voorspelbaar? :))

Jolien87 schreef:
Driewerf hoera voor de romanticus van het jaar: Sebas! En voor de grootste bofkont van het jaar: Jay!
Hoewel je het gewoon verdiend hebt hoor. Geniet er lekker van en nu...geen raadsels meer! Wat zal jij heerlijk slapen vannacht. :D

Inderdaad, eindelijk rust! Dat doet ons beide toch wel goed hoor. En slapen? Ik was nog zo vol van de dag dat ik nauwelijks mijn ogen dicht heb kunnen doen :P

lrtj_ schreef:
Wat gaaf jay len en ik zeiden hey lang geleden al dat jullie snel gingen trouwen. Gefeliciteerd!!

Dank je wel! Waarom dachten jullie dat al zo lang? :D

gerlindie schreef:
Gefeliciteerd!
Kan ik ook meteen zien hoe dat jurkje staat :D
Was het wel een beetje mooi weer?

Ja, zeker! Een mooie blauwe lucht! En ik was ook zo onder de indruk van alles dat ik het geen moment koud heb gehad, zelfs niet in mijn korte jurkje :D

DaniqueHorse schreef:
Oooh ik zwijmel echt helemaal weg hier <3 zo romantisch dit! :~

Van harte gefeliciteerd! Dat jullie nog heeeel heeel heeeeeeel veel mooie jaren tegemoet mogen gaan samen! :+:

Nu tijd om zonder raadsel-stress te genieten van Wenen :))

Dank je wel! Daar gaan we voor, een lang en gelukkig leven met z'n tweetjes <3 (of evt met nog wat kleintjes erbij ooit :)) )

Jans schreef:
Toch stiekem een traantje hier weggepinkt hoor! Wat onwijs mooi! Beiden van harte gefeliciteerd! :*

Ahh :o Wat leuk om te horen! Dank je!

kally schreef:
Lang gewacht en toch gekregen"de vraag" .....wat een mooi eind van een raadsel en wat een mooi nieuw begin als toekomstig echtpaar!
Van Harte Gefeliciteerd.....

Het heeft lang geduurd, maar het was inderdaad echt een prachtig eind van het mysterie en een heel mooi begin van de toekomst! <3

luuntje schreef:
Gefeliciteerd.
Wat heeft je verloofde dit waanzinnig goed en leuk gedaan.

Mijn verloofde <3 Wat klinkt dat toch geweldig! :):)

Debbels schreef:
Jaaa gefeliciteerd! En je hebt hiermee wel gelijk een goede relatie-test doorstaan ;).

Dat zeker! We hebben af en toe echt wel een minder moment gehad hierdoor, maar ik ben er nu meer dan blij mee <3

Laux schreef:
Wauw! Dit is nog eens een huwelijksaanzoek, geweldig! <3
Gefeliciteerd & geniet ervan! Jij moet wel de gelukkigste vrouw op aarde zijn op dit moment!

Absoluut ben ik dat!! :):) <3

Amy77 schreef:
*\o/* <3 Van harte gefeliciteerd met jullie verloving jongens *\o/* <3

Schitterende tijd samen gewenst in Wenen, geniet er lekker van..en petje af voor jullie beide. Sebas voor dit vreselijk creatieve huwelijksaanzoek..en TS, sjeeeeeeuh, jij voor je geduld, hihi.

Bedankt! :D Genieten gaan we zeker! En mijn geduld... daar snap ik zelf ook nog steeds niks van :))

dieuwertje_ schreef:
GEFELICITEEERD!!!!!!

super lief hoe hij je gevraagd heeft. dat hij al die moeite doet. maar ik moet zeggen dit was toch wel een heeel mooi aanzoek.

Inderdaad, al die moeite. Het is zo ongelooflijk lief! :+:

lotlot2 schreef:
GEGELICITEERD BEIDE !!! *\o/*

Maaaarr..... Wat zit er nou in de doosjes? Of heb ik daar overheen gelezen?

Daar heb je overheen gelezen ja. Daar zat de brief in die zei dat ik om 12u bij het paleis moest zijn :j

Lailaa schreef:
Wauw heeeel mooi! Heb met tranen in mn ogen gelezen!

Van harte gefeliciteerd!!!

Wat lief! <3 Dank je :D

chamion schreef:
Van harte gefeliciteerd met deze prachtige aanzoek. Kan niet wachten tot de bruiloft, want ik durf te wedden dat die net zo mooi wordt.
Heel veel plezier samen.
Ben benieuwd naar de foto's (komen deze in een speciaal topic, of heb ik daar al helemaal overheen gelezen?)

Onze bruiloft wordt als het aan mij ligt net zo'n sprookje als het aanzoek <3 En de foto's komen gewoon hier hoor!

karuna schreef:
Gefeliciteerd met jullie verloving, en dat dankzij een meer dan geslaagde 1 aprilgrap van bokt en tweakers. <3

Wie had dat ooit kunnen denken! :D

Sorry voor het enorme bericht :*

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 17:32

Echt heel erg leuk voor jullie!!! Gefeliciteerd!!! Maar... is nu ook het mysterie van alle cijfers opgelost?

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-14 17:34

Ja! :j 1736, 2916 en 1010 waren de codes van de slotjes op de dozen. 2049 is de datum opgeteld: 23 + 12 + 2014. Wat overigens de dag was dat we 1,5 jaar een relatie hadden. Maar als we terug zijn zal Sebas nog even álle hints uitleggen! :D

APCIII

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 17:38

Al die nummers ken je onderhand wel uit je hoofd nu, of niet? :D
Laatst bijgewerkt door APCIII op 24-12-14 17:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-14 17:38

Ja, allang :))

Missy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 17:39

Wat een geweldig verhaal! <3 Ik ben benieuwd naar alle hints :)
Geniet nog maar lekker van de komende dagen!

Joey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 17:40

Gefeliciteerd! *\o/* *\o/* Wat onwijs geweldig zeg! Heel veel plezier nog!

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 17:41

Paisano schreef:
Ja! :j 1736, 2916 en 1010 waren de codes van de slotjes op de dozen. 2049 is de datum opgeteld: 23 + 12 + 2014. Wat overigens de dag was dat we 1,5 jaar een relatie hadden. Maar als we terug zijn zal Sebas nog even álle hints uitleggen! :D

Ben ik toch benieuwd of die eerste drie nummers random zijn of óók een betekenis hebben. :P