Vandaag in Almere geweest, goed geslaagd! 3 tassen vol en een kleine 200 euries lichter. Maar ik ben nu wel helemaal gesloopt. Vond het best netjes, en het personeel was ook vriendelijk. Was hiervoor alleen nog maar in Rotterdam geweest, en ik vond het in Almere toch een stuk prettiger. Helaas is mijn laptop overleden dus kan ik geen foto's posten
En ik vond de schoenen afdeling dus echt 100x niks. Heel veel sandaaltjes, maar ik vond ze allemaal lelijk ;$
Ik ben gister in Zaandam geweest (het was druk ) heb twee jurkjes gekocht, schoenen, sokken en mijn wederhelft een chill-broek. ZE hadden best leuke dingen, maar door de drukte niet zo lang gebleven.
Volgende week woensdag ga ik weer eens naar de Primark in zaandam. ik ben opzoek naar een korte short in navy blue met witte details.. hebben ze ook bij h&m (gewoon zo'n jogging stofje) maar wie weet ook wel daar. misschien een mooi sporttopje/sport bh statement ketting bikini uitgaanstasje jeans (licht blauw en zwart) zo'n maxi rok--> voor kort, achter lang en zo'n chill broek , dun stofje leuk patroon oid... ben benieuwd
Gisteren dus in Almere geweest, schade was € 56,-! Ik had:
- Enkellaarsjes á € 22,- - Make up tasje á € 3,- - Sandalen á € 13,- - Gympen á € 7,- - Chill broek á € 8,- - T-shirt á € 3,-
En even verderop toen we naar de MAC liepen kwamen we nog een schoenen winkel met op alle schoenen 70% korting tegen! Ik werd GEK! Dus snel naar binnen en een paar super gave bruine leren laarzen gekocht á € 30,- ipv € 100,-! Ik kwam dus thuis met 4 paar schoenen.... Alsof ik die nog niet genoeg had!
Ik ben in London geweest, maar wat een gekke huis Overal lagen kleren en hangers op de grond en ik heb niets goed gepast, maar even snel over mijn eigen shirt heen. Ik heb mij ingehouden en 2 shirts gekocht waarvan ik zo snel mogelijk een foto ga plaatsen.
ik ben donderdag naar de primark in Almere geweest, ik vond het er best netjes en niet heel druk zal vanavond wel even een foto plaatsen van mijn aankoopjes
Vrijdag naar Zaandam geweest Ging vooral voor mijn broertje kijken voor shirts maar kon het niet laten om zelf ook wat dingen te kopen
Haarborstel had ik al maar is handig voor bij mijn vriend. Mok wilde ik al heel lang hebben Had verder ook nog twee oogpotloodjes, die zijn heel fijn! Armbandjes
Oja en wilde kijken voor een onesie maar ik vond ze echt heel lelijk. Zo'n ding is nou eenmaal lelijk maar die er hingen vond ik de stof van slechte kwaliteit en het ding zelf ook heel goedkoop ogen
Ik ben vanmorgen uiteidnelijk naar Rotterdam geweest.. Was zo klaar bij de kassa, maar men wat was het weer terug.. Dinsdag even terug omdat aantal dingen niet goed zijn qua maat voor vriendje
_PassoaJus
Geplaatst: 29-06-13 20:03
Marieke1495 schreef:
Ohja, die laarsjes heb ik ook aangehad, ik vond ze alleen niet zo lekker lopen
Vind ze vrij smal, en ik heb smalle voeten. Vind ze heerlijk zitten!
De rechter laarzen komen dus niet bij de Primark weg! Wel leuk dat jullie 't leuk vinden!