Rare mensen op marktplaats deel 2 !!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

caroline_max

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 19:27

Idd, en paarden die via 144 gemeld worden worden echt niet zomaar ingeslapen als ze nog kunnen lopen, eten en drinken. Aangezien er om tuig gevraagd wordt zal dat wel zo zijn in dit geval.

Hier vrijwel alleen maar positieve ervaringen met MP. Zaterdag mijn hoefschoenen binnengekregen (had ik donderdag gekocht via MP, zijn vrijdag op de post gegaan). Mijn paard had ze heel dringend nodig (kan zonder de wei niet uit), en verkoper heeft ze daarom echt zsm verstuurd. Daarnaast heb ikde inrichting van mijn zadelkamer van MP, ook zeer vlot contact en alles netjes afgehandeld. # maanden terug heb ik een jurk gekocht voor een ponykamp met als thema jonkvrouwen. De verkoper heeft van alles opgemeten voor me, gekeken naar het materiaal en vervolgens de jurk zeer goed en netjes verstuurd.

Nu zoek ik nog rijlaarzen en outdoorlaarzen trouwens :D

kiki1976

Re: Rare mensen op marktplaats deel 2 !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 19:33

Welke maat zoek je?

caroline_max

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 19:43

39/40

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 21:01

Heb nog outdoorlaarzen in maat 39, maar vallen klein dus helaas te klein voor je!

caroline_max

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 21:35

Ja helaas :D

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 21:54

Nog eentje :D

Had geboden op een mexicaans hoofdstel, kreeg dezelfde dag een mail terug dat ze het bod aanvaardde en ze vroeg wanneer ik het wilde ophalen. Toen kreeg ik een mail terug dat het niet verzonden werd met de post en dergelijke en dat ik het móest afhalen als ik hem wilde.. Nou daar keek ik ook van op.. Als het nou een zadel of fototoestel oid was tot daar aan toe.. Maar dit was een tweedehands hoofdstel van (nog geen) €30 :+

paxine

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 07:42

@ caroline_max: Ik heb nog petri's staan in jouw maat. Stuur maar even een PB als je interesse hebt.

Ontopic:

Die bied verhalen komen me zooo bekend voor. Ga je akkoord met een bod en stuur je een mail. Hoor je vervolgens niks meer. Of je zet iets te koop met bieden vanaf € 50 krijg je een mailtje....Ja ik bied 15 euro......*zucht*
Gelukkig ook goeie ervaringen. Zowel met kopen als verkopen.

nikkie722

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 09:37

Debbie schreef:
Hoe heb je daar op gereageerd? Ben je nog steeds van plan om deze mensen te helpen?
Het is wel echt een vreemd verhaal..

ik heb maar niets terug geschreven, wou die mensen wel helpen met wat voer maar als ik het moet komen brengen of opsturen dan houd het voor mij op... idd raar verhaal

Tova

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 09:43

Heb bandage's verkocht naar frankrijk en verzend pas als ik het geld heb. Het gaat om 23,00 incl verzendkosten. Omdat het van een franse rekening naar een nederlandse gaat kan het een aantal dagen duren.
Had ik een mailtje gestuurd dat het een aantal dagen kan duren kreeg ik vanmorgen dit terug:

hallo,

jawoord vergeving was ik vergeten: het geld zou daar woensdag of donderdag moeten zijn

ik word diep bedroeft om u te pesten

Wat moet ik er van denken?

MarjaG

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 09:55

Volgens mij een vertaling via google o.i.d.

Serendip90

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 09:55

Ik moet nog steeds (roep ik al ruim 2 jaar) mijn zadel op marktplaats zetten... Oud zadeltje, doe er niets meer mee, netjes onderhouden, maar past niet op mijn paardje (was van mijn verzorgpaardje...) Maar ik heb geen idee wat ik er voor moet vragen... Gewoon gratis ophalen denk ik maar. Ben ik er vanaf!

Outdoorlaarzen heb ik ook nog staan, maat 39, doe er eigenlijk ook niets mee sinds ik mijn Ariat "regenlaarsjes" heb, die lopen namelijk fijner, heb ik fleece-sokken bij dus mjah... 39 valt wel redelijk ruim... Mocht je in de omgeving van Eindhoven of Zwijndrecht wonen, dan gil maar... Ze staan niet echt in de weg, maar ze mogen weg..

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 10:04

Een zadel op marktplaats zetten is alleen helaas niet gratis...

Serendip90

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 10:07

Batlow schreef:
Een zadel op marktplaats zetten is alleen helaas niet gratis...

Goed dat je dat zegt!

Dan wordt het dus bokt... Dat vind ik altijd zo'n nadeel van MP... Kijk, dat ze vanaf een bepaald bedrag wat gaan vragen... ok, niets mis mee... Maar dat zadeltje is gewoon oud, leuk als je een paard gaat inrijden, of weet ik veel wat... maar persoonlijk zou ik voor het zadel hooguit 25 euro geven. Maarja, komt dus nu maar gratis op bokt te staan dan.. Ga niet bijleggen om mijn kast leger te krijgen :p

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 10:11

Misschien iets voor mij? Ik heb een anderhalf jarige enter, dan kan ik wel een oud zadeltje gebruiken straks!

