En je 3e link is ook zo 'dat kan ik niet missen in mijn keuken'' produkt (ahum)

Denk dat ik je 1e link ook eens ga bestellen,de buurman had 40 van die rolmaten maar is ze altijd kwijt,miss is hij wat zuiniger op die van je link.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rianne_ schreef:Hier iemand tips voor goedkope maar wel goede kwaliteit oordopjes voor m'n ipod?
Heb nieuwe gekocht van Sennheiser maar die storen echt ontzettend.. Dan weer heel zacht geluid, dan weer hard..
ladypaard schreef:@ Rianne_ , heb m ook, en heeft echt de kleur zoals aangegeven (heb dus earth yellow). Vind het een superfijn horloge
ladypaard schreef:Dat weet ik niet zo goed, heb zelf best brede polsen, en heb m op het derde gaatje zitten (van boven). Dus hij kan nog 2 gaatjes kleiner. Maar het is gewoon echt leer, dus de gaatjestang voor de paarden erbij en je hebt een paar gaatjes erbij
Hij wordt nu trouwens in gebruik wel wat donkerder door viezigheid en dergelijke. Maar heb m dan ook elke dag om. Het leer is duidelijk echt leer
Rianne_ schreef:Bonjoy schreef:Heb het EbayBokt vest ook nog in de kleur Cerise(=knalroze) besteldBen benieuwd wanneer ie komt!
Welke is dat?