Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
maras schreef:Het zal toch knap lastig worden als je al meer dan 10 jaar bij elkaar bent en je zou nog steeds een "poepprobleem "hebben. Uiteindelijk is het niet meer dan normaal dat je naar de wc gaat of het nou plassen of poepen is. Dus nee ik heb dat probleem niet en ik hoop voor jou dat jij de schaamte kunt overwinnen want anders wordt het best onmenselijk en ongemakkelijk als je in 1 huis woont. Wat betreft het laten van scheten, ook daar hebben wij als we met zijn tweetjes zijn totaal geen moeite mee, is tenslotte niets anders dan gassen die het lichaam uit moetensterker nog , wij hebben de afspraak dat diegene die smorgens als eerste een wind laat nadat de wekker is af gegaan, thee voor op bed moet halen en laat ik nu al 15 jaar elke ochtend verliezen en thee moeten halen, ik zou willen dat ik ze net als jij in kon houden
Christiene schreef:kennen jullie de natte variant bestaat die echt?
denk je een wind te laten heb je dan stront in je onderbroek.. (gaadver)??
Pascal schreef:Christiene schreef:kennen jullie de natte variant bestaat die echt?
denk je een wind te laten heb je dan stront in je onderbroek.. (gaadver)??
Ja hij bestaat![]()
Mijn vriend heeft het gehad, we lagen samen op de bank, bil gaat omhoog.
Klein scheetje, lucht als een beerput... en hij staat op... enige wat hij zegt: ik ben douche...
Finaal in zijn broek gescheten..
Nemurin schreef:Optiwolk, jij hebt een Longcat!
Wij hadden vroeger ook een vis, die smeet zichzelf z'n kom uit de hele tijd. Mijn ouders werden gek van het beest. Ik was nog te klein om het te weten/onthouden te hebben, maar het verhaal is me later verteld.
... Een paard kan niet overgeven, hoort ook niet echt boeren te kunnen laten. Iets met hoe de slokdarm op de maag aanhecht.