Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dinniej

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 19:30

Ik heb me erbij neergelegd dat ik dikke bovenbenen en een dikke reet heb, dat is erfelijk. :+ Maar ik ga wel naar de sportschool om m'n buik weer wat platter te maken.

CharlievdH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 19:40

MarlindeRooz schreef:
Shortjes, het zijn shortjes. _O-

Als ik een hoge koop dan lijkt mijn kont nog breder. :x :x

Weet ik hoor, ik maakte een grapje. :')

^: Ik heb het idee dat ik toch wat weg kan krijgen bij mijn bovenbenen, ik kan het vet zo samenknijpen, haha.

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 19:42

Haha, dat geloof ik. Bij mij zal er ook wel iets wegkunnen, maar dat zal er wel afgaan als ik aan m'n buik werk. Overigens is het meeste aanleg en spieren, maar dat maakt 't geheel wel dik. :+

Imke1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 19:47

Ik ren en train veel elke week, dus ik heb niet echt veel wat eraf kan. Ik ben gewoon niet zo blij met de lengte van mijn benen. ik vind ze nogal kort. :Y)
Het ergste vind ik mijn kuiten, die vind ik gewoon echt lelijk... :')

CharlievdH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 20:44

Toch ga ik hoe dan ook rondlopen alsof ik een supermodel ben deze zomer, want met bloesjes maat 36, soms 38 en broeken maat 38-40 vind ik dat het best kan.

Even een vraagje, net twee bh's besteld bij bijenkorf, maar hij bleef echt enorm lang laden, hij ging niks verder, dus had mama back gedaan, nu kregen we van Ideal de melding dat de betaling is gedaan en ook een mailtje gekregen, maar van bijenkorf dat de bestelling niet goed is verwerkt, weet iemand of ik nu nog iets zou moeten doen, of..

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 20:54

Pff ik moet ook dringend in shape komen voor de zomer! Alleen die fitnessabbo's zijn zo duur :')
Dat blijft echt mijn nummer 1 smoesje! "Jaa ik weet dat mijn babyvetjes weg moeten, maar dat abbo is zo duuuuuuuuuur"

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 20:58

fit for free 20 euro onbeperkt per maand :) vind ik niet duur haha

CharlievdH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 21:02

Ik doe het thuis, twee video's van tien minuten van UrbanOg, de beach workout en total body, soms nog een bs workout of buns and thighs erbij, het is niet zo intensief, maar toch helpt het denk ik wel wat hoor.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 21:11

Claudia.. ik werk al 2 baantjes in het weekend. Verdien maar zo'n 200 euro per maand waarvan het merendeel aal verzekering van auto, benzine gaat, eten op school en telefoonabbo... Veel ruimte om zomaar even een 20 euro extra erop te gooien heb ik niet op dit moment :D

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 21:24

snap ik volkomen hoor ik kan het ook niet missen maar 20 euro per maand onbeperkt is niet duur:) ik ga vaak skeeleren om conditie op te bouwen:p

CharlievdH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 21:32

Maar, mexx, ik had eens een foto gezien die je gepost had, van je outfit, en zo'n figuur kan ika leen maar van dromen hoor!

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 22:00

Natsuki schreef:
Toch ga ik hoe dan ook rondlopen alsof ik een supermodel ben deze zomer, want met bloesjes maat 36, soms 38 en broeken maat 38-40 vind ik dat het best kan.

Even een vraagje, net twee bh's besteld bij bijenkorf, maar hij bleef echt enorm lang laden, hij ging niks verder, dus had mama back gedaan, nu kregen we van Ideal de melding dat de betaling is gedaan en ook een mailtje gekregen, maar van bijenkorf dat de bestelling niet goed is verwerkt, weet iemand of ik nu nog iets zou moeten doen, of..

Even afwachten, dit heb ik eens bij Mango gehad. Binnen 30 minuten was mijn geld weer terug gestort op de rekening :)

CharlievdH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 22:07

Hmm, geld is niet teruggestort ofzo, maar er staat wel 'betaald' bij de orderhistotie ( wist niet dat ie er was haha) dus maar even t erop wagen denk ik

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 22:13

Stuur een mailtje? (:

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 23:12

Mexx: Je kunt ook de auto vaker laten staan & gaan fietsen! Bespaar je én op benzine én heb je de sportschool niet meer nodig :Y)

Ik heb een hekel aan sporten, op paardrijden na dan. Met lekker weer ga ik skaten (+/- 15 km), maar daar houdt het ook echt op. Kwestie van niet te ongezond eten en slim shoppen (gelukkig).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 23:14

Ik sport ook niet meer. Heb jarenlang heel erg veel gehockeyd, dus mijn lichaam is nu best wel out of shape. Ik ben niet dik, heb ook geen aanleg om dik te worden, maar waar eerst bespiering zat, zit nu soms best wel een klein vetje.. :') Ik probeer nu wat gezonder te eten en dan vind ik het ook wel best hoor.

