Mereltje schreef:Staat je goed! (En nee een glittertop zou je niet zo goed staan, sorry)
Dankje

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AnniekSolana schreef:Ik zou eigenlijk mijn jurkje die ik hier een paar pagina's terug gepost had aandoen, zou eigenlijk naar een groot feest gaan, maar helaas ben ik zaterdagavond van de trap afgedonderd en heb ik nu een zwaar gekneusde nek en bovenrug en een flinke hersenschudding, dus ik ga er allemaal niet veel van meemaken denk ik.. Helaaaas!
Wil wel foto's van jullie outfits zien! In ieder geval veel plezier allemaal vanavond!
En die tas met dat pistool!!!
Davinia_ schreef:Mooie tas, Plien!![]()
Ik ben nog aan het bedenken wat ik doe met m'n make up vanavond! Heb eerst een barbie feestje en ga in het roze, daarna snel omkleden in een grijs/zilver/goud achtig jurkje. Make up moet er dus wel bij passen
CCCCC schreef:Bij mannen prefereer ik de blouse toch altijd! Vooral tijdens t stappen of feestelijke gelegenheden. Witte riemen vind ik ook een no-go. Liefst een mooie spijkerbroek (zonder gaten of zo) en een mooie blouse. Of een simpel Vhals shirt. Al die poespas met sjaals en allerlei gekke prints hoeft van mij niet zo.
Maar goed gekozen hoor Pieter, zo kan je goed voor de dag komen!
LETS schreef:Haha Evony, dat soort feesten ken ik. Schijnt toch aantrekkelijk te zijn hoor, mannen in witte rijbroeken. Wist je dat nog niet?!
CCCCC schreef:Davinia_ schreef:Mooie tas, Plien!![]()
Ik ben nog aan het bedenken wat ik doe met m'n make up vanavond! Heb eerst een barbie feestje en ga in het roze, daarna snel omkleden in een grijs/zilver/goud achtig jurkje. Make up moet er dus wel bij passen
Heb je geen gouden/glitter oogschaduw of zo? En roze lippenstift natuurlijk!
Evony schreef:
Mereltje schreef:Evony schreef:
Noooh, door jou ben ik op de site van H&M gaan kijken
Maar die schoenen zijn wel mooi ja, lijken heel erg op die Zara afgelopen zomer had en die heel hip waren onder bloggers! Ze lijken me alleen niet lekker lopen.
Ik wil deze wel!: http://www.hm.com/nl/product/06246?article=06246-B
Pieter25 schreef:lisantjuuh schreef:Als je een blouse aantrekt zou ik het of met donkerbruine riem en schoenen doen of met witte riem en zwarte schoenen. Zodat niet alles zo donker is. Misschien heb je nog een blouse met inderdaad wat kleur?
Dit is het geworden (foto is wel wat donker), allemaal bedankt, anders had ik toch weer voor safe gegaan![]()
[ Afbeelding ]
Evony schreef:Vind trouwens deze schoenen wel vet van de H&M:
[img]http://lp.hm.com/hmprod?set=key%5Bsource%5D,value%5B/model/2012/P01%2006247%2007306%2099%209999%201.jpg%5D&set=key%5Brotate%5D,value%5B-0.05%5D&set=key%5Bwidth%5D,value%5B2336%5D&set=key%5Bheight%5D,value%5B2732%5D&set=key%5Bx%5D,value%5B962%5D&set=key%5By%5D,value%5B5%5D&set=key%5Btype%5D,value%5BDETAIL%5D&call=url%5Bfile:/product/large%5D[/img