Ashleydk schreef:Ben zo benieuwd!!!!!<3
jij

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Seb8iaan schreef:Dank jullie allemaal voor de overweldigende woorden. Het is fijn om te zien dat er zoveel mensen met ons mee denken.
Ook ik wil graag mijn verhaal doen, maar voordat ik dat doe nemen we eerst de tijd in Wenen om van alles en vooral elkaar te genieten. Ik hoop dat jullie dit begrijpen en nog even geduld hebben.
Amy77 schreef:Oeeeeeeeehik ben mee zenuwachtig....net het zien van een goede film, je zou t liefste vast het einde bekijken, whahaha.
Meid, genietse..tot nu toe is alles al zooooo geslaagd, dus niks kan meer tegenvallen
(even he, die knuffels, heeft hij die meegenomen,of zijn dat andermans smoezige knuffels???)
mOamm schreef:Gefeliciteerd!!!![]()
Echt super romantisch!!
![]()
Mocht je verloofde ooit een cursus gaan geven over hoe je zo romantisch kunt zijn/worden geef ik mijn vriend bij deze vast op
Anniekskie schreef:Van harte gefeliciteerd beide! En wat superdat dit moment ook is vastgelegd, anders zullen er vele je vast niet geloven, het klinkt echt als een sprookje![]()
Geniet nog van jullie kerstdagen in het romantische Wenen!
jabbie schreef:Al heel lang een stille meelezer..eindelijk de ontknoping en hoe! Gefeliciteerd en alvast veel plezier met de huwelijks voorbereidingen!
Anoniem schreef:Wauw..... Tot in de details geregeld dus, top gedaan!
Van harte gefeliciteerd en heel veel geluk saampjes!
Lolacabana schreef:Gefeliciteerd jullie allebei! Mark en ik dachten het al. Geniet nog even van her prachtige Wenen, en vooral van elkaar!
Jolien87 schreef:Driewerf hoera voor de romanticus van het jaar: Sebas! En voor de grootste bofkont van het jaar: Jay!
Hoewel je het gewoon verdiend hebt hoor. Geniet er lekker van en nu...geen raadsels meer! Wat zal jij heerlijk slapen vannacht.
lrtj_ schreef:Wat gaaf jay len en ik zeiden hey lang geleden al dat jullie snel gingen trouwen. Gefeliciteerd!!
gerlindie schreef:Gefeliciteerd!
Kan ik ook meteen zien hoe dat jurkje staat
Was het wel een beetje mooi weer?
DaniqueHorse schreef:Oooh ik zwijmel echt helemaal weg hierzo romantisch dit!
![]()
Van harte gefeliciteerd! Dat jullie nog heeeel heeel heeeeeeel veel mooie jaren tegemoet mogen gaan samen!![]()
Nu tijd om zonder raadsel-stress te genieten van Wenen
Jans schreef:Toch stiekem een traantje hier weggepinkt hoor! Wat onwijs mooi! Beiden van harte gefeliciteerd!
kally schreef:Lang gewacht en toch gekregen"de vraag" .....wat een mooi eind van een raadsel en wat een mooi nieuw begin als toekomstig echtpaar!
Van Harte Gefeliciteerd.....
luuntje schreef:Gefeliciteerd.
Wat heeft je verloofde dit waanzinnig goed en leuk gedaan.
Debbels schreef:Jaaa gefeliciteerd! En je hebt hiermee wel gelijk een goede relatie-test doorstaan.
Laux schreef:Wauw! Dit is nog eens een huwelijksaanzoek, geweldig!
Gefeliciteerd & geniet ervan! Jij moet wel de gelukkigste vrouw op aarde zijn op dit moment!
Amy77 schreef:![]()
Van harte gefeliciteerd met jullie verloving jongens
![]()
![]()
Schitterende tijd samen gewenst in Wenen, geniet er lekker van..en petje af voor jullie beide. Sebas voor dit vreselijk creatieve huwelijksaanzoek..en TS, sjeeeeeeuh, jij voor je geduld, hihi.
dieuwertje_ schreef:GEFELICITEEERD!!!!!!
super lief hoe hij je gevraagd heeft. dat hij al die moeite doet. maar ik moet zeggen dit was toch wel een heeel mooi aanzoek.
lotlot2 schreef:GEGELICITEERD BEIDE !!!![]()
Maaaarr..... Wat zit er nou in de doosjes? Of heb ik daar overheen gelezen?
Lailaa schreef:Wauw heeeel mooi! Heb met tranen in mn ogen gelezen!
Van harte gefeliciteerd!!!
chamion schreef:Van harte gefeliciteerd met deze prachtige aanzoek. Kan niet wachten tot de bruiloft, want ik durf te wedden dat die net zo mooi wordt.
Heel veel plezier samen.
Ben benieuwd naar de foto's (komen deze in een speciaal topic, of heb ik daar al helemaal overheen gelezen?)
karuna schreef:Gefeliciteerd met jullie verloving, en dat dankzij een meer dan geslaagde 1 aprilgrap van bokt en tweakers.
Paisano schreef:Ja!1736, 2916 en 1010 waren de codes van de slotjes op de dozen. 2049 is de datum opgeteld: 23 + 12 + 2014. Wat overigens de dag was dat we 1,5 jaar een relatie hadden. Maar als we terug zijn zal Sebas nog even álle hints uitleggen!