Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wolkje schreef:Ik wilde vorige week een bit kopen via Marktplaats.
Dat kon wel, geen probleem. Ze stuurde meteen haar bankgegevens mee, dus dat kon snel geregeld worden.
Krijg ik de dag erna een mailtje dat ik het bit alleen kon kopen als ik beloofde om t niet te gebruiken.
Ze vond het geen leuk idee als ik daarmee zou gaan rijden.
Ik heb dat maar genegeerd, t geld overgemaakt en mijn adres gestuurd.
Vervolgens krijg ik mijn geld retour met de mededeling dat ze t bit liever zelf hield omdat ik niet had beloofd t bit niet te gebruiken.
Ze wilde mijn paard paardenleed besparen.
Varekaj schreef:Het is teak, maar onbehandeld. Dus redelijk ruw hout, mits opschuren en laagje lak erover kan je er nog iets moois van maken. Of gewoon opschuren, door m'n ex zitten er hier en daar op de meubels wat vlekken.
Eens kijken, wat heb ik tegen dan in de aanbieding: een tafel voor 4 (6 als je op de kop ook 2 man zet) in lichtbruin teak, maar ze is wel redelijk hoog. Zou het even moeten nameten, maar een standaardstoel is net tikje te laag (ofwel zijn mijn stoelen te laag).
Dan nog een tv-meubel, zelfde type hout en zelfde kleur. Heeft 2 schuifdeurtjes en 2 lades in het midden met bronskleurig handvatje/hengseltje. Moet ook nog nagemeten worden
Eventueel komt er nog een bijpassend salontafel bij en als ze niet past in het nieuwe huis, ook een soort bibkast. Onderaan 3x 2 deurtjes, dan 3x3 schuifjes en daarboven dan open rek. Inclusief bijhorend laddertje![]()
Maar die kast gaat echt alleen weg als ze écht niet past in het huis, want op die kast ben ik echt wel smoorverliefd.
Wolkje schreef:Ik wilde vorige week een bit kopen via Marktplaats.
Dat kon wel, geen probleem. Ze stuurde meteen haar bankgegevens mee, dus dat kon snel geregeld worden.
Krijg ik de dag erna een mailtje dat ik het bit alleen kon kopen als ik beloofde om t niet te gebruiken.
Ze vond het geen leuk idee als ik daarmee zou gaan rijden.
Ik heb dat maar genegeerd, t geld overgemaakt en mijn adres gestuurd.
Vervolgens krijg ik mijn geld retour met de mededeling dat ze t bit liever zelf hield omdat ik niet had beloofd t bit niet te gebruiken.
Ze wilde mijn paard paardenleed besparen.
Varekaj schreef:Als ik een gaatje vind maak ik dit weekend dan foto's met de maten erbij.
Dressoir is er niet, heb ik geen plek voor. Wat wél kan, is de bibkast in 2 delen, en met het onderste deel heb je dan... juist, een dressoir![]()
Op zich vind ik het zo ontzettend zonde om alles weg te doen, is nog maar paar jaar oud (eind 2008 of begin 2009) maar het past gewoon niet binnen de stijl die vriendlief wil in het nieuwe huis. Hij heeft dat gekocht voor we wat hadden, dus hij kiest ook de meubels en hij heeft liever wat strakker ipv landelijk.
Mocht de bibkast daar niet binnen passen dan geef ik je een seintje. Over een prijs valt er altijd te praten