Fotomeets had ik al bekeken, allemaal niet echt handig qua data/locatie (erg ver weg). Succes met alle meets!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Courses schreef:Alleen 'vind ik niet mooi' kan ik gewoon weinig mee, als je aangeeft wat je niet mooi vind (pose, licht, compositie) o.i.d dan kan ik er wellicht iets mee of het verantwoorden waarom het mijn keuze is geweestIk snap dat er hier geen fotografen zitten! No problemo, echter is het voor mijn tijd en moeite wat er in mijn werk zit 'vind ik niet mooi' .. daar kan ik niks mee
Astor schreef:Er wordt weer een geweldige meeting georganiseerd!!
Jiska steekt veel tijd in deze meeting vooraf en ook tijdens de meeting regelt zij alles.
Wie heeft er zin in een gezellige maar vooral goed geregelde meeting met ontzettend tof thema.
Make up en styling is geregeld!
[FM] Fotomeeting 2in1 high fasion/gala en....
Zondag 19 april 2015. Locatie: Kootwijk
Annetje schreef:Maar Courses, begrijp me niet verkeerd maar als je niet op 'aaahs' of juist 'bahs' zit te wachten, waarom plaats je dan toch steeds je foto's in dit topic? Ik vind het leuk dat je ze laat zien. Ik heb alleen nog niet gezien dat je in dit topic ook inhoudelijk commentaar krijgt en het klinkt nu alsof je dat een beetje onbevredigend vindt. Of begrijp ik je nu verkeerd?
martjuh Ik heb de fotografen eerst gegoogled en ik heb iemand meegenomen. Mocht het dan toch nog een engerd zijn dan ben je er niet alleen.
Courses schreef:[ Afbeelding ]
Fotomeets had ik al bekeken, allemaal niet echt handig qua data/locatie (erg ver weg). Succes met alle meets!