Verslaafde eBay bokkers shoppen verder in deel 11

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 15:23

Air schreef:
Wat ik nou toch had.....
Mijn Hello Kitty Ebay wekker ging vannacht rond 3 uur opeens de melodie afspelen van Nederland oh nederland. Damn :')
En toen stond ie dus ook weer op 12:00 en 1/1 etc... heeel vaag! :')
Ik hoop niet dat het vaker voor gaat komen _O-

Neeeeeederland, oh Neeeeeederland .. En dat ding komt van eBay? :P

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 15:29

_Micha_ schreef:
Maar de verkopers waar ik nog iets van verwacht verkopen die items niet _O- :')

Hmmmm... >;) dat is raaaaaarr.... voor welke telefoon heb je die hoesjes binnen gekregen?
misschien was het van die verkoper een veiling die is afgelopen en dat ie dan van Ebay af is?

Courses

Re: Verslaafde eBay bokkers shoppen verder in deel 11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 15:29

Nog weer 3 hoesjes binnen :')

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 15:32

haha gaat best snel Courses! :P
Ik verwacht ook nog weer een stuk of 10 hoesjes voor de Iphone 5 en 8 kabeltjes voor de Iphone 5 :D
en nog wat andere accessoires :D

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 17:17

Huh, dat is vreemd Icha :') !

Hahaha omg, nederland-wekkertje. Zou voor mij een goede zijn om een MEGA ochtendhumeur te kweken :=

Ik was net even aan het googlen op Real Technique kwasten, omdat die zo megamegafijn zijn en kwam tot de ontdekking dat er dupes van zijn, van eea chinees merk. Reviews even gelezen en iedereen die ze heeft is echt onwijs positief. Net dus nog maar een kwast besteld. 3 dollar en geen verzendkosten :=
Heb dezelfde genomen als die ik al heb van RT, dan kan ik mooi vergelijken :D. De 2e vanaf links gezien.
Afbeelding

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 17:19

Ik heb net ergens in huis een pakbon gevonden (fijn zo'n vriendin die je pakketjes openmaakt :)) ) en volgens mij zijn ze afkomstig van Mini in the box, dus helemaal niet van eBay. Heb daar echt nog noooit wat besteld. En ik weet eigenlijk ook niet zo goed wat ik moet doen nu :=

Waar gebruik je die kwast van voor Yv_ ? ik ben echt een drama met waar je welke kwast voor moet gebruiken maar het lijkt me heel handig als ik dat wel weet :')

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 17:22

Heb je een linkje yv? :D
Haha die wekker

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 17:22

Welke seller Yv_ :D?

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 17:23

Weet je om wat voor waarde het gaat? Als het om een paar euro's gaat, zou ik het er lekker bij laten zitten. Zonde van je moeite dan en in dit geval een (stom) foutje van de verkoper. De koper meldt zich uiteindelijk toch wel bij de verkoper, dus dat zal wel goedkomen.

Ik gebruik m voor foundation en bb cream, gaat echt geweldig!
Wilde er nog eentje om voor poeders te gebruiken, heb nu eentje van de hema maar die geeft bij lange na niet het mooie effect van de RT. Maar op de een of andere manier wil ik kwasten gebruikt voor vloeibaar spul niet ook gebruiken voor poederspul, ondanks dat ik ze gewoon schoonmaak. Stomme kronkel :+.
Verder om bij mn ogen te kliederen heb ik kwasten van Zoeva, ook écht amazing <3.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 17:24

Oh, hier het linkje :)
Er is trouwens nog een seller op ebay die hetzelfde verkoopt, foto's van haar zien er wat mooier uit, maar de kwasten zijn per stuk ongeveer 50 cent duurder én verzendkosten van 0,99 per item.
Na wat googlen bleek dat ze precies hetzelfde verkopen, dus ik heb gewoon de goedkopere gedaan, van de link hierboven. Als je op "stipple brush" zoekt, kom je die andere ook wel tegen.

http://www.ebay.com/itm/190844065850?va ... 1497.l2649

ENOMIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 18:10

Waarom vind je dit een fijne foundation borstel Yv?
Geen kritiek hoor maar ben wel benieuwd want heb tot nu toe alleen platte, gladde kwasten gebruikt en deze ziet er zo 'poefy' uit. Ben benieuwd naar de voordelen die jij eraan vind zitten! :)

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 18:15

Hier ook alle kwasten besteld! Behalve de stippling..

