Ja, werkt dat echt, zo'n ding? Ik had er nog nooit van gehoord, maar ik vind dat verharen echt een hel (zeker nu, dat hij begin april eigenlijk al bijna zijn hele wintervacht kwijt zou moeten zijn ... )
Skessa_
Geplaatst: 14-04-12 13:24
Vriendinnetje heeft een kleintje. Die werkt heel fijn. Maar ik vind bijna € 60,- voor zo'n ding licht overdreven
Op Ebay zijn ze rond de € 5,-. Hoop alleen dat ze niet na 1 x gebruiken gelijk kapot gaan
Ik heb mijn (echte) furminator ook van Ebay voor 15 euro inclusief verzendkosten dus dat valt nogal mee. De poes vindt het alleen helemaal niks en voor het paard is hij wat te klein. Gebruik daar meestal gewoon de kartels van een zweetmes voor.
Ik ben er helemaal fan van m'n bejaarde ponybeest is binnen no-time onthaard en kriebelvrij! de volgende dag kan ik weer overnieuw beginnen, dat dan wel, maar het is zeker een aanrader
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... 0569827868 Ik heb deze verkoper gemaild of het daadwerkelijk een L of een M is. Bij heel veel staat namelijk allebei in de beschrijving en is het een M blijkt uit verder info.
ik heb ook een neppe via mijn buurvrouw, was een 10tje ze zijn echt ideaal. Er zijn ook hele grote, ken veel mensen die die grote indd gebruiken om de paarden uit de haren te helpen. Maar dat kleintje werkt hier briljant op de kat
ik heb trouwens de Small, die is echt groot zat voor een kat
Kleintje werkt idd geweldig voor de kat, van de seller heb ik nog geen reactie, misschien morgen, na het weekend
Ik heb net een horloge gekocht via biedingen.. Ebay gaf tot 3 keer toe aan dat het bod dat ik wilde plaatsen net gedaan was dus dat ik hoger moest bieden, maar nu blijkt dat ik mezelf steeds heb overboden :S