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 10:22

Het lijkt vandaag wel de dag van het ruilen, ik krijg nu al 2 reactie's op advertentie's of ik niet wil ruilen.

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 10:41

Mijn advertentie die op gereserveerd stond voor iemand (van de ipad), ik kreeg constant nog mailtjes. Dezelfde avond de ipad weer verkocht op de dag dat diegene niet kwam opdagen om hem op te halen.

Er stond bieden vanaf 180, en wat heb ik toch veel mailtjes gekregen met biedingen daaronder.... allemaal 150 euro, 140 zelfs 100 euro. Ik heb ze alleen heel duidelijk gemaakt dat er bieden staat vanaf 180 euro, niet bieden vanaf je zelf wilt via mail. Achterlijk zeg!

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 10:45

Dat heb ik dan weer niet, iedereen biedt braaf boven het bedrag wat ik heb vermeld, maar blijkbaar betekent bieden op MP standaard dat je toch geen interesse hebt?? Grrrrrrrrrrrr

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 10:48

Batlow schreef:
Mijn advertentie die op gereserveerd stond voor iemand (van de ipad), ik kreeg constant nog mailtjes. Dezelfde avond de ipad weer verkocht op de dag dat diegene niet kwam opdagen om hem op te halen.

Er stond bieden vanaf 180, en wat heb ik toch veel mailtjes gekregen met biedingen daaronder.... allemaal 150 euro, 140 zelfs 100 euro. Ik heb ze alleen heel duidelijk gemaakt dat er bieden staat vanaf 180 euro, niet bieden vanaf je zelf wilt via mail. Achterlijk zeg!

Ik had je nog een PB gestuurd omdat ik ook geinteresseerd was, maar lees nu dat hij al verkocht is. Fijn dat je ook even de moeite hebt genomen om mij terug te PB' en.

Maar OT: Ik had een deken op MP staan, bied iemand de vraagprijs. Gegevens uitgewisseld enz, zou ze gisteravond langskomen. Nooit op komen dagen.
Kreeg ik gisteravond om 23:30 dat haar kat doodgereden was en of ze om 24:00 nog even langs kon komen. :') Hoe krijgen mensen dat in hun hoofd om te vragen.

eline10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 10:49

Wat een stomme dingen allemaal... :(
Ik heb nog steeds geen reactie, na 1 week... -O-
Terwijl ik het echt heel graag wil hebben :j

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 10:54

Mayflower_ schreef:
Batlow schreef:

Ik had je nog een PB gestuurd omdat ik ook geinteresseerd was, maar lees nu dat hij al verkocht is. Fijn dat je ook even de moeite hebt genomen om mij terug te PB' en.

Maar OT: Ik had een deken op MP staan, bied iemand de vraagprijs. Gegevens uitgewisseld enz, zou ze gisteravond langskomen. Nooit op komen dagen.
Kreeg ik gisteravond om 23:30 dat haar kat doodgereden was en of ze om 24:00 nog even langs kon komen. :') Hoe krijgen mensen dat in hun hoofd om te vragen.

Klopt, heb het gelezen, vergeten te antwoorden omdat ik het dus al had gelezen. (Las het bericht op mijn tel)
Maar ik zag ook al dat je in Friesland woonde dus dat moet ik het opsturen, heb ik liever niet.

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 12:14

Mayflower_ schreef:
Batlow schreef:

Klopt, heb het gelezen, vergeten te antwoorden omdat ik het dus al had gelezen. (Las het bericht op mijn tel)
Maar ik zag ook al dat je in Friesland woonde dus dat moet ik het opsturen, heb ik liever niet.[/quote]

Geeft ook niks, maar ik was wel zeer geinteresseerd en was het weekend in midden NL dus kon vanuit daar wel een stukje rijden. :)

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 12:15

Ik heb ook weer een poging gewaagd op MP (zie ook mijn ads hier).
Ik ben benieuwd...

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 13:28

Achja, hij was dezelfde dag alweer verkocht... advertentie opnieuw geplaatst en ik heb die avond denk ik wel 20 mailtjes gehad. Uiteindelijk voor 200 aan een aardige vrouw verkocht, die naderhand ook nog een sms stuurde dat het perfect was uitgelegd en dat ze er blij mee was, altijd leuk om zoiets te horen!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 16:00

Nou ook ik waag weer de gok, heel wat op mp gezet, dekens, doucheset, schoenen dus ik ben benieuwd naar de reacties :D
Mocht iemand geïnteresseerd zijn staat ooK op bokt.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 16:18

Mijn Eskadron bicolor heb ik te koop staan. Er staat bij bieden vanaf 50 euro. Kreeg paar dagen terug netjes een bod van 50 euro, gelijk gemaild dat ze hem voor 60 euro incl. mag hebben.
Daarmee ging ze akkoord, ze had alleen wel een vraag. Of ik het dekje pas eind september kan opsturen ivm verhuizen, ze zou het geld nu al overmaken.
Geen probleem natuurlijk voor mij en ik zal het dekje opsturen als zij het vraagt, maar voor de koper lijkt het me toch wel een klein risico. (Natuurlijk stuur ik netjes het dekje op :) )