Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xSannee schreef:Wat ik nou heb meegemaakt
Ik had een jurkje besteld via de Only, prima, kreeg een traceercode enz.
maandag stond er op de traceersite van ups: afgeleverd, ondertekend door *mijn achternaam*
maar het pakketje was hier helemaal niet aangekomen! Dus ik gisteravond de Only klantenservice gemailt.
Kreeg vannochtend meteen antwoord, ze hadden de ups gebeld, die zei idd dat t afgeleverd was en nu ging ze een opsporing naar mn pakje uitvoeren... zou binnen 8 dagen iets van moeten horen.
Ben benieuwd
Davinia_ schreef:http://img713.imageshack.us/img713/4397 ... 1nov04.jpg
Ik vind het zo jammer dat zij altijd open schoentjes aan heeft. Klopt ook totaal niet, want met dit weer trekt men echt geen open schoenen aan hoor
WildChild schreef:Wauw leuke outfit Girassol! Mooie ketting ook inderdaad.
Pferdelove schreef:Ik heb echt het idee dat mijn kledingsmaak totaal anders is dan dat van hier hihi, maar vind het wel heel leuk om te zien, misschien switch ik ook af en to emaar naar netjes!
Mijn outfitje vandaag: (ik moet wel alleen omschrijven, heb geen spiegel op mijn kamer..)
een blauwgeblokte blouse van uhm pimkie geloof ik gestoken in een taupe broek met zakken aan de zijkanten van de sting en blauwe korte allstars. Oh en met een bruin riempje!
Simpel en geen idee of het geweldig staat, maar ik heb in ieder geval wat aan haha
Girassol schreef:Ik zou er nu inderdaad ook echt niet aan moeten denken om met open schoenen rond te lopen
Wat ik vandaag droeg:
[ Afbeelding ][ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Trui: Zara. Rokje: H&M. Panty: ? Sokken: H&M. Schoenen: Primark. Ketting: Zara. (Donkerpaarse singlet onder de trui: Zara.)