Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Natsuki schreef:Toch ga ik hoe dan ook rondlopen alsof ik een supermodel ben deze zomer, want met bloesjes maat 36, soms 38 en broeken maat 38-40 vind ik dat het best kan.
Even een vraagje, net twee bh's besteld bij bijenkorf, maar hij bleef echt enorm lang laden, hij ging niks verder, dus had mama back gedaan, nu kregen we van Ideal de melding dat de betaling is gedaan en ook een mailtje gekregen, maar van bijenkorf dat de bestelling niet goed is verwerkt, weet iemand of ik nu nog iets zou moeten doen, of..
Birgit__ schreef:Dames ik heb jullie hulp nodig. Hoe zouden jullie dit rokje combineren? Wat voor shirtje doe je hier op? En kunnen platte schoenen of gympen hier onder?
http://www.modemusthaves.com/kleding/ro ... -5548.html
_mexx_lady_ schreef:Doubtless: school is al 50 minuten rijden.. wordt geen optie met de fiets.
Werk doe ik in de zomer vaker met de fiets maar da's maar 10 minuten dus daar raak je niet fit vanEn op mijn ander werk werk ik vaak tot 2 of 3 uur s'nachts. Zie het niet zitten om dan een 40 minuten door het bos naar huis te fietsen. Jep smoesjes hoor!
Natsuki: nee inderdaad mijn figuurtje zit goed, maar ik wil graag een strakke buik want die heb ik niet