Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ShannonJuul schreef:Zat deze oorbellen al een tijdje in de gaten te houden. Totaal niet mijn stijl, maar vind ze toch wel erg leuk. Een bod gedaan en gewonnen voor 1.25ben benieuwd hoe ze in het echt zijn.
http://www.ebay.com/itm/230818651147?ss ... 3894wt_968
deedee19 schreef:Zaterdag mijn icewatch besteld vandaag al binnen (ja van die rare verkoper die zo goed Engels kan hihi) Helemaal blij is dat ding kapotBandje zat los http://img.photobucket.com/albums/v700/ ... kleind.jpg. Heb meteen gemaild. Ik wacht met smart op antwoord (in haar beste engels uiteraard) Heb net een poging gedaan het bandje weer vast te maken. Geloof dat het me gelukt is. Nu even kijken of hij het wel houdt.
Misschien een rare vraag maar die buitenste rand kun je draaien is dat verder nog ergens voor of gewoon voor de sier? (geen icewatch kenner dat blijkt wel)
Citaat:die ring is origineel bedoelt om de 0 op de plek van de minutenwijzer te zetten op het begin dat duikers het water in gaan. Van te voren rekenen duikers uit via een tabel (of een goed duikhorloge kan dat tijdens de duik ook uitrekenen als ik me niet vergis) hoe lang duikers op een bepaalde diepte mogen blijven, voordat het slecht voor ze wordt. Stel dat je een duik maakt tot maximaal 17 meter diep, dan staat er op die tabel hoe lang je maximaal op die diepte mag blijven, en met een beetje veiligheid ingebouwd (omdat je natuurlijk eerst naar die diepte zelf moet) mag de duik niet langer dan die tijd duren. Daarvoor kunnen ze dus op dat horloge kijken hoe lang ze al onder water zitten.
Daarnaast zit er inderdaad een zuurstof meter aan de fles (wel via een slang net zoals je ademautomaat ook vanaf de fles met een slag richting je mond gaat, je kan natuurlijk niet direct uit die fles ademen, aangezien die op je rug zit). die meter hangt naast je en kan je gewoon pakken als je wilt kijken hoeveel zuurstof je nog hebt, maar geeft o.a. ook de diepte aan waar je op zit.
Blingh schreef:lifaya schreef:jeej, ik heb een goede oplossingIk krijg 10 dollar korting op een ander halster dat ik wil in de juiste maat en kleur, ik wil dit halster namelijk toch houden
dit is het halster dat ik ga kopen
[ Afbeelding ]
Vind je die gewoon op ebay? ik zoek ziets maar dan in het bruin
lovey_ou schreef:dit vond ik op internetCitaat:die ring is origineel bedoelt om de 0 op de plek van de minutenwijzer te zetten op het begin dat duikers het water in gaan. Van te voren rekenen duikers uit via een tabel (of een goed duikhorloge kan dat tijdens de duik ook uitrekenen als ik me niet vergis) hoe lang duikers op een bepaalde diepte mogen blijven, voordat het slecht voor ze wordt. Stel dat je een duik maakt tot maximaal 17 meter diep, dan staat er op die tabel hoe lang je maximaal op die diepte mag blijven, en met een beetje veiligheid ingebouwd (omdat je natuurlijk eerst naar die diepte zelf moet) mag de duik niet langer dan die tijd duren. Daarvoor kunnen ze dus op dat horloge kijken hoe lang ze al onder water zitten.
Daarnaast zit er inderdaad een zuurstof meter aan de fles (wel via een slang net zoals je ademautomaat ook vanaf de fles met een slag richting je mond gaat, je kan natuurlijk niet direct uit die fles ademen, aangezien die op je rug zit). die meter hangt naast je en kan je gewoon pakken als je wilt kijken hoeveel zuurstof je nog hebt, maar geeft o.a. ook de diepte aan waar je op zit.
volgens mij stond zoiets ook op wiki maar kan niet vindenMaar je hebt gelijk hoor de meeste horloges zijn niet eens meer waterdicht
TheHorseInn schreef:hoi jongens,
ik heb een probleem.
Ik heb oortjes binnengekregen maar nu doet 1 oordopje het heel slecht/niet.
Nu heb ik er een mailtje achteraan gestuurd en zegt ie dit:
"Sorry to bring troubles to you. item maybe defective on the shipping way.1)We refund you GBP0.45, is OK? We have low profit in eBay,and we ship the item to you we have paid the shipping fee, and also the eBay transaction fee. we lost a lot2) After the refund, could you please leave Postive Feedback, and ""Detailed Seller Ratings""over 3 stars per each criteria? Or do not leave any feedback, we cancel transaction?If you agree with us, we refund you within 2 workdays. Best regards,CHEN Chun"
Wat zouden jullie doen?
groetjes