Ik ga binnenkort op mezelf wonen! Wie nog meer?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

x_Jeanine_x

Re: Ik ga binnenkort op mezelf wonen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 08:56

Ik lees al een tijdje bj jullie mee :)
Mijn vriend en ik zijn van plan om te gaan samemwonen en gelijk voor een koopwoning te gaan. Een huis nu al 3x gezien alleen prijstechnisch willen hun niet zakken. 28 maart met de opem dag gaat mijn vriend dat huis weer kijken en nog twee andere huizen. Ben benieuwd :)

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 09:30

Suuskipje, ik heb geen tips, wel een knuffel. Ruk dat je steeds buiten de boot valt :(

Simone, ziet er goed uit je plekje! Mooie vloer ook :j En ideaal parkeren voor de deur. Heb ik ook, maar wel met een vergunning.

Renskep, heerlijk dat je zelf je stopcontacten kan kiezen inderdaad. En lucky van je belastingaangifte, ik moet een klein bedrag betalen. Niet enorm veel, maar toch weer een paar tientjes *is boos*

Spannend Jeanine!

Ik ben inmiddels goed gesetteld. Moeten nog wat dingen opgehangen worden, en ik heb ruzie met de cv ketel. Vrijdag is er een monteur bij geweest, maar de klachten zijn nog niet verholpen, dus ik zal zo nog eens een belletje plegen. Hij kan nogal uh explosief ontsteken, en dat vind ik niet zo'n geruststellende gedachte :Y) Is hij toch nog steeds niet helemaal goed afgesteld. verder geen klachten :P

Mijn huisje;
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Gangetje vanuit woonkamer naar de keuken, zit links de douche/toilet
Afbeelding

Stukje keuken (andere kant heb ik ook nog een keukenblad waar mijn vriezer onder staat - ooit een wasmachine - en oven op staat.
Afbeelding

Tuintje waar ik nog niets aan heb gedaan.
Afbeelding

En de slaapkamer. van 2 foto's 1 gemaakt, vandaar dat het schuine dak gedeelte niet klopt ;)
Afbeelding

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 10:31

Dat behang in je slaapkamer <3
Waar heb je dat vandaan, als ik vragen mag?

Ik vind je keukenvloer trouwens ook heel leuk :D

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 11:49

Alle vloeren heb ik overgenomen. Ik vond hem een beetje druk en lelijk, maar eigenlijk ben ik er nu wel aan gewend en vind ik hem eigenlijk stiekem wel leuk :D
Behang.... uhhh, geen idee. Gamma, Karwei of Praxis... een van de 3 :o Daarvoor moet ik even bonnetjes checken. Vind hem ook wel super gaaf!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 12:14

Oeh ja dat behang!

Vanochtend hebben ze een koolmonoxide melder geplaatst , oude bewoner had een ventilatie dicht getimmerd maar dat moest niet dus nog meer tocht in huis . Wil niet constant dat gepiep aam mijn kop

Lidewijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 14:34

Vind je bank ook erg leuk! Van waar komt die?

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 15:18

geen idee, die is van mijn ouders geweest :') Mijn moeder haar smaak kennende zal het Het Woonhuis style zijn misschien?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 17:34

Ach ideaal toch zo kom je nog aan je meubels!

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 20:21

Leuk tancreda!!

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-15 21:54

Ziet er leuk uit!

simoneeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 22:24

Knus huisje hoor! Je slaapkamer is ook leuk met dat schuine dak. En een tuintje is ook wel lekker he! Gelukkig heb je schuttingen staan. Die moest ik van de week kopen. Mijn tuin is 9 bij 9 en moeten aan 2 kanten een schutting hebben... kachingg :+.
Wat hebben jullie eigenlijk voor huisjes? Beneden/bovenwoning, flatje?

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 23:23

Ik zit met een klein probleempje die ik liever alleen per pb wil bespreken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 23:24

Ik heb een benenden woning , gelukkig geen schutting nodig :P

Pb maar Purny :j

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 23:47

Ik ga donderdag bij een flat kijken :) Bovenste (2e) verdieping, geen lift. Zat nu al te bedenken dat ik dan maar eens in de vriendengroep van mn vriend om hulp moet vragen bij de sterke mannen :Y)
En dan heb ik het nog niet eens haha... Ben zo benieuwd, hoop dat het wat is en de rest niet op komt dagen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 23:50

Spannend! , ach dan maar zonder lift paar sterke lekkere mannen XD

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 23:56

Mijn vriend en ik zit verwende nesten. Hij komt van een schapenboederij en ik kom van een autobedrijf met paarden aan huis.
wij kijken voor twee onder een kap woningen met minimaal 120 vierkante meter woonoppervlakte. :o

smaaktechisch zijn we eruit :) mooie grote donkere hoekbank zonder lounge, teakmeubels en we zouden graag een 6 persoons eettafel kwijt willen :)

Oftewel dit klinkt verwend :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 23:57

Mwah als je het gewend ben :j , tsja ik zou ook niet van heel veel ruimte naar een hokje willen gaan

milatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 07:59

Ik heb een eengezinswoning. Gelukkig staan hier ook al schuttingen al zijn ze wel erg laag.. :p

Ik zag mooie huisjes voorbij komen.