CharlievdH

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 07:37

Sporten vind ik wel fijn, mits het dan gewoon filmpjes volgen is. Joggen zie je mij niet dan, want dat moet al op een compleet lege maag, anders strompel ik halverwege terug naar huis vanwege de buikpijn. Dan ga ik toch liever snelwandelen of gewoon wandelen.
En balsporten of iets waar je ergens tegen aan moet slaan, behalve ping pong, doe ik al helemaal niet. Ik heb een lui oog en vanaf een bepaalde hoek zie ik het balletje niet goed aankomen. Daarom heb ik ook zo'n hekel aan gym. :')

Deze jurk vind ik zoo leuk!
http://www.hm.com/nl/product/26112?article=26112-A
Maar het bustiermodel en de kleur gaat wss niet leuk zijn bij mij.
http://www.hm.com/nl/product/26106?article=26106-A
Deze ook, met die hartjes, maar de kleur is weer niet goed :(
Ik ga ze wel eens aanpassen als ik ze tegenkom in de winkel, you never know.
En deze vind ik ook heel leuk:
http://www.hm.com/nl/product/26111?article=26111-B

Birgit__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 15:45

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 15:50

Birgit__ schreef:
Dames ik heb jullie hulp nodig. Hoe zouden jullie dit rokje combineren? Wat voor shirtje doe je hier op? En kunnen platte schoenen of gympen hier onder?
http://www.modemusthaves.com/kleding/ro ... -5548.html

Omdat het rokje erg druk is zou ik de bovenkant basic houden. Een topje/tshirt in het zwart/wit/donkerblauw/roze (of een andere kleur die terug komt in het rokje) erop, shirt wel in het rokje gedragen. En een nette zwarte blazer erover? :)

Platte schoenen kan wel, mits het model slank is en ik zou voor zwart gaan. Anders word het zo lomp denk ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 16:31

Ligt eraan wat je stijl is, maar ik zou dit persoonlijk combineren met een wijd zittende blouse of een wijd zittend shirt, en dan met een lekker baggy vest er overheen. Ik zou er zelfs laarsjes onder dragen, hakken zijn echt niet nodig hoor :)

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 17:30

Doubtless: school is al 50 minuten rijden.. wordt geen optie met de fiets.
Werk doe ik in de zomer vaker met de fiets maar da's maar 10 minuten dus daar raak je niet fit van :') En op mijn ander werk werk ik vaak tot 2 of 3 uur s'nachts. Zie het niet zitten om dan een 40 minuten door het bos naar huis te fietsen. Jep smoesjes hoor!
Natsuki: nee inderdaad mijn figuurtje zit goed, maar ik wil graag een strakke buik want die heb ik niet

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 18:15

_mexx_lady_ schreef:
Doubtless: school is al 50 minuten rijden.. wordt geen optie met de fiets.
Werk doe ik in de zomer vaker met de fiets maar da's maar 10 minuten dus daar raak je niet fit van :') En op mijn ander werk werk ik vaak tot 2 of 3 uur s'nachts. Zie het niet zitten om dan een 40 minuten door het bos naar huis te fietsen. Jep smoesjes hoor!
Natsuki: nee inderdaad mijn figuurtje zit goed, maar ik wil graag een strakke buik want die heb ik niet

Ik weet niet of je het al doet, maar echt; Blogilates :j
Heerlijke abb workouts heeft ze en gegarandeerd effect (pijn) :')
En met wat cardio erbij(half uurtje hardlopen met paard/hond?) bouw je vast een strakkere buik op.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 19:13

Haha i'm gonna try! Ik moet en zal voor het einde van augustus een bikinifoto hebben waar ik trots op kan zijn :D
Pff ik wil shoppen... weet iemand trouwens wanneer primark nieuwe collecties krijgt?

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 20:09

Haha wat zijn we allemaal vrouw-typisch bezig, het wordt weer zomer en wij gaan denken dat we vetjes hebben :=

Mijn grootste probleem is nog steeds: ik heb zulke enorme armen! Te gespierd + een klein laagje vet; het lijken wel mannenarmen. Daarom draag ik vrijwel nooit iets mouwloos, maar dat is in de zomer zo lastig. Bah. Maargoed, er zijn ergere dingen! Na jaren een ontzettend onrealistisch gevoel van walging tegenover mezelf te hebben heb ik er vrede mee om (in mijn ogen dan) 'dik en lelijk' te zijn, en focus me op andere dingen :)

@ Birgit, wat Emma zegt inderdaad, zo kun je het heel leuk combineren. Als het echt warm wordt lekker met blote benen en vans/ lage allstars eronder. Dun oversized shirtje in het rokje stoppen, lange ketting erbij in ook een beetje 'hippie' look, à la leren touwtje met een mooie hanger eraan, goede zonnebril en klaar is kees. Voor als het 's avonds kouder wordt: oversized lang vest of een leren jasje :)

Lynaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 20:13

Ik vind mezelf altijd mega, ik lijk altijd groot, dik en lomp vind ik zelf. Maar als ik dan soms op het strand of in het zwembad loop na eindelijk te zijn overgehaald kom ik er vaak achter dat het nog wel enigszins meevalt en ik me niet zo moet aanstellen. Tot het moment weer daar is :+