Primark deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 19:44

dressagelady schreef:
Ik ga volgend weekend de Primark in Barcelona eens even bekijken :)

da's wel de laatste winkel in Barcelona waar ik zou willen gaan winkelen :=

SteffiiY

Re: Primark deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 19:45

Ja daar zou ik niet ingaan :P

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 19:48

De Primark in Barcelona is inderdaad niet veel soeps! Ben er drie weken geleden geweest en heb een bloesje en ballerina's gekocht.
De Stradivarius daarin tegen is veel leuker :D

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 19:52

Binnenkort ga ik ook even een bezoekje brengen aan de primark, alvast even wat kleren inslaan die ik in cherso kan dragen en daarna ook meteen weer kan weggooien! :)

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 20:01

MyHorseGirl schreef:
Binnenkort ga ik ook even een bezoekje brengen aan de primark, alvast even wat kleren inslaan die ik in cherso kan dragen en daarna ook meteen weer kan weggooien! :)

Ze hebben allemaal shirtjes en hemdjes voor 2,50 :)

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 23:28

Chrissie schreef:
De Primark in Barcelona is inderdaad niet veel soeps! Ben er drie weken geleden geweest en heb een bloesje en ballerina's gekocht.
De Stradivarius daarin tegen is veel leuker :D

Ah ja, de Stradivarius. :+:

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 09:06

Ik ga vrijdag weer..
Wat een verschrikking...

Weet alleen nog niet naar welke Primark. Of Rotterdam of Zaandam. Wie heeft de voorkeur van jullie? Welke is makkelijk met OV te bereiken?

marjolein_el

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 09:12

Zaandam is al een tijdje aan het kl.ten met het spoor, misschien dat het nu weer over is maar als ik jou was zou ik Rotterdam doen!

Ginootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 10:44

Ik ga zometeen naar de Primark in r'dam hopelijk is het wat!!

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 14:29

Oh oliebol :') toch maar niet doen dan haha! Die andere ga ik eens opzoeken! Thanks voor de waarschuwing haha, ik dacht juist dat jij de Primark in Barcelona veel beter vond dan in Nederland Ariebombarie? Volgens mij heb ik me vergist :)) Het was in ieder geval iets met jou en de primark in Barcelona hahaha

Champie_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 16:02

eenitraM schreef:
Ik ga vrijdag weer..
Wat een verschrikking...

Weet alleen nog niet naar welke Primark. Of Rotterdam of Zaandam. Wie heeft de voorkeur van jullie? Welke is makkelijk met OV te bereiken?

ik zou naar geen van beiden gaan... ik zou lekker naar hoofddorp gaan... prima te bereiken met het OV (5 min. met de trein vanaf schiphol)! uitstappen op hoofddorp station en een bus nemen naar het centrum! ze gaan vrijwel allemaal over het centrum maar vraag het voor de zekerheid even na!

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 16:06

Champie_Me schreef:
eenitraM schreef:
Ik ga vrijdag weer..
Wat een verschrikking...

ik zou naar geen van beiden gaan... ik zou lekker naar hoofddorp gaan... prima te bereiken met het OV (5 min. met de trein vanaf schiphol)! uitstappen op hoofddorp station en een bus nemen naar het centrum! ze gaan vrijwel allemaal over het centrum maar vraag het voor de zekerheid even na!

Ben ik 2 weken geleden al geweest :')

Champie_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 16:15

haha beviel dat niet dan?? vind het ideaal, ze hebben alle winkeltjes daar in hoofddorp! ze hebben er ook een action en een outlet van the sting waar je voor minder geld dan bij de primark vaak ook goed kan scoren!! verder de grote H&M is een voordeel! ik ken zaandam niet maar weet dat bij rotterdam het alexandrium zit waar ook veel winkeltjes in zitten (GEEN ACTION!!) maar toch heb ik meer een voorkeur voor hoofddorp! rotterdam is altijd zo een t*ringzooi en is ALTIJD druk terwijl het op onlogische tijden het in hoofddorp goed te doen is! zaandam zal ik niet zo snel komen omdat dat echt uit de slinger is....

