[CENTRAAL] Het kleding topic, deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

viefdepief

Re: [CENTRAAL] Het kleding topic, deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 18:52

Bij twijfel nooit doen :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 18:57

Wow dat grote shirt vind ik HEEEL erg leuk! hoe groot ben je + welke maat heb je besteld? Ik ga hem denk ook bestellen..

Nadineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 19:01

Jaa vind je m leuk? Haha!
Ik ben 1,68 ofzo? :P Maat S :)

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 19:02

Vind het shirt ook leuk, alleen zonde van je riem!

Mendel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 19:11

Wat een leuke foto's. Je neemt zo'n leuke houding aan :D.
Ik weet niet goed wat ik van het shirt vind maar ik zeg ook; bij twijfel niet doen. Ik heb een trui gekocht bij bonprix en heel erg getwijfeld. Niet terug gestuurd, nu baal ik want ik vind hem eigenlijk niet mooi. Kleur is niet goed.
Ik vind de jas zelf niet mooi maar dat komt ook omdat het (zoals ik wel vaker zeg volgens mij :') ) mijn stijl niet is. Hij lijkt wel warm?

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 19:12

Jas is ook niet mn ding, maar misschien wel leuk om in te rijden, voor bij mn Mint setje :))

Nadineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 19:31

Jas lijkt warm maar hij is best dun :+ Maar mn moeder zei dat ik m ook wel voor t voorjaar kan houden. :)

Idd ook leuk bij een setje haha! :P

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 19:48

Ik heb eigenlijk nooit een jas aan, alleen op t paard. Ga toch overal heen met de auto, dus geen jas nodig :+

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 20:04

Wat ik nou heb meegemaakt :+

Ik had een jurkje besteld via de Only, prima, kreeg een traceercode enz.
maandag stond er op de traceersite van ups: afgeleverd, ondertekend door *mijn achternaam*
maar het pakketje was hier helemaal niet aangekomen! Dus ik gisteravond de Only klantenservice gemailt.
Kreeg vannochtend meteen antwoord, ze hadden de ups gebeld, die zei idd dat t afgeleverd was en nu ging ze een opsporing naar mn pakje uitvoeren... zou binnen 8 dagen iets van moeten horen.
Ben benieuwd _O-

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-12 21:12

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 21:18

Lekker vest!

Matsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 22:09

Ik vind dat shirt op de foto's leuk maar ik zou toch een maatje kleiner doen.

Girassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 22:12

xSannee schreef:
Wat ik nou heb meegemaakt :+

Ik had een jurkje besteld via de Only, prima, kreeg een traceercode enz.
maandag stond er op de traceersite van ups: afgeleverd, ondertekend door *mijn achternaam*
maar het pakketje was hier helemaal niet aangekomen! Dus ik gisteravond de Only klantenservice gemailt.
Kreeg vannochtend meteen antwoord, ze hadden de ups gebeld, die zei idd dat t afgeleverd was en nu ging ze een opsporing naar mn pakje uitvoeren... zou binnen 8 dagen iets van moeten horen.
Ben benieuwd _O-

Wat raar, hoe kan er nou in het systeem staan dat je het pakketje aangenomen hebt en er voor getekend hebt als je niets ontvangen hebt? Nou ja, hopelijk vinden ze snel uit waar je pakketje is en ontvang je het alsnog.

Davinia_ schreef:
http://img713.imageshack.us/img713/4397 ... 1nov04.jpg
Ik vind het zo jammer dat zij altijd open schoentjes aan heeft. Klopt ook totaal niet, want met dit weer trekt men echt geen open schoenen aan hoor :=

Ik zou er nu inderdaad ook echt niet aan moeten denken om met open schoenen rond te lopen :brr:

Wat ik vandaag droeg:
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

Trui: Zara. Rokje: H&M. Panty: ? Sokken: H&M. Schoenen: Primark. Ketting: Zara. (Donkerpaarse singlet onder de trui: Zara.)

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-12 22:13

CCCCC schreef:
Lekker vest!

Ja, dat wel :j leuke outfit ook, maar had hem liever met laarsjes gezien.

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 22:15

Ja ik vond t ook heel vreemd Girassol! Nouja ik zal t wel zien x]
Maar ook omdat er ook echt "getekend door *naam*" stond...

Leuke outfit, gave ketting!

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 22:16

En misschien kunnen jullie mij wel helpen, ik ben op zoek naar mooie, simpele, zwarte hakken.
Een centimeter of 10... waar zouden jullie kijken?

Girassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 22:23

xSannee schreef:
Ja ik vond t ook heel vreemd Girassol! Nouja ik zal t wel zien x]
Maar ook omdat er ook echt "getekend door *naam*" stond...

Leuke outfit, gave ketting!

Dank je :)

WildChild

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 22:32

Wauw leuke outfit Girassol! Mooie ketting ook inderdaad.
Vind de groene gewatteerde jas van hierboven niet zo mooi, shirtje is wel stoer maar ik zou er ook een andere of geen riem bij dragen. Ik zit zelf weer eens in de lelijkste kleding ever want ik ben net gaan sporten, maar had vandaag mijn bruine shabbies met profielzool aan, donkerblauwe skinny, zwart shirt, nieuwe sjaal, taupe horloge van oozoo en mijn heerlijk warme winterjas van de Zara. :+:
Was echt een mooie dag vandaag he?

Girassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 22:42

WildChild schreef:
Wauw leuke outfit Girassol! Mooie ketting ook inderdaad.

Dank je!

@ Nadineex: Ik vind het shirt op zich wel leuk zo in je broek, maar ik zou 'm dan zelf zonder riem doen. Als je bang bent dat 'ie wat te jongensachtig is: je kan 'm natuurlijk op dezelfde manier dragen in een rokje of 'm wel in een broek dragen maar dan hakken erbij ofzo. Je kan natuurlijk ook je kledingkast uitmesten en kijken waarmee je dat shirt nog meer mee kan combineren. Als je echt heel erg twijfelt en je hebt het idee dat je eigenlijk niks hebt waar het leuk bij staat dan zou ik, als ik jou was, het shirt toch maar niet houden.

Pferdelove

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 22:45

Ik heb echt het idee dat mijn kledingsmaak totaal anders is dan dat van hier hihi, maar vind het wel heel leuk om te zien, misschien switch ik ook af en to emaar naar netjes!
Mijn outfitje vandaag: (ik moet wel alleen omschrijven, heb geen spiegel op mijn kamer..)
een blauwgeblokte blouse van uhm pimkie geloof ik gestoken in een taupe broek met zakken aan de zijkanten van de sting en blauwe korte allstars. Oh en met een bruin riempje!
Simpel en geen idee of het geweldig staat, maar ik heb in ieder geval wat aan haha

Girassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 22:47

Pferdelove schreef:
Ik heb echt het idee dat mijn kledingsmaak totaal anders is dan dat van hier hihi, maar vind het wel heel leuk om te zien, misschien switch ik ook af en to emaar naar netjes!
Mijn outfitje vandaag: (ik moet wel alleen omschrijven, heb geen spiegel op mijn kamer..)
een blauwgeblokte blouse van uhm pimkie geloof ik gestoken in een taupe broek met zakken aan de zijkanten van de sting en blauwe korte allstars. Oh en met een bruin riempje!
Simpel en geen idee of het geweldig staat, maar ik heb in ieder geval wat aan haha

Ik heb vaak ook gewoon wat simpels aan hoor, maar af en toe heb ik zin om er even wat meer werk van te maken :P En het is sowieso wel prettig om in ieder geval wat aan te hebben, ja :')

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-12 22:49

Hele leuke outfit inderdaad en gave ketting!

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 08:56

Ik vind het shirt van de vorige pagina heel leuk! Alleen dan inderdaad wel met een andere riem, of geen riem. Verder probeer ik ook altijd shirts die ik wat jongensachtig vind te combineren met een broek en hakken of met een hoge rok en dan eventueel nog hakken (voor stappen of een etentje ofzo) en als ik naar stage ga gewoon met lage schoenen.
De jas vind ik helemaal niks maar dat is ook niet mijn smaak.

Outfit hierboven is heel leuk! Ketting is ook heel gaaf alleen de schoenen vind ik niet zo leuk.

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 09:44

Girassol schreef:
Ik zou er nu inderdaad ook echt niet aan moeten denken om met open schoenen rond te lopen :brr:

Wat ik vandaag droeg:
[ Afbeelding ][ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Trui: Zara. Rokje: H&M. Panty: ? Sokken: H&M. Schoenen: Primark. Ketting: Zara. (Donkerpaarse singlet onder de trui: Zara.)

ik ben echt al weeeeeeeken op zoek naar die ketting. Stond in folder drie dwaze dagen maar was gen bijenkorf. Zara dus! Weet je toevallig of hij er nog nog steeds is?

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 13:35

Leuke outfit! en die ketting vind ik ook tof! Leuk dat die kleur weer terug komt in je sokjes!
En die schoenen vind ik ook leuk :D