Gister heb ik eindelijk mijn eetkamerstoelen gekregen <3 ik zal van de week ook wat foto's maken van mijn huisje.

En purny je mag mij een pb sturen hoor!

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 09:06

Rebecca schreef:
Mwah als je het gewend ben :j , tsja ik zou ook niet van heel veel ruimte naar een hokje willen gaan

Twee vriendinnen van mij en een aantal collega's kunnen dat al niet eens begrijpen -O-

huizen die we op het oog hebben zijn officieel ook eengezinswoningen. ... staat mooi omschreven 4-5 kamers en dan eengezinswoning :Y)

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-15 09:37

Is toch heerlijk als je meteen groter kan! :)

Stuur maar pb hoor purny

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 10:10

Simone, ben ook blij dat er een schutting al omheen staat. Niet echt geweldige, de poort is echt verschrikkelijk en kan niet op slot (ja met zo'n schuifklipje :+) maar verder prima. Tuin ga ik later tijd/geld aan besteden :)

Ik heb een oud arbeiderswoninkje en volgens mij ook iets van senioren geweest. Het buurtje is een senioren buurtje, super rustig, echt heerlijk! <3 Beneden was eerst nog ene muur in de woonkamer, dan had je een mini woonkamer en een mini-slaapkamer. Woning werd ook aangeboden als 'begane grond' woning. Maar er zit dus wel 1 verdieping op, met 1 kamer (slaapkamer) onder het schuine dak. Beneden is de muur al een tijdje weg zodat de woonkamer groter is. Klein maar fijn, groot zat voor mij in mijn up. Ben er ook zo blij mee, gewoon een huisje met tuintje, ik was heel bang dat ik in een appartement/flat zou terecht komen, was ik al vanuit gegaan, maar lijkt mij echt 100x niets :o

Spannend Suuskipje, succes, hopelijk is het wat!

Lekker toch Jeanine, als je dat ook kan bekostigen? Ik ben naar kleiner gegaan, mijn ouders hebben ene unit van een huis, maar ik wil ook niet groot voor mijzelf. Zie ik alleen maar spoken :') en moet ik alleen maar extra schoonmaken :') Zou het liefste een mini (rijtjes) huis willen met een heeeeel grote tuin (waar dan mijn paarden kunnen staan uiteraard :P)

Ben erg blij met de bank, hij zit enorm lekker! Alleen met de katten is het niet heel handig, je ziet er alles op en de haren zijn er moeilijk af te krijgen. Daarom heb ik er nu maar kleden over voor de katten, en die worden vervangen door mooiere kleden als de visite komt. Wel zonde, want zonder kleden is hij veel mooier, maar dat is geen doen :)

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 10:58

Wij wonen in een nieuwbouwappartement op de tweede verdieping, 64 m².
We hebben beneden nog een fietsenberging van 6 m² en een parkeervak op het afgesloten parkeerterrein.

Ik had graag groter gewild, maar mijn vriend vond kwaliteit belangrijker dan ruimte.
Het voordeel hier is dat er niet gestookt hoeft te worden (als het buiten -5 is is het binnen nog steeds 20 graden) en dat alles beton is, dus geen vochtige tochtige houten muren en vloeren.

Shivatjuh01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 11:52

Wauw wat komen er leuke huisjes voorbij! Wat wonen jullie volgens mij allemaal ruim!

Ik heb geen mega appartement helaas, maar t werkt voor nu prima!
Ik zal binnenkort eens wat foto's maken en erop zetten :)

simoneeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 18:49

Ik ben inderdaad ook heel blij met mijn tuintje en wilde ook liever niet in een flatje :o . Ik wil gewoon lekker naar buiten kunnen wandelen en een balkonnetje vind ik dan te weinig. Zo is iedereen op zijn manier verwend toch, haha! Als ik lekker groot zou kunnen wonen zou ik ook die kans grijpen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 18:52

Tuin wil ik in de toekomst :j , kunnen de konijnen allemaal naar mij toe