[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 17:58

Mereltje schreef:
Staat je goed! (En nee een glittertop zou je niet zo goed staan, sorry :)) )

Dankje *D en nee... ben geen Gerard Joling fan :+ :')

Flying_Angel

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 18:06

@pieter: Vind het heel mooi staan! En iemand zei hier een witte riem! :+ Doe het niet! :')

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 18:16

Flying_Angel schreef:
@pieter: Vind het heel mooi staan! En iemand zei hier een witte riem! :+ Doe het niet! :')

Dankje.. begon ik zelf over haha :') Maar ga dus voor bruin *D

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-12 18:18

Bij mannen prefereer ik de blouse toch altijd! Vooral tijdens t stappen of feestelijke gelegenheden. Witte riemen vind ik ook een no-go. Liefst een mooie spijkerbroek (zonder gaten of zo) en een mooie blouse. Of een simpel Vhals shirt. Al die poespas met sjaals en allerlei gekke prints hoeft van mij niet zo.

Maar goed gekozen hoor Pieter, zo kan je goed voor de dag komen! :D

Mijn outfit is simpel
Zwart strak kanten tube rokje
Grijs zilverachtig wijdvallend shirt (met een soort metallic gloed)
Jasje van H&M met pailetten
Zwarte 60 den panty
Zwarte enkellaarsjes
Gouden ketting
En turquoise clutch

Afbeelding

Slechte foto, clutch is in t echt donkerder en shirt ook.. Haha. Misschien had een zwart shirt beter gestaan, maar vind dit ook wel kunnen :j

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-12 18:20

AnniekSolana schreef:
Ik zou eigenlijk mijn jurkje die ik hier een paar pagina's terug gepost had aandoen, zou eigenlijk naar een groot feest gaan, maar helaas ben ik zaterdagavond van de trap afgedonderd en heb ik nu een zwaar gekneusde nek en bovenrug en een flinke hersenschudding, dus ik ga er allemaal niet veel van meemaken denk ik.. Helaaaas!
Wil wel foto's van jullie outfits zien! In ieder geval veel plezier allemaal vanavond!
En die tas met dat pistool <3 !!!

Gatsie, beterschap!

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-12 18:22

Davinia_ schreef:
Mooie tas, Plien! :D
Ik ben nog aan het bedenken wat ik doe met m'n make up vanavond! Heb eerst een barbie feestje en ga in het roze, daarna snel omkleden in een grijs/zilver/goud achtig jurkje. Make up moet er dus wel bij passen :))

Heb je geen gouden/glitter oogschaduw of zo? En roze lippenstift natuurlijk!

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 18:34

CCCCC schreef:
Bij mannen prefereer ik de blouse toch altijd! Vooral tijdens t stappen of feestelijke gelegenheden. Witte riemen vind ik ook een no-go. Liefst een mooie spijkerbroek (zonder gaten of zo) en een mooie blouse. Of een simpel Vhals shirt. Al die poespas met sjaals en allerlei gekke prints hoeft van mij niet zo.

Maar goed gekozen hoor Pieter, zo kan je goed voor de dag komen! :D

Kan ik niet meer dan mee eens zijn!!
Al ben ik de laatste tijd alleen op feesten waar de witterijbroek de boventoon voert haha.

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 18:37

Vind bij mannen een leuk overhemd en een mooie spijkerbroek ook altijd goed. Shirt kan ook heel leuk staan, maar is wel meer casual. En witte riemen zouden verboden moeten worden.. Brrrr ;)

Corien; jij zegt altijd dat je outfit simpel is, maar ik vind dit weer heel leuk en feestelijk. Veel spectaculairder zie ik er eerlijk gezegd nooit uit haha.

Haha Evony, dat soort feesten ken ik. Schijnt toch aantrekkelijk te zijn hoor, mannen in witte rijbroeken. Wist je dat nog niet?!

Zal straks even een foto maken van m'n jurkje, zit nu nog in rijbroek (geen witte :P)

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 18:41

LETS schreef:
Haha Evony, dat soort feesten ken ik. Schijnt toch aantrekkelijk te zijn hoor, mannen in witte rijbroeken. Wist je dat nog niet?!

Hou me tegen :Y) Haha nee daar verbaas ik me elke keer ook weer over, al mag ik er eigenlijk niks over zeggen bedenk ik mij net haha :+

Witte riemen? wie dat bedacht heeft. Ik hou echt van een goed zittende spijkerbroek met een overhemd <3

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 18:56

*gaat zijn witte riem, ritueel verbranden*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 19:20

Ik kan een witte riem ook echt niet mooi vinden.. :')

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 19:33

Pieter, kwam ik aan met mijn accessoires :') Had eventjes niet opgelet, haha. Je ziet er goed uit zo hoor!Mannen in blouses vind ik ook het leukste inderdaad! Vriendje moet ook maar eens meer blouses kopen!

