Enomis: Ik heb ook platte foundationkwasten, maar op de een of andere manier brengen die altijd wat streperig op, waardoor ik het na moet poetsen met mijn vingers. Gemakzuchtig als ik dan ben, laat ik dus die hele kwast voor wat het is, omdat als ik meteen met mn vingers begin, ik dan die kwas ook niet hoef schoon te maken achteraf

. Daarbij vind ik de blending met de huid met een platte foundationkwast niet mooi, het lijkt er meer op te liggen dan in de huid te blenden.
Die RT is zacht, fluufy en hij blend foundation/BB Cream in de huid als boter! Geen rare strepen, geen vlekken, geen verschil in dekking.. Hij is echt perfect.
Ik heb trouwens de **even googlen** Expert Face Brush (vergelijkbaar met de 1050 van ebay), zie bijvoobeeld
http://www.pinkypolish.nl/2012/08/21/re ... ace-brush/ voor een goede review en het verschil met andere kwasten. Ik vond het op het begin ook een beetje vreemd: want waarom zo'n fluffy kwast terwijl al die foundationkwasten plat zijn? Nou, daarvoor moet je 'm dus echt geprobeerd hebben.. Sindsdien heb ik mijn platte foundationkwast niet meer gebruikt.
Ik ben vanavond toch alleen, zal eens een swatch maken met dikke en dunne foundation op mn armen met de verschillende kwasten en even naar je PBen. Als je wilt natuurlijk.
Heeft iemand toevallig een foto met die krijtjes in het haar? Lijkt me niks voor mij, maar ben ontzettend benieuwd! Wel heel erg balen dat het zo afgeeft

..
Nóg goedkoper Liins

? Heb je toevallig een linkje? Heb al besteld, maar ben gewoon benieuwd