wat is jouw gênante moment?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Arc_En_Ciel

Re: wat is jouw gênante moment?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 13:18

Mijn absolute gênante moment is nog geen uur geleden:
Ik voelde me tijdens biologie al misselijk, en toen ik op de trap liep voelde ik het al omhoogkomen.
Dus ik snel naar de toilet lopen, Neeeee, alle toiletten bezet.
In ene spuit het eruit, ik probeer het te stoppen met mijn hand maar mijn complete outfit + tas ondergekotst.
Zodra er een toilet vrijkwam ging ik er snel in, dan hoor je ook echt iedereen daar bij die toiletten: 'Bah, wat stinkt het, getver.'
Ik hoop niet dat dit de stunt van de maand is, maar uit ervaring weet ik dat zulke dingen altijd heel snel de school doorgaan :=
Gelukkig heb ik überlieve vriendinnen die aan boden om mee te fietsen, te helpen, mee te lopen naar de receptie etc. Dat verzacht de pijn zeker, maar gênant is en blijft het :')

_nvds

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 13:56

oeeeh genant :')
beterschap

DanaDeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 13:57

Net nog.

Ik sta met collega te praten op de gang voor de toiletten. De deuren van de heren en de dames zitten naast elkaar, ik doe dus de deur open, loop naar binnen, doe deur open naar toilet, doe een plas etc, doe de deur weer open en vraag me in ene af waarom er een man staat bij de wasbak, toen zag ik pas dat ik op 't herentoilet was en geen wasbak maar urinoir. Collega stond nog op de gang bij te komen van het lachen. :+
Laatst bijgewerkt door DanaDeen op 02-10-13 14:40, in het totaal 1 keer bewerkt

_nvds

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 13:59

:') :') :')

BarrieVabis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 15:17

ik kwam daarnet uit het dames toilet op school (auto monteurs verdieping) en er stond gewoon een man zijn handen te wassen en het was echt een dames toilet ik ben er maar snel vandoor gegaan :')

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 15:24

BarrieVabis schreef:
ik kwam daarnet uit het dames toilet op school (auto monteurs verdieping) en er stond gewoon een man zijn handen te wassen en het was echt een dames toilet ik ben er maar snel vandoor gegaan :')

Hahaha :') op stal gebeurt het regelmatog, als de vrouwen wc bezet is (is er maar 1). Snel naar de mannen wc gaam :')

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 15:30

Iedereen op school zit me nu heel raar aan te kijken :')

_nvds

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 23:24

Mijn vader ging een keer zingen op vakantie , opgenomen (was aan de valse kant)
Enneh.. me broer heeft hem als ring toon gedaan.. dus als ik gebeld wordt sta ik voor banketstaaf.
Zo laats met me docent en vergeten me mobiel uit te zetten

En het leuke is dat ze dan vragen wie is dat ... uh papa
:')

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 18:07

Let op: mensen die een hekel hebben aan lange verhalen moeten dit niet lezen!

1. Ik was aan het voetballen met mijn klas en ik en een jongen gleden uit, nou ik viel dus bovenop die jongen en zat op hem alsof ik aan het paardrijden was (niet doordenken) nou dat deed mijn klas dus wel. Dat was echt een heel gênant moment voor mij.

2. Ik moest zo hard lachen dat ik m'n broek plaste (erg schamend in groep 8) gelukkig lag er een dik pak sneeuw, dus ik ging in de sneeuw zitten en ging daarna naar mijn vriendinnen, die zeiden waarom ik zo'n grote natte vlek op mijn broek had, ik zei omdat ik in de sneeuw ben gevallen, vriendinnen: nee niet die plekken maar die bruine vlek, ik was dus net op een modderig plekje gaan rollen en het zag er net uit alsof ik in m'n broek hebt gepoept. De hele dag met een sjaal rond m'n kont rondgelopen.

3. Toen ik mijn eerste vriendje had durfde we niks bij elkaar te doen. Onze eerste knuffel _O- en laat ik niet beginnen over onze eerste en laatste zoen.

4. Ik ben een keer bij mijn tante en oom doorgelekt en er zat een hele bloed plek op de bank, oh oh wat heb ik me toen geschaamd.

5. Omdat er net jongens aankwamen en ik aan net voetballen was ging ik ff stoer doen, nou heel stoer was het niet, ik stapte op de bal en ging keihard te pletter, die jongens hard lachrnd weglopen en ik schaam schaam schaam.

Moet ik nog ff doorgaan?

