Ze vertelde dat toen ze net geboren was ze twijfelde tussen sparkal en brooklyn. En toen knipperde de baby een aantal keer achter elkaar en nja toen werd het sparkal
Zag vandaag op telekids een jongetje, c.easar Weet niet zo goed wat ik er van moet denken.
Sjapaz
Geplaatst: 17-10-12 21:37
Nichtje van mijn man(7 jaar) heet Poppemeis. Roepnaam Poppe, maar wordt eigenlijk altijd Pop genoemd. Ik vind het afschuwelijk Maar moet zeggen dat je er wel ook gewoon aan went als je veel met iemand om gaat die zo heet. Dan wordt de naam toch na een tijdje "normaal"
Quebelle
Geplaatst: 17-10-12 21:40
DeSprinkhaan schreef:
Een jongen uit mijn klas heet Hypolite
Hier ook een jongen op school die zo heet, wel anders geschreven maar niet minder vreselijk Hypoliet.
Nouja, ze hebben op "Petal Blossom Rainbow" na wel allemaal een redelijk normale derde naam... Rosie, Pamela en Maurice. Van Rosie zou ik dan Rose maken, gaat prima.
Poppy is niet hetzelfde als Poppemeis, een Poppy is een klaproos in het Engels, ik vind het wel een leuke naam .
vuurneon
Geplaatst: 17-10-12 22:13
Ach, leuke band ook de poppys
Konstantine
Geplaatst: 17-10-12 22:17
Maar "Poppy Honey" deed me daar gewoon aan denken... Omdat het ook zo'n "koosnaampje" is. Net als "Daisy Boo" trouwens. Dat het klaproos betekent verklaart in combinatie met Petal dan wel weer heel wat. Peaches Honeyblossom was natuurlijk al bezet hè.