Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hasiinaaax schreef:Ik vroeg me af of je als model spieren mag hebben? Met fysiotherapie moet ik allerlei fitness dingen doen voor mijn schouders, maar ik merk wel dat ik er echt spierballen van krijgik vind dit zelf erg lelijk. Verder heb ik ook een six pack aangezien we met dansen altijd buikspieroefeningen doen en daar komt het denk ik door. Terwijl we het maar 1x in de week doen.. Ik heb niet veel vet , dus misschien dat het bij mij sneller gaat? Maar mag dit , want ik wil de oefeningen wel blijven doen , want buikspieren zijn hard nodig bij dansen en schouderoefeningen verlicht de pijn in mijn schouders.
Ik heb trouwens wat onbewerkte foto's van zondag terug gehad. Ik ben er niet zo blij mee. Ik sta overal strak van de zenuwen en ik zie er nogal ongemakkelijk uit..
Undefined schreef:Hasiinaaax schreef:Ik vroeg me af of je als model spieren mag hebben? Met fysiotherapie moet ik allerlei fitness dingen doen voor mijn schouders, maar ik merk wel dat ik er echt spierballen van krijgik vind dit zelf erg lelijk. Verder heb ik ook een six pack aangezien we met dansen altijd buikspieroefeningen doen en daar komt het denk ik door. Terwijl we het maar 1x in de week doen.. Ik heb niet veel vet , dus misschien dat het bij mij sneller gaat? Maar mag dit , want ik wil de oefeningen wel blijven doen , want buikspieren zijn hard nodig bij dansen en schouderoefeningen verlicht de pijn in mijn schouders.
Ik heb trouwens wat onbewerkte foto's van zondag terug gehad. Ik ben er niet zo blij mee. Ik sta overal strak van de zenuwen en ik zie er nogal ongemakkelijk uit..
Jammer zeg! Misschien kan de fotograaf er nog wat mee?
Emmaa_ schreef:Ik zat altijd prachtig in mijn maatje 36.. Tot ik mijn rug brakMijn lichaam moest echt de omslag maken van 6 keer in de week paardrijden op intensief niveau en ook nog 5/6 keer per week minstens anderhalf uur fitnessen. Ik heb zo gezond als ik maar kon gegeten maar ik ben toch echt wel flink aangekomen. Zit nu vaak ergens tussen de 38 en de 40, verschilt per winkel. Ik vind mezelf niet dik, al mogen er wel wat vetjes vanaf hier en daar. Ben allang blij dat ik niet meer boven de 42 uit puil en gezien mijn lengte (1.85) kan ik het best hebben