Bloglovin is zeker handig! Ik heb nu ook de app op mijn telefoon, heel handig voor het bijlezen. Anc gave combinatie op je blog! Ik ga vandaag ook weer nieuw kleurtje lakken, ben er nog niet uit (as usual )
Hey leuk nieuwe bloggers, welkom! Ik ga straks jullie blogs eens op mijn gemak lezen
Jespri
Geplaatst: 21-11-13 16:41
Anc, die combinatie is ook leuk!
Charles, Ik vind jou idee echt zo leuk! Ik zou het wel leuk vinden om een dag uit het leven te zien van de politie, brandweer of/en ambulance. Lijkt me heel interessant.
Bedankt Chans! Ik kan jou blog niet vinden op bloglovin, klopt dat?
Ik ben druk op zoek naar een beter template voor mijn blog. En dan ga ik mijn stukjes vertalen en weer lekker bloggen. Wil toch meer gaan doen dan alleen nagellak, gewoon bloggen over dingen die ik leuk vind
Wordt alleen helemaal anders, én nederlands ik twijfel ook nog of ik de naam ga houden.. kan ook zijn dat ik hem gewoon onderdeel van mijn eigen site ga maken, of iets van Creansblogt.nl doen oid.
Jespri dankjewel! Ik heb daar ook aan gedacht maar dat lijkt me erg lastig te realiseren ivm. privacy en toestemming. Ik ken wel wat mensen bij de politie, kan het eens informeren!
Ik zou idd ook polish er dan uithalen jans . Welke kant wil je dan op? Wel nog steeds beautyblog achtig, of meer lifestyle? Of persoonlijke verhaaltjes?
Liiza, ik heb ooit een filmpje erop gezet, gewoon met iPhone gefilmd, naar mn mail verstuurd en geupload via blogger.
He, hier nog een fanatiek (beauty)blogger. Ik probeer twee blogposts per dag online te krijgen. Veel beauty, maar vooral nagellak en nail-art en natuurlijk heel veel andere dingen. http://www.ohmybeauty.nl