gohya schreef:Het westen krijgt sowieso veel minder sneeuw dan het midden.Hier ook: Ik wil véél sneeuw!!!
gohya schreef:Ik verwacht toch echt deze maand sneeuw.Laten we het houden rond de 21ste?Op de 27e mag het van mij wel dan ben ik jarig en wat is er leuker dan sneeuw op je verjaardag Hier is het nu koud bewolkt en het waaaiit. Ben blij dat ik lekker binnenzit
Ook het Noorden zal sneeuw krijgen,maar ik verwacht het meeste toch in het Midden en het Oosten v/h/ land.
Birgit__ schreef:Hmm, Eindhoven is zuid-oost. Betekend dan dat hier sneeuw komt?Nee hier wordt het gewoon lekker zonnig
Oh Ik zie Maastricht en dergelijke meer als zuiden zeg maar. Achja en al zou hier sneeuw vallen. Dat overleven we wel, voorgaande jaren ook overleefd
Veulen84 schreef:Hier ook regen.De lange termijn voorspellingen zeggen trouwens nog geen vorst... Helaas Oke maar toch voel ik wat anders.
nee nee niet rond de 20e dan moet die van ons op voor zijn scooter rijbewijs!Zie hem al glibberen(vind ie wel cool het scheurijzer 0
Dat zijn wel heel veel verschillende datums. En ook veel verschillende weers omstandigheden.Dat gaat niet werken,helaas.Geen sneeuw,wel sneeuw,vorst én sneeuw,vorst en zon.
gohya schreef:Het westen krijgt sowieso veel minder sneeuw dan het midden.Kijk dat is, afhankelijk van de hoeveelheid, weer 'goed' nieuws. Ik wil geeeeeen sneeuw Wat een verschil in weer vanmorgen, hele dag mooi tot een uurtje of half vijf. Het regent aan 1 stuk door