Wel bij een andere seller en goedkoper volgens mij

ch_ntii123

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 19:34

Kayleigh__ schreef:
xManon_ schreef:
Heb het zonder haarlak gedaan en geeft idd af als ik eroverheen ga, maar moet daar dus niet over piepen en haarlak kopen. :P Dank voor de tips.

Het geeft nog steeds wel wat af met haarlak, maar wel minder. Meer als je er echt tegen wrijft, niet zo als het los hangt tegen je kleding. :)

Poeh, ik heb rood in mijn haar aangebracht, hele baan omdat ik dacht dat t niet zo zou afgeven.
Mijn gebreide (lees beige kleurige) vest was mooi rood..
Ook was mijn nek knal rood de dag erna (of toen kwam ik er pas achter).
Ik heb het twee maal gewassen (ik had het namelijk ook met haarlak gedaan, maar het zit er nog steeds in -O- heel lichtjes....
Ik ben bang dat ik t ook niet meer doe bij los haar. Vast haar zou nog wel mogelijk kunnen zijn, dat wrijft nergens tegenaan...

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 19:54

Enomis: Ik heb ook platte foundationkwasten, maar op de een of andere manier brengen die altijd wat streperig op, waardoor ik het na moet poetsen met mijn vingers. Gemakzuchtig als ik dan ben, laat ik dus die hele kwast voor wat het is, omdat als ik meteen met mn vingers begin, ik dan die kwas ook niet hoef schoon te maken achteraf :=. Daarbij vind ik de blending met de huid met een platte foundationkwast niet mooi, het lijkt er meer op te liggen dan in de huid te blenden.
Die RT is zacht, fluufy en hij blend foundation/BB Cream in de huid als boter! Geen rare strepen, geen vlekken, geen verschil in dekking.. Hij is echt perfect.
Ik heb trouwens de **even googlen** Expert Face Brush (vergelijkbaar met de 1050 van ebay), zie bijvoobeeld http://www.pinkypolish.nl/2012/08/21/re ... ace-brush/ voor een goede review en het verschil met andere kwasten. Ik vond het op het begin ook een beetje vreemd: want waarom zo'n fluffy kwast terwijl al die foundationkwasten plat zijn? Nou, daarvoor moet je 'm dus echt geprobeerd hebben.. Sindsdien heb ik mijn platte foundationkwast niet meer gebruikt.
Ik ben vanavond toch alleen, zal eens een swatch maken met dikke en dunne foundation op mn armen met de verschillende kwasten en even naar je PBen. Als je wilt natuurlijk.

Heeft iemand toevallig een foto met die krijtjes in het haar? Lijkt me niks voor mij, maar ben ontzettend benieuwd! Wel heel erg balen dat het zo afgeeft :(..

Nóg goedkoper Liins :oo ? Heb je toevallig een linkje? Heb al besteld, maar ben gewoon benieuwd :D

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 20:29

Courses schreef:
Air schreef:
Wat ik nou toch had.....
Mijn Hello Kitty Ebay wekker ging vannacht rond 3 uur opeens de melodie afspelen van Nederland oh nederland. Damn :')
En toen stond ie dus ook weer op 12:00 en 1/1 etc... heeel vaag! :')
Ik hoop niet dat het vaker voor gaat komen _O-

Neeeeeederland, oh Neeeeeederland .. En dat ding komt van eBay? :P

Jup! Toen ik hem binnenkreeg en het lipje tussen de batterijen ging ie dat ook afspelen, chinezenhumor? :')

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 20:34

... Kan best ja :P

ENOMIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 20:55

Yv_ schreef:
Enomis: Ik heb ook platte foundationkwasten, maar op de een of andere manier brengen die altijd wat streperig op, waardoor ik het na moet poetsen met mijn vingers. Gemakzuchtig als ik dan ben, laat ik dus die hele kwast voor wat het is, omdat als ik meteen met mn vingers begin, ik dan die kwas ook niet hoef schoon te maken achteraf :=. Daarbij vind ik de blending met de huid met een platte foundationkwast niet mooi, het lijkt er meer op te liggen dan in de huid te blenden.
Die RT is zacht, fluufy en hij blend foundation/BB Cream in de huid als boter! Geen rare strepen, geen vlekken, geen verschil in dekking.. Hij is echt perfect.
Ik heb trouwens de **even googlen** Expert Face Brush (vergelijkbaar met de 1050 van ebay), zie bijvoobeeld http://www.pinkypolish.nl/2012/08/21/re ... ace-brush/ voor een goede review en het verschil met andere kwasten. Ik vond het op het begin ook een beetje vreemd: want waarom zo'n fluffy kwast terwijl al die foundationkwasten plat zijn? Nou, daarvoor moet je 'm dus echt geprobeerd hebben.. Sindsdien heb ik mijn platte foundationkwast niet meer gebruikt.
Ik ben vanavond toch alleen, zal eens een swatch maken met dikke en dunne foundation op mn armen met de verschillende kwasten en even naar je PBen. Als je wilt natuurlijk.

