Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Toen ie uit de selectie was gezet, was ie niet geschorst
Maar hij komt er wel weer in.
Van Marwijk heeft toen gezegd dat hij d'r uitlag omdat er toen zoveel ophef etc. over was.. Die ophef was idd om die trap, maar het was meer om de media er niet nog meer op te laten duiken..
Ik raak in de war
Als 't aan hem ligt mag ie nooit meer voetballen 
Smam zit boven psv aan te moedigen, ons pap is eik voor allebei maar toch iets meer voor psv en m'n zusje voor psv
haha leuk daar in huis dus?
Maar ondertussen is de rest naar boven verhuisd (iedereen zit op eigen laptop te kijken
), dus kan ik lekker rustig kijken beneden

Citaat:Afellay: Schrok toen ik Bakkal zag
AMSTERDAM - Ploeggenoot Afellay liet na Ajax - PSV doorschemeren dat zijn ploeggenoot Otman Bakkal wel degelijk fors gehavend was na de beet van Luis Suarez. ?Ik schrok echt toen ik het in de kleedkamer zag?, aldus de aanvoerder van PSV.
"Als er tv-beelden van zijn, zullen die voor zichzelf spreken”, zo glimlachte Bakkal, die zich in allerlei bochten wrong om niets verkeerds over Suarez te zeggen.
De topper in de ArenA eindigde zaterdagavond in 0-0.
http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/8277072/__Afellay__Schrok_toen_ik_Bakkal_zag__.html?sn=voetbal

Hopelijk niet.. 

Naomi_Jortje schreef:Achja, ik snap ook niet waarom ie 't deed, maar als ze daarna weer als beste vriendjes 't veld aflopen
Maar Afellay is 'n goede voetballer, alleen ik vind 'm soms 'n verschrikkelijk irritante uitstraling hebben
Achja.. Hij kijkt soms een beetje tja, alsof het een puber is van een jaar of 14 vind ik