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 18:13

afgelopen maandag moest ik werken bij de jumbo. wij gebruiken zo'n microfoon die je door de hele winkel hoort om iemand bij de kassa te roepen. dus ik riep heel braaf om: "Lotte, kassa bij alsjeblieft, Lotte, kassa 6". Geen problemen tot dusverre. Ik had alleen de telefoon niet goed teruggelegd, waardoor deze na een tijdje begint te bellen. Ik dacht dus dat iemand mij belde en nam op met "Met Myrthe". Geweldig, dat hoorde de hele winkel :') Andere cassières kwamen niet meer bij :=

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 18:15

Zo iets heb ik ook een keer gehad, ik moest de leiding gevende hebben aan de kassa dus ik begin:"Meneer uuuu uuu uuu" en toen legde ik hem er snel weer op, maar iedereen had het gehoord dus echt nog een kwartier later kwamen er nog steeds mensen bij mijn kassa:"dus jij wist de naam niet meer?"

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 18:32

Ik heb het nog erger gehad... Ik had een heel gezin aan de kassa die nogal grappige opmerkingen maakten en er liep iemand de slijterij in, dus ik bel mijn leidinggevende en ik vraag hem of hij naar de wc wil. Ook gewoon doodserieus. Die klanten lagen meteen dubbel maar ik had het niet door, dus mijn leidinggevende die vraagt wat of hij daar in hemelsnaam moet doen, waarop ik zeg dat er graag een klant wat af wil rekenen. Toen hij vroeg of dat op de wc moest had ik het door :')

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 22:37

Och ik heb me afgelopen week ook DOOD geschaamd! De bel was nog niet gegan maar wij mochtem eerder weg.. we hadden pauze... dus wij wilden snek een olekje veroveren om te zitten... maar ik had mn allstars aan met kapot lange veters... en ik was even vergeten waarom ik die schoenen ookalweer niet aandeed.... aan het begin van de pauze kwam ik er achter.... ik stap uber charmant met mijn linkervoet in me rechter veter. En ik ga toch of mn smoel! Vlak voor de trap... dus ik zou bijna van de trap rollen... toen moest mijn vriendin heeel hard lachen omdat er een groepje mensen achter ons stond ook oauze tebhouden... ze hadden me dus zien vallen... ik moest ook lachen. Maar vervolgens lopen we naar beneden en struikel ik over der tas.... nou we hebben gegiert van het lachen... want ja dat kan er natuurlijk maar 1 geneuren... nogsteeds hoor ik... zeg weet je nog? Toen je viel?.... nu weet ik dus waarom ik die schoenen nooit meer aan deed...

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 22:38

Sorry voor de typefouten... ik typte op mijn mobiel

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 08:24

_nvds schreef:
oeeeh genant :')
beterschap

Ahaha dankjewel, eens kijken wat ze vandaag op school zeggen :')

_nvds

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 12:06

Ik heb laatst nog tegen een meisje gezegd .. Wat mooi dat nep haar... Was het haar echte haar :')

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 12:30

^^^ ik had ook zoiets, maar dan anders.

Er was eens een nieuwe wat bredere juf bij ons op school, mijn aller eerste vraag aan haar ' Bent u zwanger?' bleek ze dus niet zwanger te zijn _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 16:48

Ik stond gister op het station doei te zeggen tegen een jongen uit mijn klas, die me daarna van achteren nog een hug gaf. Hij is bijna twee meter en ik schrok me dus dood, want ik had hem daar helemaal niet zien staan. Hij probeerde me een kus op m'n hoofd te geven maar ik probeerde op te kijken wie het was, resulteerde tot een tand door zijn lip en een bult op mijn hoofd. Foutje bedankt :o
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 04-10-13 17:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 17:07

Ook zo leuk, eerder wegmogen. Klas en mentor achter je als je de trap afloopt en struikeld.. 2 treden naar beneden gevallen :') _/-\o_

Doanique schreef:
Ik stond gister op het station doei te zeggen tegen een jongen uit mijn klas, die me daarna van achteren nog een hug gaf. Hij is bijna twee meter en ik schrok me dus dood, want ik had hem daar helemaal niet zien staan. Hij probeerde me een kus op m'n hoofd te geven maar ik probeerde op te kijken wie het was, resulteerde tot een tand door zijn lip en een bult door mijn hoofd. Foutje bedankt :o

hahahaaaa

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 17:10

M'n mentor oma noemen (23 jaar), heb ik een paar keer gedaan _O-

Goudlokje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 21:55

Hahahahaha! Ik lig hier samen met vriendlief smakelijk te lachen op de bank om de blunders! GE-WEL-DIG!

Caelum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 13:40

Vanmorgen nog op wedstrijd... Moest nog heel even naar de wc en had mijn handschoentjes al aan heb ik net doorgespoeld viel mijn witte handschoen erin........ :+

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 14:04

^^^ hahaha, hou krijg je het voor mekaar :)

CRos95

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 15:00

Een lerares mama noemen (33j) als je 18 bent :').
Dan was ze dus 15 toen ze mij kreeg :=

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 15:02

Ik ben gister per ongeluk op/tegen een kunstwerk aangelopen...
Vraag me niet hoe maar ik stond op een stukje kunstwerk. Dat was schrikken... Ik zal nooit meer met een camera klungelen terwijl ik loop.