Heeft iemand toevallig een foto met die krijtjes in het haar? Lijkt me niks voor mij, maar ben ontzettend benieuwd! Wel heel erg balen dat het zo afgeeft :(..

Nóg goedkoper Liins :oo ? Heb je toevallig een linkje? Heb al besteld, maar ben gewoon benieuwd :D

Oh ja heel graag!
Wordt de kwast niet heel plakkerig en plat dan? Ik zal het vanavond hopelijk zien! :)

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 21:14

Ik wil ook wel graag een PB-tje Yv_, heb zelf ook ooit een kwasten set besteld maar die was echt drama om foundation op e brengen. (was tevens ook de eerste keer dat ik dat met kwast probeerde) en heb het daarna nooit mee geprobeerd omdat ik dacht dat het aan mij lag. Nu blijkt dat je er ook niet fatsoenlijk blusher mee kan aanbrengen dus de kwast is waarschijnlijk gewoon ruk :Y)

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 21:32

Suusie22 schreef:

*Kom uit de meeleesstand :')

Wat een onwijs gaaf ding zeg!
Heb hem ook besteld en ben echt benieuwd :):)

Die krijtjes lijken me echt niet fijn (Mbt afgeven op kleding of dat juist in je haar blijft zitten) :')
Wel heb ik vorige week wat van die feather extentions besteld en die zijn zaterdag binnen gekomen
Wacht nu alleen nog op soort van zilverdraad wat je in je haar kan knopen op 1 of andere manier
maar hoe of wat het echt werkt... geen idee :')

Ik heb vanmiddag trouwens voor eerst geld over geboekt van mijn ING naar mijn paypal rekening en dat sprak voor zich :j
Wordt zelfs nog uitgelegd op de paypal site hoe het werkt
Dus ik kan nu ook bestellen zonde de creditcard van mijn vriend :D

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 21:56

Gaat dat linkje vragen over die kwasten? Dan zou ik dat linkje ook heel graag willen! Kwasten zien er echt zo fijn uit!

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 22:00

Maar Wendy, je kan toch ook gewoon je rekening koppelen ipv geld overmaken? Dat doe ik :j is ook gemakkelijk!

Die krijtjes lijken mij niks.. Ik zag vandaag een klasgenootje met zo'n feather extention, maar haar kapper had hem gezet

Vandaag wat bestellingen gedaan, totaal iets meer dan €30 kwijt voor:
http://www.ebay.com/itm/190714747476?va ... 1439.l2649
http://www.ebay.com/itm/261215913793?ss ... 1439.l2649
http://www.ebay.com/itm/290848615439?va ... 1439.l2649
http://www.ebay.com/itm/281009266590?va ... 1439.l2649
en
http://www.ebay.com/itm/360535468136?va ... 1439.l2649

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 22:16

Oh, dat eerste vestje/overgooiertje is lief zeg, heel leuk <3 !
Blazertje heb ik ook besteld in donderblauw, hoop dat-ie deze week binnenkomt, ben zo benieuwd naar de kwaliteit!

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 22:19

Ik ook, ik zag hem inderdaad hier in het topic voorbij komen. Heb dat blazertje in het bruin besteld, heb bijna niks bruins dus is weer eens wat anders, als hij goed bevalt bestel ik hem miss nog wel in een andere kleur.

Geven jullie wel eens feedback op verkopers?

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 22:24

Hahah grappig is dat, ik kom juist weer om in de bruintinten en wilde eens wat anders :D.
Vriendin van mij heeft bijvoorbeeld weer superveel zwart, daar heb ik weer neit zo heel veel van.

Altijd :j

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 22:26

Ow kan dat ook?
Ik heb nu gewoon 50 euro gestort op mijn paypal, maar koppelen kan dus ook???