We zijn hier ook met de laatste beesies bezig. Is al een paar dagen geen nieuwe doos geleverd, dus vandaag is ;t op=op, ben benieuwd of ik vanavond weer moet uitdelen of dat vanmorgen de laatste keer was

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Flosje446 schreef:Ik weet niet hoeveel beessies we nu hebben. We hadden er iets van 110 maar we hebben er al veel weggegeven. Net gingen mijn ouders weg met de scooter om te gaan winkelen. Die hadden mijn zusje en ik gisteren versierd met beessies. Ik heb ze er toch net maar afgehaald, want ik denk dat ze er anders allemaal vanaf gehaald worden. Bij mijn moeder op haar werk waren ze gewoon gestolen, van computerschermen afgehaald etc.
http://94.100.123.70/1001450001-1001500000/1001472601-1001472700/1001472613_6_CF_j.jpeg
roxiie schreef:Wat ik niet netjes vind; het wordt niet gemeld aan de voorkant van de winkel dat de beesies op zijn (bij ons tenminste).
Normaal gesproken haal k bij de C1000 ( is toch goedkoper, betere pakeerruimte en groter assortiment vega producten.), nu ga ik naar de AH, want ik wil graag beesies![]()
En ja als ik dan bij de kassa sta, afreken en vervolgens geen beesies krijg, vind ik dat toch wel wat jammer. Op is op uiteraard en ik weet ook dat de cassiere daar niks aan kan doen. Maar t pas melden bij de kassa vind ik verre van netjes
Karin_88 schreef:Er komt mogelijk nog een alternatief, dus ze willen niet meteen klanten 'wegjagen' waar an sich ook wat voor te zeggen is
Ligt ook aan de wedstrijd van vanmiddag.., als we verliezen komt die er dus niet