Droog,staat wel wat wind. Eind v.d. week voorspellen ze veel sneeuw. Niet gaan juichen Agossie,eind v.d. week is nog zo ver weg.Eerst zien,dan geloven.
CrazyCat
Geplaatst: 04-02-13 10:44
Hier in Oostenrijk (Osttirol) tot nu toe de meeste sneeuw dit seizoen in 1 nacht. 30 cm gevallen in 1 nacht en het sneeuwt nog stevig door. En natuurlijk moet je dan je man naar zijn werk brengen.....pffff. Wel fijn voor de nieuwe lading Nederlandse skieers die er eerdaags weer aankomen.
Hier is het droog gelukkig! Wel weer een pittig windje
CrazyCat
Geplaatst: 04-02-13 10:55
Ja 30 cm in 1 nacht hoeft voor mij nu ook weer niet, dat is een tikje onpraktisch. Vooral als toeristen gaan stilstaan op een helling en ik eerst achteruit terug moet glijden om een nieuwe aanloop te nemen
Hier eindelijk weer eens zonnetje, maar vanmorgen nog stortregen. De sloten lopen weer heel leuk over in de wei en de bak staat blank
Hoop dat zonnetje en de wind de boel een beetje kunnen drogen, want als het inderdaad weer gaat vriezen, dan kan ik dus helemaal niets meer. Nu kunnen ze nog de schoolslag en borstcrawl oefenen, maar schaatsen gaan we toch maar niet doen.
Is er geen mogelijkheid om de sloten dieper te maken? Bij mij loopt al het water v.d. wei richting de sloot,heb zelf een riviertje gemaakt.Maar ook de sloot zelf houd ik bij,dat die niet dicht groeit met struiken [vooral bramen]. Hier blauw met wolken en soms de zon.