Corien, jij ziet er ook weer leuk uit!
Ik zal vanavond ook foto's maken van zowel m'n Barbie outfit als m'n latere outfit :)

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 19:34

CCCCC schreef:
Davinia_ schreef:
Mooie tas, Plien! :D
Ik ben nog aan het bedenken wat ik doe met m'n make up vanavond! Heb eerst een barbie feestje en ga in het roze, daarna snel omkleden in een grijs/zilver/goud achtig jurkje. Make up moet er dus wel bij passen :))

Heb je geen gouden/glitter oogschaduw of zo? En roze lippenstift natuurlijk!

Ja, heb ik wel, maar staat me niet zo :+ Ga gewoon voor een mooie ooglook en daar kan ik heel simpel een smokey eye van maken :)

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 19:50

Dames, bedankt voor de tips en complimenten.. maak er allemaal een vette, stijlvolle avond van!!

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 19:59

Het zelfde!

Ik wou vanavond voor een feestelijk jurkje gaan, tot moeders met de geniale opmerking kwam dat ik wel 25 km moet fietsen in totaal en een jurkje dan opzich best koud is.
Dus tot zover het leuke jurkje dat nog steeds als nieuw in de kast hangt, en hallo spijkerbroek met kantentop.

AnniekSolana

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 19:59

Wauw CCCCC hele mooie outfit hoor! En vind dat grijze er ook erg mooi onder staan!
En Pieter ziet er goed uit zo en inderdaad berg die witte riem maar ergens heeel ver achterin je kledingkast op haha.

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 20:35

@CCCCC: Qua kleuren vind ik je outfit heel leuk hoor! Was zelf wel voor zwart gegaan, maar ik ben altijd wel van de veilige keuzes O:) Grijs staat er zeker goed onder! Alleen qua materialen vind ik je outfit wel behoorlijk druk. De print van je jasje is al druk genoeg, ik zou er dan alleen effen materialen bij doen en niet ook nog kant, metallic/glitter (top) en dat slangachtige printje van die clutch. Maar dat is een kwestie van smaak :)

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 20:40

Vind trouwens deze schoenen wel vet van de H&M:

Afbeelding

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 20:45

Evony schreef:

[ Afbeelding ]

Noooh, door jou ben ik op de site van H&M gaan kijken :\
Maar die schoenen zijn wel mooi ja, lijken heel erg op die Zara afgelopen zomer had en die heel hip waren onder bloggers! Ze lijken me alleen niet lekker lopen.

Ik wil deze wel!: http://www.hm.com/nl/product/06246?article=06246-B

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 20:46

Die zijn ook leuk!
Ja ze lijken wel op die van de Zara idd. Vind trouwens H&M steeds duurder worden, hakken etc waren eerder altijd 20 euro bij de H&M.

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 21:13

Mereltje schreef:
Evony schreef:

[ Afbeelding ]

Noooh, door jou ben ik op de site van H&M gaan kijken :\
Maar die schoenen zijn wel mooi ja, lijken heel erg op die Zara afgelopen zomer had en die heel hip waren onder bloggers! Ze lijken me alleen niet lekker lopen.

Ik wil deze wel!: http://www.hm.com/nl/product/06246?article=06246-B

Deze heb ik! Al paar weken! Sterker nog, zijn de enige zulke uh nouja hoge schoenen die ik met gemak een hele nacht kan dragen. Vanavond gaan ze dan ook aan :)!

Monnie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 21:19

corien heeft die volgensmij ook gepost paar paginas geleden
zag je trouwens ook op girlscene fashiontopic :)

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 21:21

Pieter25 schreef:
lisantjuuh schreef:
Als je een blouse aantrekt zou ik het of met donkerbruine riem en schoenen doen of met witte riem en zwarte schoenen. Zodat niet alles zo donker is. Misschien heb je nog een blouse met inderdaad wat kleur?

Dit is het geworden (foto is wel wat donker), allemaal bedankt, anders had ik toch weer voor safe gegaan :')

[ Afbeelding ]

Doen :D staat je echt goed!

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 21:28

Evony schreef:

[ Afbeelding ]

gaaf!!

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 21:36

Evony schreef:

[img]http://lp.hm.com/hmprod?set=key%5Bsource%5D,value%5B/model/2012/P01%2006247%2007306%2099%209999%201.jpg%5D&set=key%5Brotate%5D,value%5B-0.05%5D&set=key%5Bwidth%5D,value%5B2336%5D&set=key%5Bheight%5D,value%5B2732%5D&set=key%5Bx%5D,value%5B962%5D&set=key%5By%5D,value%5B5%5D&set=key%5Btype%5D,value%5BDETAIL%5D&call=url%5Bfile:/product/large%5D[/img

Heel gaaf <3
Ik heb ook een paar prachtige heelsandals in de kast staan... Maar nog te weinig gedragen terwijl ze echt om te kwijlen zijn!

Afbeelding