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 16:17

Ik vind zaandam fijn, maar de rest van de winkels is daar matig. Maar de primark is wel heel mooi :)

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 16:19

Zaandam zit echt pal naast het stationsgebouw :) kan je bijna naartoe hinkelen :D
Maar de rest van de stad is helemaal open gehaald ivm de gracht die ze aanleggen. Zitten wel leuke winkels, sowieso de gehele gedempte gracht en aan het einde (niet de primark kan dus) naar links zitten nog wat winkels.

Hoofddorp zitten leukere winkels.
Je kan ook even naar Zaandam gaan en dan Amsterdam nog even doorlopen :) is 12 minuutjes met de trein.

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 16:32

dressagelady schreef:
Oh oliebol :') toch maar niet doen dan haha! Die andere ga ik eens opzoeken! Thanks voor de waarschuwing haha, ik dacht juist dat jij de Primark in Barcelona veel beter vond dan in Nederland Ariebombarie? Volgens mij heb ik me vergist :)) Het was in ieder geval iets met jou en de primark in Barcelona hahaha

laatste keer dat ik er was, was het 1 grote paasei :+

en er zijn echt leukere winkels in barcelona. Primark daar ligt ook echt wel ver uit het centrum, in een oersaai winkelcentrum ;)

Ginootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 19:46

Niet geslaagd bij de primark vandaag.. wel bij de Bershka en de Vero Moda!!

boooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 08:50

weet iemand toevallig of Zaandam op goede vrijdag open is? :)

xPenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 10:45

Afgelopen zaterdag in Luik geweest in de primark.
Niet veel soeps...
Alles lag op de grond. Zou van vriendlief een BH setje krijgen (ik heb D) en er waren alleen A en B, of er waren D's met veelste veel opvulling waar een A of B maatje inpaste...

Wel een leuke tas en riemen gekocht.
En goddd... ;( als je naar links en rechts keek, zag je alleen vrouwelijke marrocanen met hoofddoeken lopen die door de hele winkel lagen te schreeuwen op zn marrokaans...

Tierania_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 11:21

Ik ben ook niet geslaagd zaterdag in Hoofddorp.
Heb alleen een tas, een ketting en een BH gekocht :+

Ook hier lag alles op de grond vooral bij de schoenen.

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 11:25

ik vind de primark een leuke winkel, heb mezelf wel voorgenomen om er alleen maandagochtend om 9 uur heen te gaan(ik hou niet zo van wachten:P)

lytse2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 11:28

Ik ben zondag in Rotterdam geweest. Wat een ramp had een paar leuke shirtjes gezien en in mijn mandje gedaan maar het was zo druk en zo een lange rij bij de kassa dat ik alles heb terug gelegd. Denk dat het wel een rij van een uur was. Ik vond ook niet alles even goedkoop of goed vallen. Dit was voor mij de eerste keer Primarkt maar nooit meer. Zeker Rotterdam niet. Druk, slordig en onbeschofte mensen die iedereen omver lopen.

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 11:36

XPenny, dat lijkt wel mijn Primark ervaring in Rotterdam..Het was heel druk toen ik er was. Een hele lange rij voor de pashokjes (ik heb dan ook niks gepast). En heel veel buitenlandse vrouwen, al dan niet met kinderwagens die je de weg versperren. :=
Ik heb een tasje van 5 euro gekocht, een paar kniesokken (1 euro :P ) en een topje met vogeltjes. En een pyjama.
Sommige dingen waren inderdaad goedkoop maar andere vond ik weer vrij duur. Ik vond het leuk om er een keer te zijn geweest maar het was te druk om rustig te winkelen, en had er door de verhalen ook wel iets meer van verwacht.

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 11:38

Ik ga altijd alleen als ie net open is, heerlijk rustig en alles is dan netjes :D

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 11:39

Ik ga altijd tussendoor ( vriend woont in Rotterdam ) en dan valt 't eigenlijk wel mee.
Moet zeggen dat de collectie momenteel niet echt helemaal mijn ding is :')